MuscleMeat

Post een foto van jezelf

Status
Niet open voor verdere reacties.
no foto brah:(

Wat ik mezelf afvraag is waarom mensen op DBB lopen te verkondigen dat ze lekker in hun vel zitten, maar zodra ze een foto van zichzelf moeten posten.. ho maar. :roflol:

Wat ik mezelf afvraag is waarom mensen op DBB lopen te verkondigen dat ze lekker in hun vel zitten, maar zodra ze een foto van zichzelf moeten posten.. ho maar. :roflol:

Omdat ze niet willen dat hun hoofd over internet verspreid wordt met 100 verschillende bewerkingen?

Als je een optie had dat kopieren of dergelijke uitgeschakeld was, zoiets als bij marktplaats dus, post ik mijn foto zo hoor.

ja die beveiliging maakt het onmogelijk
:roflol:

Omdat ze niet willen dat hun hoofd over internet verspreid wordt met 100 verschillende bewerkingen?

Als je een optie had dat kopieren of dergelijke uitgeschakeld was, zoiets als bij marktplaats dus, post ik mijn foto zo hoor.

Print screen?

Die foto's op MP kopieer je ook zo hoor, kost alleen iets meer moeite.

In Firefox: Rechtermuisknop op pagina > pagina-info bekijken > media > zoek je foto.

geniaal topic dit.Dit ben ik voordat ik vertrek naar een Gala in Detroit,veel familie van mij woont daar dus kom ik er regelmatig.
30xa05k.png
voel me hier wel eenzaam met al die whities.

ja of gewoon printscreen :)

ik lach me echt kapot hier :roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
bandjes om me pols waren van een feestje

Dit ben ik na mijn chest/abs training:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Yes I MAD

Weer mooi geweest, topic is inmiddels uitgelopen op een afzeiktopic of onzintopic. Locked.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven