Swolebrah
Cool Novice
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. De dag van tevoren 250 gram magere kwark, 1 scoop chocolade whey (ik had deze keer chocolate cookie), 1 theeleper cacaopoeder van blooker en 100 gram havermout mengen en dat in de koelkast wegzetten voor de volgende dag. Ik zou dan eerst de kwark met de whey en cacao mengen en dan pas de havermout erdoor, ander krijg je klontjes.Heel simpel eigenlijk, ben niet zo creatief in de keuken. De dag van tevoren 250 gram magere kwark, 1 scoop chocolade whey (ik had deze keer chocolate cookie), 1 theeleper cacaopoeder van blooker en 100 gram havermout mengen en dat in de koelkast wegzetten voor de volgende dag. Ik zou dan eerst de kwark met de whey en cacao mengen en dan pas de havermout erdoor, ander krijg je klontjes.
Ok ga ik ook eens proberen, alleen laatste tijd probeer ik lactose te vermijden. Dus misschien iets anders als kwark proberen.
Met de oven.

Snijden, beetje olie eventueel en dan in de oven. Dat werkt meestal wel goed![]()
Ik doe gewoon eerst de aardappel met schil even poffen in de magnetron en daarna 10 min grillenWat ik heb gedaan:
- Aardappel snijden in gewenst formaat.
- Eetlepel olie met de aardappelpartjes in een kom doen en opgooien zodat alle partjes bedekt worden met een laagje olie.
- Bakpapier op een rooster (of een ovenschaal of iets dergelijks gebruiken) en voor 15 minuten op 225 graden bakken.
- Na 15 minuten de partjes omdraaien en nog 10 tot 15 minuten terug erin (afhankelijk van grootte en gaarheid op dit punt).
Klaar