XXL Nutrition

Poll: Steroïden gebruik onder dbb-leden

Peiling Peiling Heb je ooit steroïden gebruikt?

• Ja

Stemmen: 113 21,8%
  • Nee

Stemmen: 352 67,8%
  • Twijfel

Stemmen: 54 10,4%

• Totaal stemmers
    519
ik zou trots zijn op 124kg 12% dan zou ik alle chickies een foto laten zien :rolleyes:

alleen maar creatine voor mij

Die fotoos komen pas als ik 130 kg op 10 % ben oke afgesproken.

---------- Toegevoegd om 17:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:18 ----------

ik zou trots zijn op 124kg 12% dan zou ik alle chickies een foto laten zien :rolleyes:

Ja inderdaad welke chickies ik zie hier maar weinig lekkers.
+ Ik kom niet op DBB om hier de stoere derde been uit te hangen ik deel mijn ervaringen en om te leren van andere / info die ik hier kan vergaren m.b.t. bb.
---------- Toegevoegd om 17:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:19 ----------

alleen maar creatine voor mij

Leugenaar he he!

Laatst bewerkt:
Dat mensen het verzwijgen snap ik heel goed.

Tegenwoordig wordt je gegoogled etc. door werkgevers en misschien zelfs door verzekeringsmaatschappijen en what more.

Waar ik een graf hekel aan heb zijn juicers die uit hun eigen beginnen te lullen dat ze naturel zijn. Zeg dan gewoon niets.

Is die man op je avatar naturel? Daar gaat je argument. doei harnak

Maar gaan we Levrone vergelijken met een juicende DBB'er?

Hoi santino.

is het relevant of die man natural is? Nee he?! Jij komt met doelloze citaten aan zetten van Pro s die beweren dat ze niet groot worden van AAS. Waarschijnlijk zijn ze niet ver gekomen in het pro circuit anders zeiden ze het niet. Zelfs cutler zegt dat als je de beste wilt zijn je aan de AAS moet.

Daarnaast, ik heb niks tegen AAS gebruikers, is puur eigen keuze. Maar dat schijnheilige gedoe dat ze er niet groot van worden en dat ze nog harder moeten werken als naturals word ik aardig moe van.

Laatst bewerkt:
Hoi santino.

is het relevant of die man natural is? Nee he?! Jij komt met doelloze citaten aan zetten van Pro s die beweren dat ze niet groot worden van AAS. Waarschijnlijk zijn ze niet ver gekomen in het pro circuit anders zeiden ze het niet. Zelfs cutler zegt dat als je de beste wilt zijn je aan de AAS moet.

Daarnaast, ik heb niks tegen AAS gebruikers, is puur eigen keuze. Maar dat schijnheilige gedoe dat ze er niet groot van worden en dat ze nog harder moeten werken als naturals word ik aardig moe van.

Hoe kan je nou weten dat het wel of niet harder werken is als je het zelf nog nooit hebt gedaan/gebruikt ?

• Topic Starter Topic Starter
Je gaat me toch niet vertellen dat je met AAS harder gaat werken. Dat heeft puur met je instelling te maken.

Tuurlijk wel als je meer kan tillen,verbeterde zuurstof toename werk je automatisch harder,en de echt toegewijde juicers willen het maximale eruit halen anders waren ze ook niet begonnen met juicen alee.

Ik heb het dus NIET over de beachboys en ff snel breed patsers worden door een kuurtje.

En ja ik zeg het maar gelijk voordat ik een golf van verontwaardiging krijg, je hebt ook natties die echt een goede motivatie hebben en er echt alles voor geven.
Immers heb ik de eerste 4 jaar zelf ook zo getraind.

En daarom kan ik je ook vertellen dat uit mijn eigen persoonlijke ervaring dat ik vind dat je met aas nog harder kan en zal werken als je het maximale wil benutten.

Iets wat helaas maar weinig natties ooit willen toegeven of kunnen toegeven omdat ze het nooit hebben/durven ervaren.

Laatst bewerkt:
Tuurlijk wel als je meer kan tillen,verbeterde zuurstof toename werk je automatisch harder,en de echt toegewijde juicers willen het maximale eruit halen anders waren ze ook niet begonnen met juicen alee.

Ik heb het dus NIET over de beachboys en ff snel breed patsers worden door een kuurtje.

En ja ik zeg het maar gelijk voordat ik een golf van verontwaardiging krijg, je hebt ook natties die echt een goede motivatie hebben en er echt alles voor geven.
Immers heb ik de eerste 4 jaar zelf ook zo getraind.

En daarom kan ik je ook vertellen dat uit mijn eigen persoonlijke ervaring dat ik vind dat je met aas nog harder kan en zal werken als je het maximale wil benutten.

Iets wat helaas maar weinig natties ooit willen toegeven of kunnen toegeven omdat ze het nooit hebben/durven ervaren.
+1

Je kuurt indd om er alles uit te halen.

wtf 'nattie'? Is dat dbb slang?

ot: nee nooit gebruikt en zal het nooit doen.
ligt volledig aan iemand zn doelen en ik ambieer geen wedstrijd fysiek.
Maar allemaal lekker zelf weten verder.

Nattie = natural, word op andere fora zoals md ook gebruikt.
100% zeker dat ik wel ga kuren, tenzij ik dood ga of ernstig ziek word voordat het gebeurt. En dat weten mijn ouders ook en eigenlijk iedereen. Ik ben alleen van plan erg weinig te gaan gebruiken en lage doseringen omdat je ziet dat de moderne bodybuilders totaal geen shape meer hebben, bijv als ze een front double bicep doen. Veel te erge spierdichtheid en geen seperatie. Terwijl alle old school bodybuilders nog een heel erge natural look hadden. Fysiek moet eruit zien alsof het is gebouwd door training niet door juice zoals bijna alle hedendaagse bodybuilders eruit zien, die 'juicy' look vind ik echt maar niks (no offence btw:)).
Heel veel gozers willen die look van Arnold en Lou enz maar je ziet niemand die er meer zo uit ziet, en diegene die het dichtst in de buurt komen zijn dan nog natural.

Na 1 kuur ben je niet direct ee n huge ass mother****er

Terug
Naar boven