Misschien dat jij nooit echt goed hebt gesport toen je nog naturel was. Het feit dat je ook heel lastig spiermassa kon winnen geeft dat al aan. Ik ben pas weer bezig maar de 115kg komt er al aan, naturel. En dan ben ik niet eens de jongste meer.
Ik train voor strongman wedstrijden en geloof me dan geef je echt alles. Nog nooit een bodybuilder zo hard zien trainen.
Maar het is onzin om te zeggen dat een gebruiker harder gaat trainen dan een naturel omdat deze gebruikt. Ik durf bijna het omgekeerde te stellen dat een naturel sporter harder moet trainen om spiergroei te ontwikkelen omdat deze geen hulpmiddelen heeft om hem/haar te helpen.
Vast niet, tuurlijk bink dit is dus precies wat ik bedoel met dat de meesten natties er niets van snappen.
En ga je nu strongmen/powerlifting met bb vergelijken dude jij snapt er niets van dat is duidelijk dit zijn 2 totaal verschillende principes.
BB werkt ten eerste al set opbouwend en met knijp/isoleer technieken het is ook al helemaal niet te bedoeling te gooien en te smijten met het gewicht zoals powerlifters dat dus doen.
Dus gebruik maken van zwaartekracht/volledig lichaam om zoveel mogelijk gewicht te verzetten in een single rep en of strongman event.
2 totaal verschillende werelden niet met elkaar te vergelijken.
En spiergroei is iets anders als met intensiteit trainen een nattie kan nooit dezelfde spiergroei ontwikkelen als een juicer het is gewoon onmogelijk.
Maar het gebruik van aas opent wel degelijk de deur om harder te trainen dan dat je ooit zou kunnen dromen als een nattie dat je dit niet snap ga mij te boven.
Je zeg strong men te doen ey geheimpje 90 % van die jongens kuren ook!
Je zit dus weer in de bekende ow snif snif ik ben nattie het is niet eerlijk dat de juicers zo hard vooruit gaan en ik zo hard moet trainen en niet zo hard groei dude je bent NATUREL natuurlijk kun je kwa GROEI/INTENSITEIT nooit een juicer aan dus stop met zeuren of maak die stap.
Je zegt dat ik niet hard genoeg trainde dude ik was 98 kg bij 9% in 4 jaar tijd geworden, en was eerst 69 kg bij 15% doe je reken werk dat is best netjes hoor voor een nattie in dat tijdbestek.
Ik weet nog erg goed dat de gym eigenaar tegen mij zei in de eerst kwartaal dat ik daar deed trainen "ey jongen ga jij iets minder hard trainen zo werk jij jezelf tegen je hebt hart maar dit werkt zo niet blijf eens een paar dagen in de week thuis!''
Ik heb ook al eerder aangegeven dat ik ver wil gaan dus zoals jij 15 jaar trainen om uiteindlijk 115 kg te wegen bij 20% vet heb ik geen boodschap aan ik vindt dat niet bevredigent.
Leuk dat jij wel voldoenning vind in jouw fysiek vind maar ik wil het podium op en een ripped beest worden van 130 + kg.
Ieder zijn doelen en motivaties en ieder die zijn eigen weg kiest om zijn dromen tot een realiteit te brengen.
Verder geen haat bro vind het alleen jammer dat je het plaatje niet juist voor ogen heb in krachtsport bb/powerliften/strong men/gewichtheffen zijn aas zo standaart als kaas/molens en klompen dat voor nederland zijn live with it!
Peace Out Ironeather