Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Thanks, heb ondertussen al een aantal van jouw recepten die je hier hebt gedeeld opgeslagen! Als je zelf geen kookboek / YT kanaal start, dan kan ik het over een paar jaar wel voor je uitbrengen :meal:
Echt heel leuk om te horen! Daar doe ik t voor :heart:! Kvind t zelf altijd geweldig als ik op werk nieuwe koks ontmoet die super enthousiast en passievol zijn en mij graag van alles willen leren. Wanneer ik zelf die kennis vervolgens weer door kan geven aan anderen is toch geweldig.
En als je ergens vragen over hebt kan je (en de rest van de leden ook) die natuurlijk altijd stellen :cool:.
Zo leer ik zelf ook veel in dit topic van jullie.

Ik wil al jaren een klein kookboekje uitbrengen maar ik moet mij er zelf echt een keer tot zetten. Mijzelf filmen en online zetten is niks voor mij. Maar wie weet wat de toekomst brengt. Misschien in een anonieme vorm. Misschien verkleed als zwarte piet?
Wie weet.

Volgende ronde:
80TgxOz.jpg
BN9UdCr.jpg

MTqIVTb.png

Ik had vorige prep deze ook besteld en vond ze toen er goed. Uiteraard dacht ik doe ik dit nu ook, maar ik vond ze gruwelijk tegenvallen. Zo erg dat ik ze toen in mijn toenmalige cheatmeal gewoon weg heb gegooid en nu in prep ben ik al niet kieskeurig. Ik bestel ze iig nooit meer en had er 4 gekocht, 2 doosjes aangezien ze per 2 verpakt zitten (vroeger gingen ze per stuk in een plastic zakje), heb die andere doos met 2 loempias dus weggegooid 💁
Eten weggooien. :sad:

Als ik vroeger mijn eten niet op at kreeg ik het door de blender als ontbijt. Leer je snel af hoor.
Meah kind van 3.5 kan je daarop niet aanspreken. Eten op die leeftijd gaat niet altijd even makkelijk en denk dat die xxl protein pancakes er wel 5x pw ingaan.

Niks mis met een beetje opvoeding maar zulke onzin heb ik dus nooit begrepen
Mwuah. Vind niet dat je toe moet geven aan de nukken van je kind als ze geen boontjes ofzo willen. Dan gaat ie maar een keer met honger naar bed. Ook niet iets anders geen toetje en geen koekje in de avond. Vind ik geen gekke consequenties.
Kan je koter niet alleen patat en dino nuggets laten harken.

Wacht maar tot je kinderen hebt dan bereid je maar voor hoeveel je moet weggooien.
Denk dat dat ook in de tijdsperiode zit (en gehaaste samenleving.)
Ja... ik ben oud...🙄🤣
Maar als wij als kind ons bord niet leeggegeten hadden oid. Dan werd t gewoon bij de volgende maaltijd weer neergezet. Eerst leeg eten... dan pas aan de nieuwe hap.
Was er een bord niet leeg dan kon je er met de volgende vast rekening mee houden.

Kanttekeningen:
* 1 groente mocht je niet lekker vinden en dan kreeg je wat anders.
* je leert wel alles proeven en eten. Maar later leer je ook dat de bereidingswijze veranderen ook veel invloed heeft.

Maar ja... andere tijden nu.

Laatst bewerkt:
Denk dat dat ook in de tijdsperiode zit (en gehaaste samenleving.
Ja... ik ben oud...
Maar als wij als kind ons bord niet leeggegeten hadden oid. Dan werd t gewoon bij de volgende maaltijd weer neergezet. Eerst leeg eten... dan pas aan de nieuwe hap.
Was er een bord niet leeg dan kon je er met de volgende vast rekening mee houden.

Kanttekeningen:
* je leert wel alles proeven en eten. Maar later leer je ook dat de bereidingswijze veranderen ook veel invloed heeft.

Dat klinkt echt als een topmanier om een gezonde relatie met voeding op te bouwen :rolleyes:

Denk dat dat ook in de tijdsperiode zit (en gehaaste samenleving.
Ja... ik ben oud...

Kanttekeningen:

Meah ik vind ook dat een kind zijn smaak moet ontwikkelen en ik ben absoluut voorstander dat een kind ook leeft als een kind en mac donalds en chocolade eet. Balans is key en als ie appels niet lekker vind en bananen wel dan eet ie maar bananen, idem dito met vlees/groente etc.

Wij forceren hem dus ook niks en het komt dus wel voor dat “avond eten” 2 broodjes pindakaas is voor hem, maar ik zie daar geen probleem in.

@XXL Nutrition heeft gelukkig goeie protein pancakes, die eet ie geregeld wel 😂

Eten wat over is kan mooi naar de dieren. Onze honden aten vroeger beter dan gemiddeld bijstandsgezin met de hoeveelheden die m’n moeder klaarmaakte :o

Terug
Naar boven