Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

20221103_182821.jpg

Geen idee komen net uit de magnetron, vonden t op mn werk lekker naar de Mac ruiken :D

Laatst bewerkt:
Ja dat hoor ik 28639x per week maar mijn bedoeling van eten is nogmaals: de voedingsstoffen, niks meer en niks minder.

Ik weet dat paprika/tomaat of wat dan ook bestaat dus elke reminder aan paprika of wat dan ook is overbodig.
Ik varieër dagelijks met fruit en dat is prima voor mij.
Ben lichtelijk autistisch en heb het liefst zo strak en sober mogelijk, werkt voor mij het beste, vooral in een cut doe ik graag hard afzien, werkt lekkerste voor mij.

Ja dat hoor ik 28639x per week maar mijn bedoeling van eten is nogmaals: de voedingsstoffen, niks meer en niks minder.

Ik weet dat paprika/tomaat of wat dan ook bestaat dus elke reminder aan paprika of wat dan ook is overbodig. Ik varieër dagelijks met fruit en dat is prima voor mij.
Ben lichtelijk autistisch en heb het liefst zo strak en sober mogelijk, werkt voor mij het beste, vooral in een cut doe ik graag hard afzien, werkt lekkerste voor mij.
1 hele paprika(~140g) bevat ~35Kcals dat valt allemaal wel mee, net als komkommer(14Kcals per 100g) en courgette (18kcals per 100g)
:laugh:

1 hele paprika(~140g) bevat ~35Kcals dat valt allemaal wel mee, net als komkommer(14Kcals per 100g) en courgette (18kcals per 100g)
:laugh:
Gaat niet om de kcals. Wel om de manier hoe ik graag werk. Geen poespas, voegt het niks toe dan voeg ik het ook niet toe. Wat jij opnoemt is alleen maar water, drink wel een 0.5 liter meer op een dag, same o same o. Sauzen idem, kruiden idem. Hou dit dieet al bijna een jaar vol en bevalt uitstekend.

Terug
Naar boven