apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Laten we het lekker verwarrend maken voor jongen, ik ben voor!
Kmoest wel anders wordt @Schwarzeneggertje boos dat de taal niet klopt.Laten we het lekker verwarrend maken voor jongen, ik ben voor!
Ja en nee.
Strict genomen heb je gelijk.
In het Nederlands wordt met nasi meestal nasi goreng benoemd.
Het is net als soto soep. Men bedoelt er kippensoep mee. Maar soto is al het Indonesische woord voor soep. Dus soep soep. Moet natuurlijk zijn soto ajamIn het Nederlands wordt met nasi meestal nasi goreng benoemd.
Alleen waar is de mayo
Calorieën besparen hè.
Zo zien mijn dromen er tegenwoordig uit. Voorheen was het meestal tet*en en kont; maar nu vooral hamburgers en frikandellen
Ik ben toch altijd boos.Kmoest wel anders wordt @Schwarzeneggertje boos dat de taal niet klopt.
Het is net als soto soep. Men bedoelt er kippensoep mee. Maar soto is al het Indonesische woord voor soep. Dus soep soep. Moet natuurlijk zijn soto ajam
Boeit voor de rest geen ene fl**ker natuurlijk.
Dit was geen frikandel hoor 😋Zo zien mijn dromen er tegenwoordig uit. Voorheen was het meestal tet*en en kont; maar nu vooral hamburgers en frikandellen
Zo zien @Seth_Fit's dromen er ook uit, minus de tet*en, kont en hamburgers.Zo zien mijn dromen er tegenwoordig uit. Voorheen was het meestal tet*en en kont; maar nu vooral hamburgers en frikandellen
Word je niet gek van die pitjes tussen je tanden? Smaakt heerlijk hoor daar niet.
Ik ben al wat gek van mezelf dus het valt nog goed mee 😉Word je niet gek van die pitjes tussen je tanden? Smaakt heerlijk hoor daar niet.
Verhouding eiwitten (kip en ei) verhoogt. Rn meer avocado.
Lekker, maar waar is de pineapple?

De wedkantoren zijn gesloten!Sardientjes en Venkel
![]()
Hij die zijn knoflook heeft laten doorschieten groet u.
Eigenlijk had ik 6 sardientjes voor 2 dagen, maar ik vind het toch wat karig, had de zak beter in 3en kunnen delen dan in 4en. Schoonmaken van sardientjes is een handigheidje, leuk dat weer te oefenen. Gelukkig heb ik nog wat vleesloze dagen in het verschiet!

Sardientjes per 3 serveren is ook karig..De wedkantoren zijn gesloten!
Ja, die andere 3 zijn ook verorberd.
![]()

De redenatie was dat ongeveer de helft schubben, graat en ingewanden zijn, dus op 250g houd je 125g over.Sardientjes per 3 serveren is ook karig..
Die horen gewoon met 6 tegelijk!
Een kilo sardientjes raak ik ook wel kwijt, helemaal van de bbq aan het strand.
Dit klinkt als de moeite waard om te googlen, dank!Zalig trouwens met canarische aardappeltjes en mojo!![]()