Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Wat ik nog heb te gaan:

Erwten & worteltjes & aardappelpuree.
250 Gram Kwark met één banaan.

Post workout meal

100 gram zilvervliesrijst
100 gram roerbakgroenten
100 gram kip
5 gram olijfolie

Nom nom nom

image.jpg

Re: Post je meals! (pics!)

Even kijken hoeveel schade ik kan aanrichten ;)

uploadfromtaptalk1369064580040.jpg

50 gram macaroni (ongekookt)
240 gram rundvlees
100 gram tonijn
1 ui
wat champignons en paprika
gebakken in sambal en mix voor macaroni (van honig, zon potje)

825 cal, 41 carbs, 27 gram vet, 107 gram eiwit. ik schrik wel een beetje van het eiwit gehalte :eek:

2396p.jpg

358rses.jpg

34gvka0.jpg

Pasta met mosselen, gamba's en kabeljauw, spinazie, tomaten en aubergine.

Cutmeal zondag ;)
aw2vkp.jpg

Maandag: Kip, groentjes, Mozzarella & maiswafels
3307pfa.jpg

Vanochtend. 5 eggs & Ciabatta (en multivit bruistablet) :)
1t0jlk.jpg

Heb 4 verwoede pogingen gedaan om de kip met Gon Bao saus van mijn favoriete workrestaurant na te maken.. en na veel finetunen is het eindelijk gelukt! Vandaag als pwo meal met zilvervliesrijst en wat tomaten.

Gon Bao ftw!! Ik probeer het ook al tijden na te maken maar ik blijf falen, het is gewoon net niet... heb je een receptje? :D

Allemaal opgekregen in één keer? Wat zijn die ballen rechtsonderin?

Mwa ongeveer de helft, en daarna nog wat kwark. Dan heb ik nog mooi een maaltijd voor morgen (pre workout :P). Geen idee wat die ballen zijn, geen banaan want er zit wel iets vleesachtigs in

Gon Bao ftw!! Ik probeer het ook al tijden na te maken maar ik blijf falen, het is gewoon net niet... heb je een receptje? :D

Dit is zoals ik het vrijdag heb gemaakt en ik vind dat het zeer goed overeen komt met wat ik bij de wok voorgeschoteld krijg:
- 300g kipfilet, in blokjes
- 1 ui, gesnipperd (of een bosje lente uitjes, in stukjes)

- 2 knoflooktenen, fijngehakt
- 2tl sambal
- 1/2tl djahé
- evt. geroosterde pinda's
- Arachide olie / wokolie
Marinade:
- 2el ketjap
- 1el soja
- 2el sherry
- 1tl maizena
- 1el water
Saus:
- 2el ketjap
- 1el soja
- 1el sherry
- 1tl maizena
- 3el water

1.Meng de ingrediënten van de marinade en marineer hierin de kip voor zeker 20 minuten (langer als je de mogelijkheid hebt).
2.Voeg de ingrediënten van de saus toe aan een kommetje. Roer tot een glad papje en proef.
3.Verhit arachide olie en fruit de uitjes en knoflook.
4.Voeg de sambal, djahé en de kipblokjes toe en roerbak kort tot de kip nét gaar is.
5.Voeg de saus en resterende marinade toe en laat onder regelmatig roeren zachtjes koken tot de gewenste dikte is bereikt.
6.Bestrooi eventueel met geroosterde pinda’s (heb ik zelf niet gedaan, doen ze bij de wokrestaurants waar ik het heb gegeten ook niet). Het lekkerst met nasi of witte rijst naar mijn mening, maar met zilvervliesrijst kan het ook prima.

Dit is zoals ik het vrijdag heb gemaakt en ik vind dat het zeer goed overeen komt met wat ik bij de wok voorgeschoteld krijg:
- 300g kipfilet, in blokjes
- 1 ui, gesnipperd (of een bosje lente uitjes, in stukjes)

- 2 knoflooktenen, fijngehakt
- 2tl sambal
- 1/2tl djahé
- evt. geroosterde pinda's
- Arachide olie / wokolie
Marinade:
- 2el ketjap
- 1el soja
- 2el sherry
- 1tl maizena
- 1el water
Saus:
- 2el ketjap
- 1el soja
- 1el sherry
- 1tl maizena
- 3el water

1.Meng de ingrediënten van de marinade en marineer hierin de kip voor zeker 20 minuten (langer als je de mogelijkheid hebt).
2.Voeg de ingrediënten van de saus toe aan een kommetje. Roer tot een glad papje en proef.
3.Verhit arachide olie en fruit de uitjes en knoflook.
4.Voeg de sambal, djahé en de kipblokjes toe en roerbak kort tot de kip nét gaar is.
5.Voeg de saus en resterende marinade toe en laat onder regelmatig roeren zachtjes koken tot de gewenste dikte is bereikt.
6.Bestrooi eventueel met geroosterde pinda’s (heb ik zelf niet gedaan, doen ze bij de wokrestaurants waar ik het heb gegeten ook niet). Het lekkerst met nasi of witte rijst naar mijn mening, maar met zilvervliesrijst kan het ook prima.

Top man, mijn dank is groot!

No problem! Laat maar horen wat je ervan vindt als je het hebt uitgeprobeerd

Ik keek gisteren wat ik nog in de kelder had dat ik kon gebruiken voor een omelet. Ik vond nog een blik pepers en olijven, dus maar even ge-experimenteerd. Ik was zeker tevreden over het resultaat.

Omelet
-15g kokosolie
-4 eieren (+ zout en peper voor smaak)
-1 plakje Slankie 20+
-100g Philadelphia Light
-handjevol pepers en olijven
-bruschetta en dille

Grote pan en kokosolie verhitten op stand 2, eieren goed mengen in een kom, zout en peper er bij. Zodra de eieren in de pan zijn, temperatuur verlagen naar stand 1 zodat je omelet niet aanbrandt. Dankzij de kokosolie brandt het ook niet aan en behoudt het een mooie kleur. Na ~2 minuten omdraaien, kaas+philadelphia er op leggen en dubbelvouwen. Smakelijk!
Bereidtijd: minder dan 10 minuten.

Laatst bewerkt:
nice naaktslakken op je omelet!

met olijven lijkt me echt smerig..

Terug
Naar boven