Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ziet er lekkker uit, alleen flink wat groenten vind ik wel meevallen![]()
Dan met een lepeltje een lijn witte chocolade op getrokken.iemand nog een lekker recept voor veggieshakes met spinazie? Met banaan en kwark/whey is het lekker te maken maar wil eens een smoothie met puur groenten proberen
Ziet er goed uit! Weet je de macro's van 1 zon stukje?

Hier (lunchpauze bedrijf) eten ze voornamelijk brood of bedrijfskantine patat...

Ik heb geen koelkast en geen magnetron en geen kantine op werk. Dus eet ik het gewoon koud. Kan prima.Heel veel lekkere maaltijden gezien.Hier (lunchpauze bedrijf) eten ze voornamelijk brood of bedrijfskantine patat...
Heb niet echt de mogelijkheid tot een magnetron op m'n werk, maar die plastic bakjes met rijst/kip/kruiden/groenten zien er te smakelijk uit. Hebben jullie allemaal een magnetron op het werk of eten jullie het gewoon koud op?
went ook erg snel.
makkelijk is het iig wel 
at ernaast nog een vleesvervanger en meer eiWeer eens tijd voor wat foto's. Ik post het eigenlijk bijna iedere dag op Instagram dus ik heb er best veel.
Chili Con Carne gemaakte, recept komt van Foodgloss. Was echt super lekker!
![]()
Protein truffels en aardbeien overgoten met 85% chocolade.
![]()
Gevulde zoete aardappel (recept van UitPaulinesKeuken) met daarbij kogelbiefstuk, steak du boeuf en een gehaktstaaf.
![]()
Hachee (recept van google) met bloemkool (als vervanger van aardappels.) Evengoed nog best veel carbs, uit de bloemkool en uien.
![]()
Kogelbiefstuk met worteltjes en broccoli.
![]()
Havermout uit de oven (Recept van Fannetiek.nl maar even wat aangepast) met als topping griekse yoghurt gemixt met casein berry blast.
![]()
Protein wafels gevuld met griekse yoghurt gemixt met casein berry blast. Die combi van griekse yoghurt en berry blast is echt super nice als je van heel zoet houd.
![]()
More to come!