XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Avondeten voor 3 dagen:
- 240 gram zilvervliesrijst (ongekookt gewogen)
- 1200 gram sperziebonen
- 500 gram kipfiletreepjes

IMG_20140721_192143.jpg

Ziet er goed uit, wat heb je gedaan met die aardappel?

Niet veel bijzonders:
In 'patat' vorm gesneden (kan in blokjes, schijfjes, bloemetjes, poppetjes, paardjes wat je maar wil :D), in een schaal gooien, beetje olijfolie en paprika poeder erbij, husselen en de oven in :meal:

Niet veel bijzonders:
In 'patat' vorm gesneden (kan in blokjes, schijfjes, bloemetjes, poppetjes, paardjes wat je maar wil :D), in een schaal gooien, beetje olijfolie en paprika poeder erbij, husselen en de oven in :meal:

Gonna try dat ;) Zag er namelijk uit alsof het gefrituurd was, maar dit klinkt prima!

Niet veel bijzonders:

Lekkerr hoelamg en op hoeveel graden?
En aardappels niet voorgekookt ofzo? En welke aardappels heb je hebruikt?

Thx leuk recept! Zou het alleen appelcake ipv appeltaart noemen heb je ook een foto vanaf boven van t resultaat?

Of een appelmuffin...

Is in ieder geval geen appeltaart.

(en dat "gezond" is ook zwaar relatief/suggestief. Alsof mijn moeder's appeltaart ongezond zou zijn (met boter en suiker en slagroom erbovenop))

---------- Toegevoegd om 09:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:28 ----------

"Deze zoete aardappel is vele malen gezonder dan normale aardappel" ... oh please stop eens met die flauwekul claims.

- 200 gram zoete aardappel
- 3 eieren
- 100 gram tomaat
- aardappelkruiden

En post-workout meal:
- 100 gram bulgur (onbereid gewogen)
- 100 gram musclemeat kipblokjes
- 100 gram musclemeat tomatenblokjes

IMG_20140722_111211.jpg

IMG_20140722_160750.jpg

Laatst bewerkt:
Thx leuk recept! Zou het alleen appelcake ipv appeltaart noemen heb je ook een foto vanaf boven van t resultaat?
Ja klopt. Ik wou het tonen als vervanger voor als gezondere variant van 'oma's appeltaart'. Vandaar dat ik het ook appeltaart heb genoemd. Dit kun je er namelijk prima mee maken.
dno65l.jpg

---------- Toegevoegd om 09:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:35 ----------

cool man, ik volg je site al enige tijd;)
betaal jij trouwens voor het hebben van je eigen domein? wordpress is wel gratis maar vgm kostte dit geld
Ja daar betaal ik idd eenmaal per jaar voor! Eerst WP maar toen overgestapt op eigen domein.

---------- Toegevoegd om 09:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:36 ----------

Misschien een stomme vraag, maar je hebt alleen droge ingrediënten, hoe wordt het een beslag? Of zorgt de appel hier voor?
Geen stomme vraag. Stom van mij. Ik was vergeten er 2 eieren bij te zetten in het recept. Thanks voor de opmerking.

Laatst bewerkt:
2 eieren en 2 mueslirepen (en een glas water maar staat niet op de foto)
933052618ab82b75526eac7d1a3c5c22.png

Needless to say dat ik bourgondisch leef.

Kwark met lijnzaad en cacaonibs.

Blijft lekker!

uploadfromtaptalk1406030843159.jpg

nee is al flink wat uit volgens mij

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Lekker low-carb

Na de training gaan de carbs naar binnen

Terug
Naar boven