Black
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 11
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zal mijn abs maar niet posten voordat ik jaloerse blikken krijg![]()
Ze kunnen het ook zien als inspiratie.
Zou het gewoon posten kerel.
Oke oke, heb nog wel een fototje waar ik niet echt in super droge shape sta. Me onderste 2 blokjes zijn niet eens zichtbaar, maar tsja why not:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Oke oke, heb nog wel een fototje waar ik niet echt in super droge shape sta. Me onderste 2 blokjes zijn niet eens zichtbaar, maar tsja why not:
.
.Bijna goed die tags ... alleen nog even die 2de aanpassen naar /IMG
Hier is in ieder geval je foto
so botje's buik ziet er wel flex uit
wat is je vetpercentage?
Maargoed, kreeg per 20 minuten betaald, dus vond het wel prima
Oja, en mocht nog netjes een pomp creëren ook 
Thanx Jongens!
Euhh denk dat ik daar rond de 8% zit ofzo, heb geen idee haha! Ben nog iets lager gaan zitten omdat ik gister een fotoshoot had. Sta ergens op de 7-8% op dit moment!
Ik zal ook ff wat fotos posten van die shoot van gister zodra ik de fotos ook zelf binnen heb! Sommige zijn echt bizar gaaf geworden! Had tussendoor stiekem mogen spieken op de camera![]()
Maargoed er zijn er zijn in totaal 600 fotos geschoten! Moest 2uur staanMaargoed, kreeg per 20 minuten betaald, dus vond het wel prima
Oja, en mocht nog netjes een pomp creëren ook
![]()

Dus heel hyves wordt straks weer verpest met die vage foto's van je?
Bij wie had je de shoot trouwens?
Bij R&S, vertel nog wel een keertje over msn hoe en wat precies!
Echt huge zijn ze nog niet maar het plan was dat ze pas deftig moesten zijn tegen het begin van de zomervakantie... ik was eerst niet van plan om te bulken tot na de zomer. Het is kiezen tussen scoren bij de breezers en een meer buffe fysiek hebben
Dus kies ik voor de kilootjes erbij!