MuscleMeat

Post hier je 'messed with the wrong person' filmpjes!

beter opletten man

Blijft leuk.

U MAD?

deze 3 zijn nog niet geweest volgens mij

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

wtf, heb die nou echt een sledgehammer

Hoort er misschien niet helemaal in thuis maar toch

Moar

Hoort er misschien niet helemaal in thuis maar toch

Wat een wijf, je gaat toch niet een ander in zn gezicht bijten. Al helemaal niet bij een niet levensbedreigend gevecht.

Zou er geen moeite mee hebben om die gast later te zien in een gevecht en dat dan iemand zn knie verrot trapt

Komop man, zo hard schopt hij hem toch niet. Als je zo'n kleine met de minste kracht stampt vliegt hij al achteruit, wat hier dus duidelijk niet het geval is. Je ziet toch ook dat het een mong**l is. Een beetje zelfbeheersing is echt niks mis mee.

Daarna kan je gerust aan je kleine uitleggen dat die kerel niet helemaal goed is, en er wss niet eens zoveel aan kan doen. Hij zal er een wijze les uit kunnen trekken. Veel beter voor hem dan toekijken hoe zijn pappie een gehandicapte halfdood mept. :thumbs:
Half dood?
En dus als een gehandicapte jou wat doet, lach jij ook vriendelijk terug?
Man kan die kerel mongol zijn of niet, al die te vergaat, en achterlijk doet, is het zijn eigen verantwoording dat die word behandelt als normaal mens!

Ik had hem ook gewoon neer gehoekt no mater what, puur zelf verdediging zolang je het bij 1 klap houd, en hoe hard die klap is is zijn probleem!

Als een mong**l achterlijk doet moet je hem behandelen als een normaal mens? Dat is jouw logica, begrijp ik? Nou moet ik zeg dat ik jouw standpunt wel kan begrijpen aangezien jouw intelligentie en die van de mong**l zo dicht bij elkaar liggen.

mong**l of niet, als iemand aan mij kind zit dan krijgt die klappen, klaar.

Terug
Naar boven