- Waardering
- 1.022
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 150kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou zeggen geef het een kans! Voor mij werkt het goed!
In het begin was ik ook wat skeptisch, zeker over dat trainen op nuchtere maag. Na een paar training ben je het gewoon en nu zet ik knaltraining neer![]()

Was het maar zoNee, ik was zomaar nieuwsgierig naar je Kcal in name omdat je eerste maaltijd al uit 1000kcal bestond.
Wachtte stiekem op een 5000kcal cut metabolisme![]()
Ovenfrietjes en kip! Sla en tomaten zijn op
830kcal 65g/105g/15g
![]()
Was het maar zo![]()
Volgens mij hebben 10jarige meisjes nog een hoger metabolisme!!
no pedo
Dat is olijfolie
Bij elke maaltijd drink ik een glas olijfolie voor optimale gains!
Klaarmaken in een beker met vet of besprekelingen in een oven = tot 1/4 of meer, minder aan vet geabsorbeerd in de frieten. Ik leuter nu maar wat maar you can get the picture.ìk verbaas me soms hoe vaak ik hier friet voorbij ziet komen..
ik vreet dat echt nooit meer sinds ik serieus sport, of is dat een beetje overdreven en vallen de stats van friet best mee?

ovenfriet is 4gr vet/100gr dus kan primaìk verbaas me soms hoe vaak ik hier friet voorbij ziet komen..
ik vreet dat echt nooit meer sinds ik serieus sport, of is dat een beetje overdreven en vallen de stats van friet best mee?
Dat is olijfolie
Bij elke maaltijd drink ik een glas olijfolie voor optimale gains!
ìk verbaas me soms hoe vaak ik hier friet voorbij ziet komen..