XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
Gisteren "Vanilla whey protein pancakes" gemaakt, van protein POW.

Ingrediënten:

-Zoete aardappel (in het recept stond pompoen puree, niet gevonden dus vervangen door zoete aardappel)
-Vanille whey
-Amandelnoten
-Havermout
-Eiwit
(optioneel zout)

Het recept dat ik heb gebruikt staat in haar kookboek, kan het zo niet direct vinden op de site.

Pompoenpuree is ook niet te vinden in Nederland, alleen misschien in 1 van de Amerikaanse winkels die er zijn maar dat weet ik niet. Je kunt gewoon bevroren pompoenblokjes kopen bij de AH. Als je die in de magnetron doet met wat water, is het zowat al puree!

Cool dat je het kookboek hebt van Protein POW! Ik maak ook wel eens wat van de site waar ze schrijft, maar meestal smaakt het echt niet. Veel dingen zien er lekker uit, tot je het proeft. :P

Gebonden champignonsoep met balletjes!

34yuxwn.jpg

vast voedsel! haha

ontopic:
eiwitpannenkoek met in-pindakaas-gebakken-appel
2014_05_22_20_10_29.jpg

Hmmmmhm!

Ingrediënten
250gr kwark
6x ei eiwit
75gr havermeel
1 schep whey perfection cookies & cream

603kcal
6gr vet
58gr koolhydraten
102gr eiwit

ImageUploadedByTapatalk1400918781.956552.jpg

Het laatste kwartje ging niet meer. Hahahaha

Walden Farms :D

Ook pannekoekjes!

Alleen eiwitten en wat pannekoekmix.

uploadfromtaptalk1400927556973.jpg

Vind t zelf niet lekker smaken, erg chemisch. Heb de karamel en mayo. Die laatste is wel lekker fris ergens doorheen.

Vegetarische schotel van gisteren:

w16yiw.jpg

Je moet onthouden dat t calorie-free is, t zal nooit dw volledige smaak na kunnen bootsen. Maar,ik vind t een prima vervangen aangezien ik het jammer vind om kcal "uit te geven" aan drinken of sauzen.

Gebruik zelf de pancake syrup voor over mn groenten en de chocolade peanut spread voor bij zoete gerechten (havermout, pannekoeken enz

Is dat wat? Ben wat sceptisch tegenover die sauzen...lijkt me dat er of smaak ontbreekt of dat er iets anders niet zo gezond in zit?

Vind ze goed te doen. Heerlijk door je kwark, over cake of pannekoek etc.
Maak er zelf ook shakes mee en vind het zeker lekker om een soort Starbucks koffie na te maken.

De chocolade smaak is vreselijk. Pannenkoek siroop is wel goed te doen.

Ik vind ze super lekker.. En zeker niet chemisch smaken.. Zo zie je maar dat smaken verschillen.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven