XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

uploadfromtaptalk1410454109182.jpg

Overnight chocolate oats

31356qg.jpg

Heel simpel eigenlijk, ben niet zo creatief in de keuken:p. De dag van tevoren 250 gram magere kwark, 1 scoop chocolade whey (ik had deze keer chocolate cookie), 1 theeleper cacaopoeder van blooker en 100 gram havermout mengen en dat in de koelkast wegzetten voor de volgende dag. Ik zou dan eerst de kwark met de whey en cacao mengen en dan pas de havermout erdoor, ander krijg je klontjes.

Heel simpel eigenlijk, ben niet zo creatief in de keuken:p. De dag van tevoren 250 gram magere kwark, 1 scoop chocolade whey (ik had deze keer chocolate cookie), 1 theeleper cacaopoeder van blooker en 100 gram havermout mengen en dat in de koelkast wegzetten voor de volgende dag. Ik zou dan eerst de kwark met de whey en cacao mengen en dan pas de havermout erdoor, ander krijg je klontjes.

Ok ga ik ook eens proberen, alleen laatste tijd probeer ik lactose te vermijden. Dus misschien iets anders als kwark proberen.

Ok ga ik ook eens proberen, alleen laatste tijd probeer ik lactose te vermijden. Dus misschien iets anders als kwark proberen.

Je kan eventueel amandelmelk en chiazaad in plaats van kwark proberen? Dat dikt ook aardig in als je je havermout daar een nachtje in laat staan.

Wat ik doe is 250g magere kwark, 30 tot 50 g havermout, 10 tot 15g cacao poeder, 3 tot 5g kaneel.
savond Mengen en in de koelkast zetten, ochtend erna eruit halen.
Banaantje snijden en erdoor roeren. Topper!
Zonder banaan:
IMG_20140118_080312.jpg

Aardappel uit de oven.
IMG_20140730_201956.jpg

Hoe doe je die aardappel

Proteine pudding van XXL, geweldige uitvinding voor mijn cravings zo af en toe.
33xbfpv.jpg

Proteine pancakes van XXL
2nbx3b6.jpg

Lowcarbsnack

ImageUploadedByTapatalk1410546440.874443.jpg

Wat ik heb gedaan:
- Aardappel snijden in gewenst formaat.
- Eetlepel olie met de aardappelpartjes in een kom doen en opgooien zodat alle partjes bedekt worden met een laagje olie.
- Bakpapier op een rooster (of een ovenschaal of iets dergelijks gebruiken) en voor 15 minuten op 225 graden bakken.
- Na 15 minuten de partjes omdraaien en nog 10 tot 15 minuten terug erin (afhankelijk van grootte en gaarheid op dit punt).
Klaar

1. Ui + wortelen laten stoven
2z3pemd.jpg

2. Paprika's snijden
2ivy4co.jpg

3. Tomaten snijden
2le09py.jpg

4. Paprika's en tomaten bij de rest doen
21cggly.jpg

5. Gehakt bakken
15mli83.jpg

6. Gehakt bij de rest doen
wqrlw8.jpg

7. Heel klein beetje tomatenpuree toevoegen
2mner5u.jpg

Lekkere spaghettisaus :)

Wat ik heb gedaan:
- Aardappel snijden in gewenst formaat.
- Eetlepel olie met de aardappelpartjes in een kom doen en opgooien zodat alle partjes bedekt worden met een laagje olie.
- Bakpapier op een rooster (of een ovenschaal of iets dergelijks gebruiken) en voor 15 minuten op 225 graden bakken.
- Na 15 minuten de partjes omdraaien en nog 10 tot 15 minuten terug erin (afhankelijk van grootte en gaarheid op dit punt).
Klaar
Ik doe gewoon eerst de aardappel met schil even poffen in de magnetron en daarna 10 min grillen
- Aardappel schoonmaken (dus niet schillen) en inprikken met een vork
- keukenrol eromheen wikkelen en natmaken. 5 min per 300 gram op max vermogen in de magnetron.
- in parten snijden (kruiden en wat olie naar keuze eroverheen doen)
-10 min onder de gril

Handig als je weinig tijd hebt. en kan ook met zoete aardappel.

Ontbijtje

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven