Fitness Seller

Poll: Steroïden gebruik onder dbb-leden

Peiling Peiling Heb je ooit steroïden gebruikt?

• Ja

Stemmen: 113 21,8%
  • Nee

Stemmen: 352 67,8%
  • Twijfel

Stemmen: 54 10,4%

• Totaal stemmers
    519
Tuurlijk, als die aap die er geen ruk verstand van heeft zich helemaal platspuit het hele jaar door zal ie zeker harder gaan. 't Moment dat ie er dan weer mee stopt is ie alles kwijt.

Vraagje voor Ironeater, jij nog naturel? Gezien we ongeveer dezelfde stats hebben ben ik wel nieuwsgierig.

@Mike jr

Nope al tijdje niet meer eerste 4 jaar als nattie getraind en daarna gaan kuren.

Nu ga jij mij natuurlijk vertellen dat je wel nattie ben.

Maargoed ik schaam me niet voor mijn gebruik toen ik begon woog ik een magere 70 kg en kwam heel moeilijk aan ik heb nattie gegaint tot 98 kg en dat was al een ****ing harde weg.
Ik heb podium ambities dus wil gewoon het maximale eruit halen daarom kuur ik dus ook.

@Mike jr

Nope al tijdje niet meer eerste 4 jaar als nattie getraind en daarna gaan kuren.

Nu ga jij mij natuurlijk vertellen dat je wel nattie ben.

Maargoed ik schaam me niet voor mijn gebruik toen ik begon woog ik een magere 70 kg en kwam heel moeilijk aan ik heb nattie gegaint tot 98 kg en dat was al een ****ing harde weg.
Ik heb podium ambities dus wil gewoon het maximale eruit halen daarom kuur ik dus ook.

Haha lees de 1e post na de openingspost maar, was de mijne. Ik gain niet heel erg makkelijk maar reageer wel super op AAS, misschien mijn geluk.

In dat geval ben ik ook nog naturel :P

+1 :cool:

grappig altijd, mensen die AAS gebruiken zoeken een excuus dat AAS geen wondermiddel is maar dat het aan je voeding en techniek ligt. What a joke! Een natural die voor 100% alles goed doet en een juicer die maar wat aanklooit maar wel flink gebruikt gaat veel harder vooruit dan die natural. Iedereen weet dat! AAS is een wondermiddel, zo simpel is het. Schijnheilig gedoe altijd.

Q: Dave (Palumbo), what is the secret to getting huge? Does it mean taking huge amounts of steroids?

A: I am addressing this topic because this is the most prevalently asked question. My answer to you is in the form of the question, "how many people do you know who take large amounts of steroids yet look no better than they did before they started?" And the answer to that question is "TOO MANY!" The problem is that people think that if you take 1000mg of testosterone a week, you will get huge. What they forget is the most important part of the equation : THE FOOD! NO protein, NO carbs, and NO fat means NO muscle. If you are taking adequate amounts of "STUFF" and you still aren't growing, don’t assume that you need to take more stuff. EAT MORE FOOD (especially protein) and EAT MORE FREQUENTLY! I cant stress this enough. The difference between the massive bodybuilder and the mediocre bodybuilder is that the MASSIVE one views eating as a JOB (not as a luxury).

Laatst bewerkt:
waarom ga je dan niet gebruiken dan als het zo een wondermiddel is :)
ken genoeg gasten die op dit "wondermiddel" er evengoed "k*t" uitzien...

de weg er naar toe is vele male mooier. Heb die troep niet nodig.

---------- Toegevoegd om 13:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:00 ----------

+1 :cool:

Q: Dave, what is the secret to getting huge? Does it mean taking huge amounts of steroids?

A: I am addressing this topic because this is the most prevalently asked question. My answer to you is in the form of the question, "how many people do you know who take large amounts of steroids yet look no better than they did before they started?" And the answer to that question is "TOO MANY!" The problem is that people think that if you take 1000mg of testosterone a week, you will get huge. What they forget is the most important part of the equation : THE FOOD! NO protein, NO carbs, and NO fat means NO muscle. If you are taking adequate amounts of "STUFF" and you still aren't growing, don’t assume that you need to take more stuff. EAT MORE FOOD (especially protein) and EAT MORE FREQUENTLY! I cant stress this enough. The difference between the massive bodybuilder and the mediocre bodybuilder is that the MASSIVE one views eating as a JOB (not as a luxury).

Ja en?

Kijk naar kevin levrone, zonder aas stelt hij geen zak voor. Daar gaat je citaat. doei santino

Nog nooit gekuurd en ben het absoluut niet van plan.
Kuren is in mijn ogen iets voor mensen zonder relativeringsvermogen.
Want eerlijk, spiertjes zijn ook maar spiertjes... , iets dat nog niet half zo belangrijk is als je gezondheid.

Er zijn belangrijkere dingen in het leven dan je fysiek hoor, wanneer je zo onzeker bent over je fysiek dat je er AAS voor begint te gebruiken ben je echt fout bezig.

Waarom vullen mensen toch altijd dingen in voor andere mensen of ze gaan redenen verzinnen waarom mensen zouden gaan kuren.

Nog nooit gekuurd en ben het absoluut niet van plan.
Kuren is in mijn ogen iets voor mensen zonder relativeringsvermogen.
Want eerlijk, spiertjes zijn ook maar spiertjes... , iets dat nog niet half zo belangrijk is als je gezondheid.

Er zijn belangrijkere dingen in het leven dan je fysiek hoor, wanneer je zo onzeker bent over je fysiek dat je er AAS voor begint te gebruiken ben je echt fout bezig.

:nowai:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ah, jij bent zeker zo een frustro guy die zich heel wat vind in de gym. Wrs hou je er wel van om na een setje bicep curls de gewichten te droppen like it's hot en spendeer je heel wat tijd rond het benchpressbankje. Nu je eindelijk veel aandacht krijgt als je je tshirt uit trekt voel je je precies een celebrity die de fans van zich moet afslaan en moet leren leven met harde journalisten die heel wat niet-lieve dingen over je schrijven. It's a hard knock life Mikejr.

Om toch maar enigszins te antwoorden op je post.. Ja, steek 1 of andere ectodude van dit forum aan de steroiden en hij zal meer resultaten boeken dan hij ooit had durven dromen. "Gebruikers" die zich "benadeelt" voelen omdat ze nu een paar uurtjes meer in de gym moeten zitten om maximaal resultaat te halen.. het kan niet gekker worden.

Ik weet niet waar deze reactie vandaan komt, maar je lijkt vrij gefrustreerd. Mikejr komt toch gewoon normaal over en doet hier zijn verhaal? Ik ken hem verder niet, maar mijn 1e indruk is niet echt dat hij er stoer mee doet. Hij vertelt gewoon rustig zijn mening en heeft in mijn ogen deze reactie absoluut niet verdiend.
Rare reactie zo zonder enkele aanleiding.

Zelf gebruik ik niet (zou wel gek zijn met mijn stats op dit moment haha) en ben ook wel 99% zeker dat ik dat niet ga doen. Ik train op de 1e plaats voor een gezond en fit lichaam en doe ook graag andere sporten naast krachttraining. Krachttraining is voor mij persoonlijk meer een onderdeel in het totale plaatje van een gezond leven.

Laatst bewerkt:
Haha lees de 1e post na de openingspost maar, was de mijne. Ik gain niet heel erg makkelijk maar reageer wel super op AAS, misschien mijn geluk.

He he mooi kull ik was alweer ff bang/gefrustreerd dat je ging zeggen dat je helemaal niets nodig heb had om zo zwaar te worden.
Vele liegen er trouwens ook gewoon keihard over en dan sta jezelf voor lul als je wel eerlijk ben.
Maar jij bent dus net zoals mij een hardgainer en ook net als jij ga ik als een tierelier op aas ckrr met de levens style die ik erop nahou.
Moet ook wel ff zeggen dat ik toch blij ben als nattie zo moeilijk massa aan te zetten dit heefd met wel leren eten en veel ook en daar heb ik nu nog steeds profeit van.

---------- Toegevoegd om 15:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:20 ----------

In dat geval ben ik ook nog naturel :P

Em ik ook dan heb nog nooit op 1 gram test gezeten maar binnekort ga ik er wel aan beginnen.

Nee, eerst maar eens kijken wat er naturel in zit.

• Topic Starter Topic Starter
He he mooi kull ik was alweer ff bang/gefrustreerd dat je ging zeggen dat je helemaal niets nodig heb had om zo zwaar te worden.
Vele liegen er trouwens ook gewoon keihard over en dan sta jezelf voor lul als je wel eerlijk ben.
Maar jij bent dus net zoals mij een hardgainer en ook net als jij ga ik als een tierelier op aas ckrr met de levens style die ik erop nahou.
Moet ook wel ff zeggen dat ik toch blij ben als nattie zo moeilijk massa aan te zetten dit heefd met wel leren eten en veel ook en daar heb ik nu nog steeds profeit van.
Ik ben ook altijd een hard gainer geweest. Door de jaren heen ben ik wijzer geworden en heb ik een methode gevonden om ook als hard gainer massa te ontwikkelen.

Toen ik met de sport begon woog ik 62kg en nu 110kg naturel. Nu nog geen heel laag vet percentage maar ben wel blij met de 48kg gains in ruim 15 jaar tijd.

Ik ben ook altijd een hard gainer geweest. Door de jaren heen ben ik wijzer geworden en heb ik een methode gevonden om ook als hard gainer massa te ontwikkelen.

Toen ik met de sport begon woog ik 62kg en nu 110kg naturel. Nu nog geen heel laag vet percentage maar ben wel blij met de 48kg gains in ruim 15 jaar tijd.

Dat is ckrr netjes maargoed dat is 15 jaar tijd,zolang wil ik niet wachten ik heb nu 58 kg gegaint in 6.5 jaar tijd en wil ckrr tot 140 doorgaan.
Maar iedereen zijn doelen zijn anders en daarom heb ik ckrr respect voor wat je heb bereikt.
Alleen de natties hebben meestal geen respect voor de juicers en dat vind ik erg jammer.

Laatst bewerkt:
Dat is ckrr netjes maargoed dat is 15 jaar tijd,zolang wil ik niet wachten ik heb nu 58 kg gegaint in 6.5 jaar tijd en wil ckrr tot 140 doorgaan.
Maar iedereen zijn doelen zijn anders en daarom heb ik ckrr respect voor wat je heb bereikt.
Alleen de natties hebben meestal geen respect voor de juicers en dat vind ik erg jammer.
Ben niet constant met de sport bezig geweest, paar jaar tussenuit geweest. Ruim een jaar geleden woog ik 88kg toen ik de draad weer oppakte.

Ik hou zelf gewoon niet van dat stiekeme gedoe. Gasten die doen alsof ze naturel zijn maar ondertussen juicen. Iemand die er open voor uitkomt heb ik geen problemen mee.

Ohh ja en gasten die net doen alsof het nauwelijks effect heeft.

Ben niet constant met de sport bezig geweest, paar jaar tussenuit geweest. Ruim een jaar geleden woog ik 88kg toen ik de draad weer oppakte.

Ik hou zelf gewoon niet van dat stiekeme gedoe. Gasten die doen alsof ze naturel zijn maar ondertussen juicen. Iemand die er open voor uitkomt heb ik geen problemen mee.

Oke oke kan ik begrijpen maar het is ook niet het beloofde wonder middel je moet nog steeds hard trainen/ veel eten en wil je echt beest worden veel laten en dat vergeten veel natties dan weer.

Toch kerel vind het erg knap dat jij de 110 kg heb behaald een hele prestatie doen er je weinig na zelfs met juice.
Maar je staat echt tot niets in vergelijking tot hoe ik eruit zie.
En dat zeg ik zeker niet om je af te zeiken maar mijn spier kwaliteit ligt zoveel hoger daar kan je ook gewoon als nattie niet tegenop boksen.
Vooral in de rondheid/grote van de spieren en hoe alle spieren afzonderlijk aftekenen.

Laatst bewerkt:
Oke oke kan ik begrijpen maar het is ook niet het beloofde wonder middel je moet nog steeds hard trainen/ veel eten en wil je echt beest worden veel laten en dat vergeten veel natties dan weer.
Nee hoor die weten ook wel dat je hard moet trainen/eten/rusten. Dat zijn regels die zowel voor naturels als voor gebruikers gelden. Beiden kunnen progressie boeken, deze moet je alleen niet met elkaar gaan vergelijken.

Toch kerel vind het erg knap dat jij de 110 kg heb behaald een hele prestatie doe er je weinig na zelfs met juice.
Maar je staat echt tot niets in vergelijking tot hoe ik eruit zie.
En dat zeg ik zeker niet om je af te zeiken maar mijn spier kwaliteit ligt zoveel hoger daar kan je ook gewoon als nattie niet tegenop boksen.
Vooral in de rondheid/grote van de spieren en hoe alle spieren afzonderlijk aftekenen.

Beste Ironeather, nu ben ik toch wel benieuwd. Pics or it didn't happen :D

Nee hoor die weten ook wel dat je hard moet trainen/eten/rusten. Dat zijn regels die zowel voor naturels als voor gebruikers gelden. Beiden kunnen progressie boeken, deze moet je alleen niet met elkaar gaan vergelijken.

Tuurlijk heb je helemaal gelijk in mc chick.

Daarom gebruik ik ook want ik weet dat je natties en juicers niet kan vergelijken.

Ik zou zelf nooit tevreden kunnen wezen met het maximale bereik in spiermassa van een nattie.

Ik snap alleen die verontwaardiging van de natties naar de juicers niet helemaal.

Want vele natties zeuren over dat het niet eerlijk is en al die bs, terwijl ze vaak de pro bb,s adoreren die dus wel juicen en vaak ook nog eenzelfde fysiek willen hebben(meestal wel 70,s fysiek ) wat dus nooit ga lukken omdat ze niet willen juicen.

---------- Toegevoegd om 16:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:18 ----------

Beste Ironeather, nu ben ik toch wel benieuwd. Pics or it didn't happen :D

Ik laat je lekker nog ff wachten he he!

Terug
Naar boven