Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Foodprep
jfjafo.jpg

Avondeten
nedbox.jpg

Heel de week hetzelfde eten? En als dit voor 1 week is, blijft de sla(ik denk dat ik sla zie) dan wel lekker op het einde van de week?

sicke foodprep man! :D

vries je die in?

Heel de week hetzelfde eten? En als dit voor 1 week is, blijft de sla(ik denk dat ik sla zie) dan wel lekker op het einde van de week?

Dat groene links is avocado.

---------- Toegevoegd om 22:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:09 ----------

sicke foodprep man! :D

vries je die in?

Voor morgen en overmorgen gaat alles in de koelkast en de rest inderdaad in de diepvries. Doe het nu al een paar weken zo en dat bevalt me prima. :)

Bevroren bloemkool, bevroren broccoli, bevroren bessen (blauwe bessen etc), 35 gr eiwitpoeder, water, amandelmelk en xanthaangom.

2ug2ixk.jpg

Speltbroodje
30i9kqb.png

Zoete aardappel puree met paksoi en bacon. :heart:
30xbsdf.jpg

Waar koop je die toffee peanut butter??? En is t zo lekker als t klinkt?

Bodyenfitshop! Zoek even op peanut of butter, dan zie je veel meer dingen dan normaal. Ook de producten die uitverkocht zijn of die nog moeten komen maar al in het systeem staan ;)

Ja het is erg lekker, je proeft de toffee maar wel subtiel. De pindakaas smaak is ook minder dan normaal dus perfecte afwisseling vond ik zelf! Voedingswaarde is ook goed.

Als postworkout weer protein rice pudding, vorige was beter gelukt.

ImageUploadedByTapatalk1410289645.191021.jpg

hhhhmmmm sommige dingen lijken yummie

---------- Toegevoegd om 05:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:12 ----------

looks yummie !

Muffins van Sanne's Kitchen
2lnjpyp.jpg

Biefstuk, rijst sperziebonen en champignons. Bam

ImageUploadedByTapatalk1410341655.808151.jpg

Late night post wo meal
2a91hko.jpg

wow die zijn vet goed gelukt! Heb je alles met de hand gemixt of een staafmixer/keukenmachine gebruikt? Smaakten ze goed? :D

Staafmixer en een kapotte handmixer maar gelukkig toch een goed beslag gekregen haha. :o
Ik vind ze echt heerlijk, heel fijn recept! Ga ze zeker vaker maken. Had geen stevia/vanille extract gebruikt en ze met cookies & cream whey gemaakt en vind ze zo echt al zoet genoeg. :D

Staafmixer en een kapotte handmixer maar gelukkig toch een goed beslag gekregen haha. :o
Ik vind ze echt heerlijk, heel fijn recept! Ga ze zeker vaker maken. Had geen stevia/vanille extract gebruikt en ze met cookies & cream whey gemaakt en vind ze zo echt al zoet genoeg. :D

Kan je het recept delen? :D

Terug
Naar boven