XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
Ziet er lekkker uit, alleen flink wat groenten vind ik wel meevallen :P

Gisteren zelf even proteine reep gemaakt naar een recept op deze site:

http://proteinpow.com/2014/05/triple-chocolate-caramel-protein-bars.html

Het mixen ging wat moeilijk, het werd al snel een vaste brij waardoor het tegen de rand van de blender is gaan plakken. Een paar keer met een lepel wat naar beneden geduwd om dan verder te blenden.

Zo zag het eruit nadat ik de mix had gekneed en in 4 stukken had gesneden:

v6hk51.jpg

Heb ze dan in chocolade gedopt, dit ga ik volgende keer anders doen. Was in een kommetje gesmolten, dat dopt niet zo makkelijk :D Dan met een lepeltje een lijn witte chocolade op getrokken.

34pdxk9.jpg

Het geheel op bakpapier in de koelkast gezet voor een nacht:

b3oi05.jpg

Heb daarjuist een stukje geproefd en verdomme dat was lekker, zeker een anrader!

Ziet er goed uit! Weet je de macro's van 1 zon stukje?

On topic: avondeten van gister, meergranen rijst met Kip gebakken met ui, paprika, knoflook. Gekruid met kaneel, chili, gember, kurkuma en peper. Tomatenstukjes, Griekse yoghurt en amandelen toegevoegd, lekker receptje :)

2014-05-07 17.54.56.jpg

Laatst bewerkt:
iemand nog een lekker recept voor veggieshakes met spinazie? Met banaan en kwark/whey is het lekker te maken maar wil eens een smoothie met puur groenten proberen

iemand nog een lekker recept voor veggieshakes met spinazie? Met banaan en kwark/whey is het lekker te maken maar wil eens een smoothie met puur groenten proberen

Spinazie moet je wokken en er dan wat zout op doen (srs)

Makkelijk, vrij vlot, en lekker.

Ja, je moet die spinazie direct de prullenbak in kieperen en een stuk vlees pakken.

Heel veel lekkere maaltijden gezien. :D Hier (lunchpauze bedrijf) eten ze voornamelijk brood of bedrijfskantine patat...

Heb niet echt de mogelijkheid tot een magnetron op m'n werk, maar die plastic bakjes met rijst/kip/kruiden/groenten zien er te smakelijk uit. Hebben jullie allemaal een magnetron op het werk of eten jullie het gewoon koud op?

Magnetron ;)

Weer eens tijd voor wat foto's. Ik post het eigenlijk bijna iedere dag op Instagram dus ik heb er best veel. :D

Chili Con Carne gemaakte, recept komt van Foodgloss. Was echt super lekker! :heart:

11ryycn.jpg

Protein truffels en aardbeien overgoten met 85% chocolade.

6h5p9z.jpg

Gevulde zoete aardappel (recept van UitPaulinesKeuken) met daarbij kogelbiefstuk, steak du boeuf en een gehaktstaaf.

14l4w2x.jpg

Hachee (recept van google) met bloemkool (als vervanger van aardappels.) Evengoed nog best veel carbs, uit de bloemkool en uien.

2w1ujvb.jpg

Kogelbiefstuk met worteltjes en broccoli.
33pezxy.jpg

Havermout uit de oven (Recept van Fannetiek.nl maar even wat aangepast) met als topping griekse yoghurt gemixt met casein berry blast.
23jmm87.jpg

Protein wafels gevuld met griekse yoghurt gemixt met casein berry blast. Die combi van griekse yoghurt en berry blast is echt super nice als je van heel zoet houd. :heart:

fkqzgw.jpg

More to come! ;)

:drool:

vooral ook die griekse yoghurt en eiwitten

omg die protein wafels zien er echt delicious uit :heart:

Als ik foto's van biefstuk zie begin ik gelijk te watertanden.

moest even snel eten hebben en had nog 4 wraps en een half pakje fatija-kruiden in de kast liggen.

300gram varkensgehad met fatija-kruiden in 4wraps, niet meer, niet minder :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heel veel lekkere maaltijden gezien. :D Hier (lunchpauze bedrijf) eten ze voornamelijk brood of bedrijfskantine patat...

Heb niet echt de mogelijkheid tot een magnetron op m'n werk, maar die plastic bakjes met rijst/kip/kruiden/groenten zien er te smakelijk uit. Hebben jullie allemaal een magnetron op het werk of eten jullie het gewoon koud op?
Ik heb geen koelkast en geen magnetron en geen kantine op werk. Dus eet ik het gewoon koud. Kan prima. :) went ook erg snel.

Iemand een ideetje voor een maaltijd na mijn first contest? Heb zin in vanalles maar weet niet wat te kiezen. Moet natuurlijk niet TE veel werk zijn en makkelijk mee te nemen zijn.

Pot pindakaas en nutella en rijstwafels? :p makkelijk is het iig wel :D

paar van mijn maaltijden:
rabarberbrood met notenpasta - ei-eiwitten, aardappelen en tofu in tomatensaus
protein pancakes met zomerfruit - megasalade omdat ik bijna geen koolhydraten meer mocht die dag :p at ernaast nog een vleesvervanger en meer ei
aaf4o8.jpg

Weer eens tijd voor wat foto's. Ik post het eigenlijk bijna iedere dag op Instagram dus ik heb er best veel. :D

Chili Con Carne gemaakte, recept komt van Foodgloss. Was echt super lekker! :heart:

11ryycn.jpg

Protein truffels en aardbeien overgoten met 85% chocolade.

6h5p9z.jpg

Gevulde zoete aardappel (recept van UitPaulinesKeuken) met daarbij kogelbiefstuk, steak du boeuf en een gehaktstaaf.

14l4w2x.jpg

Hachee (recept van google) met bloemkool (als vervanger van aardappels.) Evengoed nog best veel carbs, uit de bloemkool en uien.

2w1ujvb.jpg

Kogelbiefstuk met worteltjes en broccoli.
33pezxy.jpg

Havermout uit de oven (Recept van Fannetiek.nl maar even wat aangepast) met als topping griekse yoghurt gemixt met casein berry blast.
23jmm87.jpg

Protein wafels gevuld met griekse yoghurt gemixt met casein berry blast. Die combi van griekse yoghurt en berry blast is echt super nice als je van heel zoet houd. :heart:

fkqzgw.jpg

More to come! ;)

Wil jij mijn kokkin zijn? Damn dat ziet er allemaal zo lekker uit!!!!!

Eerst kip gekocht. 10KG kip reepjes, pittig gekruid. 5 euro per zak a 2.5 kg

35ldod5.jpg

Eerste maaltijd van de kip en het was heerlijk ;) Nom nom nom

vzfql0.jpg

110 gram kip
1 ui
1/2 paprika
30 gram champions
1 lenteui

1 liter water met bevroren sinaasappelschijfjes

Terug
Naar boven