AndroidHealthClinic

Poll: Steroïden gebruik onder dbb-leden

Peiling Peiling Heb je ooit steroïden gebruikt?

• Ja

Stemmen: 113 21,8%
  • Nee

Stemmen: 352 67,8%
  • Twijfel

Stemmen: 54 10,4%

• Totaal stemmers
    519
  • Topic Starter Topic Starter
Tuurlijk wel als je meer kan tillen,verbeterde zuurstof toename werk je automatisch harder,en de echt toegewijde juicers willen het maximale eruit halen anders waren ze ook niet begonnen met juicen alee.

Ik heb het dus NIET over de beachboys en ff snel breed patsers worden door een kuurtje.

En ja ik zeg het maar gelijk voordat ik een golf van verontwaardiging krijg, je hebt ook natties die echt een goede motivatie hebben en er echt alles voor geven.
Immers heb ik de eerste 4 jaar zelf ook zo getraind.

En daarom kan ik je ook vertellen dat uit mijn eigen persoonlijke ervaring dat ik vind dat je met aas nog harder kan en zal werken als je het maximale wil benutten.

Iets wat helaas maar weinig natties ooit willen toegeven of kunnen toegeven omdat ze het nooit hebben/durven ervaren.
Misschien dat jij nooit echt goed hebt gesport toen je nog naturel was. Het feit dat je ook heel lastig spiermassa kon winnen geeft dat al aan. Ik ben pas weer bezig maar de 115kg komt er al aan, naturel. En dan ben ik niet eens de jongste meer.

Ik train voor strongman wedstrijden en geloof me dan geef je echt alles. Nog nooit een bodybuilder zo hard zien trainen.

Maar het is onzin om te zeggen dat een gebruiker harder gaat trainen dan een naturel omdat deze gebruikt. Ik durf bijna het omgekeerde te stellen dat een naturel sporter harder moet trainen om spiergroei te ontwikkelen omdat deze geen hulpmiddelen heeft om hem/haar te helpen.

Nattie = natural, word op andere fora zoals md ook gebruikt.
100% zeker dat ik wel ga kuren, tenzij ik dood ga of ernstig ziek word voordat het gebeurt. En dat weten mijn ouders ook en eigenlijk iedereen. Ik ben alleen van plan erg weinig te gaan gebruiken en lage doseringen omdat je ziet dat de moderne bodybuilders totaal geen shape meer hebben, bijv als ze een front double bicep doen. Veel te erge spierdichtheid en geen seperatie. Terwijl alle old school bodybuilders nog een heel erge natural look hadden. Fysiek moet eruit zien alsof het is gebouwd door training niet door juice zoals bijna alle hedendaagse bodybuilders eruit zien, die 'juicy' look vind ik echt maar niks (no offence btw:)).
Heel veel gozers willen die look van Arnold en Lou enz maar je ziet niemand die er meer zo uit ziet, en diegene die het dichtst in de buurt komen zijn dan nog natural.

Ik kan je nu al vertellen dat ook de oldskool jongens al flink deden kuren gozer.
Alleen is de kennis kwa kuren zijn nu verder gevorderd en er zijn veel nieuwe middelen en toevoegingen bij gekomen.
Dusja je stelling van lage doseringen gaat helaas niet helemaal op om een zeg maar oldskool fysiek te creaeren.

Op een gegeven moment is het niet leuk meer om te horen dat als je je shirt uitrekt, je trots bent op hoe je er uitziet en je dan hoort : "Oh maar met anabolen had ik het ook best wel gekunt" door een ecto die je met 1 hand weg kunt gooien.
Tja dat blijf je toch houden, van die lui die denken dat ze als ze ook iedere dag een shake zouden drinken ze zo de nieuwe Arnie zijn.

Misschien dat jij nooit echt goed hebt gesport toen je nog naturel was. Het feit dat je ook heel lastig spiermassa kon winnen geeft dat al aan. Ik ben pas weer bezig maar de 115kg komt er al aan, naturel. En dan ben ik niet eens de jongste meer.

Ik train voor strongman wedstrijden en geloof me dan geef je echt alles. Nog nooit een bodybuilder zo hard zien trainen.

Maar het is onzin om te zeggen dat een gebruiker harder gaat trainen dan een naturel omdat deze gebruikt. Ik durf bijna het omgekeerde te stellen dat een naturel sporter harder moet trainen om spiergroei te ontwikkelen omdat deze geen hulpmiddelen heeft om hem/haar te helpen.

op het moment dat je aas gaat gebruiken, denk je alleen maar: nu gaat het gebeuren! nu moet ik extra hard trainen, nu moet ik extra goed eten, nu moet ik er alles maar dan ook alles uithalen omdat ik nu ga groeien.

Vast niet, tuurlijk bink dit is dus precies wat ik bedoel met dat de meesten natties er niets van snappen.

En ga je nu strongmen/powerlifting met bb vergelijken dude jij snapt er niets van dat is duidelijk dit zijn 2 totaal verschillende principes.

BB werkt ten eerste al set opbouwend en met knijp/isoleer technieken het is ook al helemaal niet te bedoeling te gooien en te smijten met het gewicht zoals powerlifters dat dus doen.
Dus gebruik maken van zwaartekracht/volledig lichaam om zoveel mogelijk gewicht te verzetten in een single rep en of strongman event.

2 totaal verschillende werelden niet met elkaar te vergelijken.

En spiergroei is iets anders als met intensiteit trainen een nattie kan nooit dezelfde spiergroei ontwikkelen als een juicer het is gewoon onmogelijk.

Maar het gebruik van aas opent wel degelijk de deur om harder te trainen dan dat je ooit zou kunnen dromen als een nattie dat je dit niet snap ga mij te boven.

Je zeg strong men te doen ey geheimpje 90 % van die jongens kuren ook!

Je zit dus weer in de bekende ow snif snif ik ben nattie het is niet eerlijk dat de juicers zo hard vooruit gaan en ik zo hard moet trainen en niet zo hard groei dude je bent NATUREL natuurlijk kun je kwa GROEI/INTENSITEIT nooit een juicer aan dus stop met zeuren of maak die stap.

Je zegt dat ik niet hard genoeg trainde dude ik was 98 kg bij 9% in 4 jaar tijd geworden, en was eerst 69 kg bij 15% doe je reken werk dat is best netjes hoor voor een nattie in dat tijdbestek.

Ik weet nog erg goed dat de gym eigenaar tegen mij zei in de eerst kwartaal dat ik daar deed trainen "ey jongen ga jij iets minder hard trainen zo werk jij jezelf tegen je hebt hart maar dit werkt zo niet blijf eens een paar dagen in de week thuis!''

Ik heb ook al eerder aangegeven dat ik ver wil gaan dus zoals jij 15 jaar trainen om uiteindlijk 115 kg te wegen bij 20% vet heb ik geen boodschap aan ik vindt dat niet bevredigent.

Leuk dat jij wel voldoenning vind in jouw fysiek vind maar ik wil het podium op en een ripped beest worden van 130 + kg.
Ieder zijn doelen en motivaties en ieder die zijn eigen weg kiest om zijn dromen tot een realiteit te brengen.

Verder geen haat bro vind het alleen jammer dat je het plaatje niet juist voor ogen heb in krachtsport bb/powerliften/strong men/gewichtheffen zijn aas zo standaart als kaas/molens en klompen dat voor nederland zijn live with it!

Peace Out Ironeather

Laatst bewerkt:
:roflol: Wat een ballediscussie. Beweren dat je als kuurder HARDER traind dan iemand die niet kuurt. Je hebt het veel gemakkelijk man: Als je een dagje je voeding niet helemaal op orde hebt maakt het niet veel uit want je gaat toch wel vooruit, een trainingsschema waar een ander 0,0 gains op zou maken kom je nog mee weg. Je lichaam zit toch al in een anabole omgeving, zelfs met flink wat drank gain je nog goed. Het is gewoon veel simpeler als je kuurt. Niks harder werken, hard werken doe je als je naturel naar de 180/200kg bench toewerkt, niet als je een paar kuurtjes neemt en je zit op dat gewicht.

Je beweert nu eigenlijk dat je 'meer hardcore' bent omdat je kuurt. Dat is gewoon niet waar. Elk klein detail telt 10x harder mee als naturel zijnde omdat je lichaam in evenwicht moet zijn, een gebruikers lichaam is altijd in anabole staat en hoeft dus veel minder beinvloed te worden om te groeien.

Laatst bewerkt:
1x een creatine kuurtje.

Nee.

maar hoezo twijfel??

Geen AAS voor mij, voorlopig niet in ieder geval misschien als ik dik in de 40 ben, maar ik neem het niet om extra te groeien, Naturel kun je geneog bereiken vind ik

:roflol: Wat een ballediscussie. Beweren dat je als kuurder HARDER traind dan iemand die niet kuurt. Je hebt het veel gemakkelijk man: Als je een dagje je voeding niet helemaal op orde hebt maakt het niet veel uit want je gaat toch wel vooruit, een trainingsschema waar een ander 0,0 gains op zou maken kom je nog mee weg. Je lichaam zit toch al in een anabole omgeving, zelfs met flink wat drank gain je nog goed. Het is gewoon veel simpeler als je kuurt. Niks harder werken, hard werken doe je als je naturel naar de 180/200kg bench toewerkt, niet als je een paar kuurtjes neemt en je zit op dat gewicht.

Je beweert nu eigenlijk dat je 'meer hardcore' bent omdat je kuurt. Dat is gewoon niet waar. Elk klein detail telt 10x harder mee als naturel zijnde omdat je lichaam in evenwicht moet zijn, een gebruikers lichaam is altijd in anabole staat en hoeft dus veel minder beinvloed te worden om te groeien.

Begrijpend lezen is ckrr nooit jouw sterkste punt geweest kerel.

Je kan het gamakkelijker maken met aas jah maar de echt serieuze kuurders willen er maximaal van profiteren dus die zullen inderdaad harder werken met aas.

Nogmaals ik heb het niet over de ff snel breed worden gasten en beachboys.

Hopelijk is het nu wel duidelijker voor je.

Begrijpend lezen is ckrr nooit jouw sterkste punt geweest kerel.

Je kan het gamakkelijker maken met aas jah maar de echt serieuze kuurders willen er maximaal van profiteren dus die zullen inderdaad harder werken met aas.

Nogmaals ik heb het niet over de ff snel breed worden gasten en beachboys.

Hopelijk is het nu wel duidelijker voor je.

Maar kun je naturel nou wel of niet net zo hard werken als de meest serieuze kuurder?

Wel ! :p

Alleen het eigen kunnen ligt anders ...

Als ik bv 100kg kan squatten naturel kost mij dat evenveel werk dan wanneer ik er 120 squat als ik on zou
zijn. Ik ben er net zo goed lights out van. Enkel het gewicht op de barbell is anders. Maar de intensiteit
is net zo hoog. Als dat niet zo is, train je gewoon niet hard genoeg :p

Laatst bewerkt:
Wel ! :p

Alleen het eigen kunnen ligt anders ...

Als ik bv 100kg kan squatten naturel kost mij dat evenveel werk dan wanneer ik er 120 squat als ik on zou
zijn. Ik ben er net zo goed lights out van. Enkel het gewicht op de barbell is anders. Maar de intensiteit
is net zo hoog. Als dat niet zo is, train je gewoon niet hard genoeg :p

Je zegt het zelf al 100 kg is minder intesief als 120 kg plus met kuren kun je gewoon harder door knallen minder rust tijd meer zuurstof in bloed opneembaar enz enz.
Ik heb ook nooit beweert dat je naturel niet jezelf helemaal de t*ring kan trainen.
Dat kan naturel zowel met aas maar intensiteit ligt wel degelijk hoger.
En nu ben ik er wel ff klaar me blijf maar eigenwijs doen mij maakt het verder niet uit dit wordt weer zo eindeloze discussie van ego,s en ik heb er geen zin in.

Je zegt het zelf al 100 kg is minder intesief als 120 kg plus met kuren kun je gewoon harder door knallen minder rust tijd meer zuurstof in bloed opneembaar enz enz.
Ik heb ook nooit beweert dat je naturel niet jezelf helemaal de t*ring kan trainen.
Dat kan naturel zowel met aas maar intensiteit ligt wel degelijk hoger.
En nu ben ik er wel ff klaar me blijf maar eigenwijs doen mij maakt het verder niet uit dit wordt weer zo eindeloze discussie van ego,s en ik heb er geen zin in.

Grote probleem is dat er over het internet gewoon onvolledige info wordt gegeven.
Of dat er hier en daar een kilo'tje wordt bijgelogen, of een paar % BF wordt afgelogen.
En dat je per slot van rekening nooit zeker kan weten wat de persoon nu net allemaal doet,
eet, drinkt etc ...

Dat allemaal bij elkaar heeft ervoor gezorgd dat sommige hier denken dat kuren voor
wonderen kan zorgen. Let's face, steroids work. And they work pretty damn well.
Maar niet in de mate dat menig mens gelooft.

Alles in orde+extra spul= eerdere progressie

Terug
Naar boven