AndroidHealthClinic

poll : verbod op koran in nederland, ja of nee

Peiling Peiling verbod op koran

• ja

Stemmen: 61 39,9%
  • nee

Stemmen: 92 60,1%

• Totaal stemmers
    153
  • Peiling gesloten .
Na de 3de wereldoorlog, komt er een Religie verbod...

Ik vind dat er geen verbod in Nederland moet komen, als 't aan mij ligt wel natuurlijk, maar zoiets kan je toch niet maken, dan wordt het helemaal rellen, ik vind wel dat er bepaalde regels aan verbonden moeten zijn, geen hoofddoekjes, geen boerka's, geen mannen met jurken aan, geen moskees, Nederland is Nederland, als je een hoofddoekje wil dragen best, maar dat doe je dan maar lekker thuis.

wat is dit voor zever? in islamitische landen (marokko) vb heb je ook kerken...

t probleem is dat ze t niet bij hun eigen houden,zeggen dat ongelovigen in allah dood moeten.
ieder moet t voor zichzelf uitmaken waar die in gelooft en dat moet gewoon gerespecteerd worden,van moslims naar christenen en andersom ook..

Ik ben het met je eens dat iedereen gewoon toegang zou moeten hebben tot dat boek. Niet dat het moeilijk is om eraan te komen..

Dat gezegd geeft alleen al aan hoe debiel het idee van verbod op de Koran is.

true....geen 'heilige geschriften' verbieden....dan ook geen Mein Kampf..
Mein Kampf kun je ook gewoon lezen met de intensie 'interrese' of gewoon voor school...net als de Koran....

dus geen Koran verbod = geen Mein Kampf verbod

Elk geloof verbieden en elk boek van het geloof ( bijbel koran etc. ).
Zijn we van de gezeik ook af!!

dus ja!!
Ik vind dat je zo iets mag verbieden!!

Ja, brengt alleen maar onheil met zich mee..

Ik geloof in een beter Nederland zonder die flauwe kul!! ( ik denk dat dat er nooit komt )

Ik geloof niet in een sprookjes boek! ( bijbel )
Ik geloof niet in een boek waarin staat dat mensen dood moeten omdat ze niet in de koran geloofen( koran )

ik denk dat je koran niet kan verbieden, en als we de bijbel, koran enz zouden verbieden moeten wij ons aan passen om dat sommige momslims gaan moorden voor de koran.

Ik geloof in een beter Nederland zonder die flauwe kul!! ( ik denk dat dat er nooit komt )

Ik geloof niet in een sprookjes boek! ( bijbel )
Ik geloof niet in een boek waarin staat dat mensen dood moeten omdat ze niet in de koran geloofen( koran )

En hoe vaak heb jij de heilige boeken geopend om deze te lezen ?
Je gelooft niet in ''sprookjes'' maar wel alles wat op het nieuws of in een film komt ? Je bent nog 13 man .. je weet nog niks :S ( blijkbaar )

Even naar een film kijken waarvan Wilders de maker is en yep ik haat Islam want zij mogen zomaar iedereen vermoorden .

En hoe vaak heb jij de heilige boeken geopend om deze te lezen ?
Je gelooft niet in ''sprookjes'' maar wel alles wat op het nieuws of in een film komt ? Je bent nog 13 man .. je weet nog niks :S ( blijkbaar )

Even naar een film kijken waarvan Wilders de maker is en yep ik haat Islam want zij mogen zomaar iedereen vermoorden .

Ik heb zelf op een Christelijke school gezeten dus ik weet meer dan jij denkt;) En heb de bijbel thuis liggen.

Zij mogen niet zomaar iedereen vermoorden maar ze doen het wel....
Ik mag dan wel een snotaap van 13 zijn maar ik weet er meer van dan jij denkt;)
Ik heb besloten om zelf de koran te gaan lezen!!
Maar als er werkelijk in staat dat mensen die niet geloofen dood moeten vind ik dat we alle moslims het land uit moeten zette want dan horen die niet in onse samenleving!
Of wel soms?

Ik heb zelf op een Christelijke school gezeten dus ik weet meer dan jij denkt;) En heb de bijbel thuis liggen.

Zij mogen niet zomaar iedereen vermoorden maar ze doen het wel....
Ik mag dan wel een snotaap van 13 zijn maar ik weet er meer van dan jij denkt;)
Ik heb besloten om zelf de koran te gaan lezen!!
Maar als er werkelijk in staat dat mensen die niet geloofen dood moeten vind ik dat we alle moslims het land uit moeten zette want dan horen die niet in onse samenleving!
Of wel soms?

je kan toch niet elke moslim t land uit zetten:rolleyes:
radicale en extremistische moslims wel imo..

je kan toch niet elke moslim t land uit zetten:rolleyes:
radicale en extremistische moslims wel imo..

Volgens mij mag je iemand een moslim noemen als hij/zij in de koran geloofd.
Als alle moslims in de koran gelooven moeten ze toch allemaal weg want dan denken ze toch allemaal er zo over?

toch?

Terug
Naar boven