AndroidHealthClinic

Post je abs!

ik heb momenteel geen behoefte aan mn 6-pack..vind 4 meer dan zat, ik ga eind april wel weer cardioen! :D

van de zomer toen ik een BrEeZaH en SnIcKeRs - dieet volgde tijdens al die party's;

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

whaha wat een dieet werd je daar droog van ?

elke mong**l kan blokken op z'n buik krijgen, gewoon vaak buik pakken op verschillende manieren en droog staan.

op SuPeRdUDeS zijn ook 100 gasten met blokken op hun buik, of kijk naar Trickie, ook blokken. Gewoon een kwestie van weinig eten en buikspieroefeningen.

****ing groot zijn EN blokken op je buik hebben, dat is pas wijs.

elke mong**l kan blokken op z'n buik krijgen, gewoon vaak buik pakken op verschillende manieren en droog staan.

op SuPeRdUDeS zijn ook 100 gasten met blokken op hun buik, of kijk naar Trickie, ook blokken. Gewoon een kwestie van weinig eten en buikspieroefeningen.

****ing groot zijn EN blokken op je buik hebben, dat is pas wijs.

Helemaal mee eens. Dan liever ff geen blokken en flinke massa hoor.

nog een van vorig jaar

vlug ff een foto getrokken, maar train nog niet op abs om ze dikker te maken... is puur van 1x per week thai boks training! Situps en allerlei folterende oefeningen tijdens de opwarming :D

ga beginnen vanaf deze week met abs training tijdens BB-trainen...

en ik geef Loo ook 100% gelijk... gewoon droog staan en je hebt er al!

abs was 1 van mijn beste punt op de wedstrijd terwijl ik ze nooit train! maar gewoon droog staan komen ze echt wel ( ik zat iets onder de 4%vet )

Zelf ingebouwd.

voor mijn 'beginnende' hernia

Ik%20invorm2.jpg

Zeer mooi fysiek! Toppie FrederX en Loo.

Goede fysieken komen er voorbij.

mijn abs vorige zomer:
Hoop dit jaar even droog over droger te komen, maar natuurlijk een stuk meer massa :p

Terug
Naar boven