ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Ik eet hem wel op maar koop het geen tweede keer
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik eet hem wel op maar koop het geen tweede keer
Die met biscuit is next-level man. Veruit. Gevaarlijk spul.
Die met biscuit is next-level man. Veruit. Gevaarlijk spul.
Wat jij opnoemt is alleen maar water, drink wel een 0.5 liter meer op een dag, same o same o.
Van groenten eet hij alleen de plofvariant.
En vitamines, maar die haal ik uit een potje
Ga jij nou maar eerst is trainen en je met terracotta potjes discussies bezig houden, daar ben je goed in, je mond gebruiken.
Mist wat kleur aan paprika oid
Er zit wel meer in dan enkel vitamines. En (naar mijn weten) kan een multivitamine ook geen groenten volledig/volwaardig vervangen.
Hey hey, er zitten kinderen op dit forum.Ga jij nou maar eerst is trainen en je met terracotta potjes discussies bezig houden, daar ben je goed in, je mond gebruiken. Je mag wel iets anders doen bij mij met dat mondje van je...
Steks is een lul maar jij hebt best wel anders dan voorheen 😂😂Ga jij nou maar eerst is trainen en je met terracotta potjes discussies bezig houden, daar ben je goed in, je mond gebruiken.
Edit
Je mag wel iets anders doen bij mij met dat mondje van je ipv dat slap gezever altijd, zal je vrouw ook fijn vinden als je even stil bent thuis.
Mike heeft de strijd tegen zijn innerlijke toxisch masculiniteit verloren.Steks is een lul maar jij hebt best wel anders dan voorheen 😂😂
Kdenk dat weinig poepen nog wel je minste probleem is als je ketchup drinkt.Teveel groente is ook niet slim, ken iemand die at 2kg pd en kon toen niet meer poepen.
Hij dronk tevens ook veel ketchup, misschien lag het daaraan 🫤
Zeker geen zero ketchupTeveel groente is ook niet slim, ken iemand die at 2kg pd en kon toen niet meer poepen.
Hij dronk tevens ook veel ketchup, misschien lag het daaraan 🫤

En dan zeggen ze hier dat ík geen humor heb.Ga jij nou maar eerst is trainen en je met terracotta potjes discussies bezig houden, daar ben je goed in, je mond gebruiken.
Edit
Je mag wel iets anders doen bij mij met dat mondje van je ipv dat slap gezever altijd, zal je vrouw ook fijn vinden als je even stil bent thuis.
Pff, die zero sauzen doe ik niet aan 🙋♀️
Mike heeft de strijdt tegen zijn innerlijke toxisch masculiniteit verloren.
Over 2 jaar zien we Mike zo terug.