AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

IMG_7183.jpeg

IMG_7184.jpeg

IMG_7185.jpeg

Mealpreps voor komende 8 dagen👌🏼
Ene bakje zonder kip komt tonijn in.

Kom maar op @AK Hier goedgekeurd 😍

1000023271.jpg
Ik had vorige prep deze ook besteld en vond ze toen er goed. Uiteraard dacht ik doe ik dit nu ook, maar ik vond ze gruwelijk tegenvallen. Zo erg dat ik ze toen in mijn toenmalige cheatmeal gewoon weg heb gegooid en nu in prep ben ik al niet kieskeurig. Ik bestel ze iig nooit meer en had er 4 gekocht, 2 doosjes aangezien ze per 2 verpakt zitten (vroeger gingen ze per stuk in een plastic zakje), heb die andere doos met 2 loempias dus weggegooid 💁

Zero Teriyaki moet je echt proberen !

Die zit standaard op mijn boontjes dagelijks haha. Een bbq zero op de wortelmix. Beetje afwisseling 💪

Ik had vorige prep deze ook besteld en vond ze toen er goed. Uiteraard dacht ik doe ik dit nu ook, maar ik vond ze gruwelijk tegenvallen. Zo erg dat ik ze toen in mijn toenmalige cheatmeal gewoon weg heb gegooid en nu in prep ben ik al niet kieskeurig. Ik bestel ze iig nooit meer en had er 4 gekocht, 2 doosjes aangezien ze per 2 verpakt zitten (vroeger gingen ze per stuk in een plastic zakje), heb die andere doos met 2 loempias dus weggegooid 💁

Hoe had je ze bereid?

Die zit standaard op mijn boontjes dagelijks haha. Een bbq zero op de wortelmix. Beetje afwisseling 💪

Hoe had je ze bereid?
Airfryer en dan paar keer omgedraaid.
Vond die groente erin ook erg tegenvallen, macros daarentegen waren wel erg goed.

Airfryer en dan paar keer omgedraaid.
Vond die groente erin ook erg tegenvallen, macros daarentegen waren wel erg goed.

Ik in de pan en de buitenkant was echt lekker krokant. Mmm heb geen groente geproeft 🤣 1 wel wat karig overigens maar zo kwark en door naar bed 😁

Ik in de pan en de buitenkant was echt lekker krokant. Mmm heb geen groente geproeft 🤣 1 wel wat karig overigens maar zo kwark en door naar bed 😁
Oke volgende keer mag jij hem bereiden kom ik hem wel testen.

Als die dan toch tegenvalt eten we daarna wel kwark (met een r)

Grapje jongens, zo ben ik totaal niet!

[HASH=106]#trenmaaktmijgek[/HASH]

Zeker

Wings, borrelpootjes of drumsticks halen.
Oven op 200°C. Bakplaat met bakpapier. Daar de kip op leggen, wat zout erop. Dan als ze gaar zijn met een kwastje insmeren met glaze:
b1c4b3fb5370fdd7.png

Of
csm_Kikkoman_Teriyaki_Glaze_975ml_EN_328b94fb8f.webp

En dan nog 2 a 3 minuten op 180°C terug te oven in.
Bosui heel fijn snijden en erover doen.
Lekker met sriracha als dipsaus. Of sriracha mayo.

*In je Airfryer wordt dit een bende. Je kan wel eerst de kip in de airfryer en dan op een bakplaat met bakpier leggen, insmeren met glaze, en dan nog paar mins de oven in.
Thanks, heb ondertussen al een aantal van jouw recepten die je hier hebt gedeeld opgeslagen! Als je zelf geen kookboek / YT kanaal start, dan kan ik het over een paar jaar wel voor je uitbrengen :meal:

Terug
Naar boven