Fitness Seller

Post je abs!

tijd gelede is dit :

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zal mijn abs maar niet posten voordat ik jaloerse blikken krijg ;)

Ze kunnen het ook zien als inspiratie ;).
Zou het gewoon posten kerel :p.

Oke oke, heb nog wel een fototje waar ik niet echt in super droge shape sta. Me onderste 2 blokjes zijn niet eens zichtbaar, maar tsja why not:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

so botje's buik ziet er wel flex uit :cool:
wat is je vetpercentage?

Nice abs allemaal.
Ik heb momenteel nog maar één grote zachte blok :(

:D

Ik kan mij niet herinneren wanneer ik die van mij voor de laatste keer zag..

die serratus komt ook zo goed door ja

Opzich zou ik ze wel willen posten...

dat is pas echt bodybuilding!!!

so botje's buik ziet er wel flex uit :cool:
wat is je vetpercentage?

Thanx Jongens!

Euhh denk dat ik daar rond de 8% zit ofzo, heb geen idee haha! Ben nog iets lager gaan zitten omdat ik gister een fotoshoot had. Sta ergens op de 7-8% op dit moment!

Ik zal ook ff wat fotos posten van die shoot van gister zodra ik de fotos ook zelf binnen heb! Sommige zijn echt bizar gaaf geworden! Had tussendoor stiekem mogen spieken op de camera ;)

Maargoed er zijn er zijn in totaal 600 fotos geschoten! Moest 2uur staan :cool: Maargoed, kreeg per 20 minuten betaald, dus vond het wel prima :rolleyes: Oja, en mocht nog netjes een pomp creëren ook :D

Thanx Jongens!

Euhh denk dat ik daar rond de 8% zit ofzo, heb geen idee haha! Ben nog iets lager gaan zitten omdat ik gister een fotoshoot had. Sta ergens op de 7-8% op dit moment!

Ik zal ook ff wat fotos posten van die shoot van gister zodra ik de fotos ook zelf binnen heb! Sommige zijn echt bizar gaaf geworden! Had tussendoor stiekem mogen spieken op de camera ;)

Maargoed er zijn er zijn in totaal 600 fotos geschoten! Moest 2uur staan :cool: Maargoed, kreeg per 20 minuten betaald, dus vond het wel prima :rolleyes: Oja, en mocht nog netjes een pomp creëren ook :D

Dus heel hyves wordt straks weer verpest met die vage foto's van je? :(
Bij wie had je de shoot trouwens?

Nu lijkt mij een beter moment om je abs te posten dan tijdens de winter! Vandaar deze topickick...

Anyway, dit zijn mijn abs na enkele weken intens trainen (elke trainingsdag heb ik afgesloten met 2 sets hanging knee raises en 1 set crunches)
Ik sta nu op ongeveer 8% BF.

Aangezien ik nu weer ff in de bulk ga gaan mijn bLoKjEuHs weer wat verdwijnen... Vandaar dat ik ze nu post ;) Echt huge zijn ze nog niet maar het plan was dat ze pas deftig moesten zijn tegen het begin van de zomervakantie... ik was eerst niet van plan om te bulken tot na de zomer. Het is kiezen tussen scoren bij de breezers en een meer buffe fysiek hebben ;) Dus kies ik voor de kilootjes erbij!

Terug
Naar boven