AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
@davy10, oef ben ik blij dat ik dat niet eet.. ziet er niet echt smakelijk uit!
@michael4, lekkerrr moet ik ook eens maken 1 deze dagen couscous

Woohooo ik heb sinds vandaag een eigen website/blog! Ik zal daar mijn recepten posten, en zo nu en dan wat over m'n sport!

Veel plezier

www.sanneskitchen.com

2i9m51v.png

2ptt9h1.jpg

Zondagavond gemaakt, meals voor deze week :)

^^ Wat hij zegt, bookmarked :D

Bedankt voor de leuke reacties!!!! :D

Even een klassieker tussendoor

The good-old "havermoutpannenkoek". Notenpaste erop, oprollen en.....wat zeggen de Hollanders mnom,mnom ofzo iets;

Havermout pannenkoek.jpg

Goed bezig, maar niet beetje saai?

Ik gooi er zelf wokgroenten doorheen en een woksaus, is misschien 50 kcal meer maar smaakt het wel stuk beter.

Ik vind 't echt enorm zonde, maar wokgroente krijg ik met geen mogelijkheid naar binnen. Bij de 2e hap kokhals ik al :roflol:

chilisaus :) of stamp het door je aardappelen heen, puree van maken.

ei met oats? Apart, heb je een recept? en is het lekker?

Tja lekker... het is geen "haute cuisine" maar in functie van bodybuilding erg degelijk en goedkoop, als je wat meer smaak wil kan je altijd een snuifje zout of/en een koffielepel kaneel of/en wat suiker of suikervervanger (bv stevia) toevoegen.

Functie is belangrijker dan smaak in bodybuilding, voor mij toch (het moet natuurlijk wel eetbaar zijn)

Is als ontbijt trouwens een echte bodybuilding klassieker. Meestal zie ik het wel appart: havermout apart en de eieren apart. Ik gooi het door elkaar, vind ik absoluut niet slecht.

"Recept":
- 100 gr havermout koken in water
- 2 hele eieren en 4 eiwitten bakken in een beetje olijfolie
- gooi de eieren door de havermout en klaar

Voedingswaarde: 605 kcal, E 44gr, K 68 gr en V 17 gr

Woohooo ik heb sinds vandaag een eigen website/blog! Ik zal daar mijn recepten posten, en zo nu en dan wat over m'n sport!

Veel plezier

www.sanneskitchen.com

Mooie site, misschien moet je iets doen met google ads, verdien je er nog wat aan. Is niks mis mee, krachtsport is duur genoeg.

---------- Toegevoegd om 17:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:32 ----------

Kipfilet, rijst, wortelen en erwten

33vk8ja.jpg

344d2tg.jpg

Nee, onze keuken is over het algemeen iets verfijnder.

Zelfgemaakte satésaus idd

Terug
Naar boven