- Waardering
- 1.341
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
Whehe
Kloppen je stats niet helemaal ofzo? 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kloppen je stats niet helemaal ofzo? 
Nee die kloppen inderdaad niet meer is nu 124 kg bij 12% he he.

ik zou trots zijn op 124kg 12% dan zou ik alle chickies een foto laten zien![]()
ik zou trots zijn op 124kg 12% dan zou ik alle chickies een foto laten zien![]()
Is die man op je avatar naturel? Daar gaat je argument. doei harnak
Maar gaan we Levrone vergelijken met een juicende DBB'er?
Zelfs cutler zegt dat als je de beste wilt zijn je aan de AAS moet.
Hoi santino.
is het relevant of die man natural is? Nee he?! Jij komt met doelloze citaten aan zetten van Pro s die beweren dat ze niet groot worden van AAS. Waarschijnlijk zijn ze niet ver gekomen in het pro circuit anders zeiden ze het niet. Zelfs cutler zegt dat als je de beste wilt zijn je aan de AAS moet.
Daarnaast, ik heb niks tegen AAS gebruikers, is puur eigen keuze. Maar dat schijnheilige gedoe dat ze er niet groot van worden en dat ze nog harder moeten werken als naturals word ik aardig moe van.
Je gaat me toch niet vertellen dat je met AAS harder gaat werken. Dat heeft puur met je instelling te maken.[/B]
Hoe kan je nou weten dat het wel of niet harder werken is als je het zelf nog nooit hebt gedaan/gebruikt ?
Je gaat me toch niet vertellen dat je met AAS harder gaat werken. Dat heeft puur met je instelling te maken.
+1Tuurlijk wel als je meer kan tillen,verbeterde zuurstof toename werk je automatisch harder,en de echt toegewijde juicers willen het maximale eruit halen anders waren ze ook niet begonnen met juicen alee.
Ik heb het dus NIET over de beachboys en ff snel breed patsers worden door een kuurtje.
En ja ik zeg het maar gelijk voordat ik een golf van verontwaardiging krijg, je hebt ook natties die echt een goede motivatie hebben en er echt alles voor geven.
Immers heb ik de eerste 4 jaar zelf ook zo getraind.
En daarom kan ik je ook vertellen dat uit mijn eigen persoonlijke ervaring dat ik vind dat je met aas nog harder kan en zal werken als je het maximale wil benutten.
Iets wat helaas maar weinig natties ooit willen toegeven of kunnen toegeven omdat ze het nooit hebben/durven ervaren.
).