MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Ontbijtje
2rzqn2e.jpg

Hoe gemaakt? Ziet er goed uit!

Is niet erg! Ik heb het met reep gedaan maar dat is de meerwaarde imo niet!

Als alternatief geeft proteinpow dit:

1 and 1/3 cup ground almonds
4 tbsp Sweet Freedom (or agave or honey)
1/2 cup almond butter

Ik heb een reep + pindakaas met stukjes als bodem genomen en dat was super :D

Dus ipv die reep wat pindakaas of een andere soort met wat gemalen amandel en honing en dat dan aanduwen op de bodem :meal:

Straks aan nachtje in de koelkast en morgen ochtend gelijk aanvallen :D

image.jpg

3537dlh.jpg

Zoete aardappel in de oven met peper, zout en wat olijfolie erop :meal:

Oeps.. :rolleyes:

image.jpg

Ziet er goed uit man :D Smaakt duidelijk? :meal:

Klopt! Was vandaag bij tattooshop, helaas weinig gegeten daardoor.
Dus toen ik thuis kwam ff wat inhalen:D
Alleen mijn bodem valt snel uit elkaar, misschien meer honing of pindakaas gebruiken.

Trouwens die aardappel chipjes zien er goed uit!
Was gister uit eten bij Everything on a stick, daar hadden ze ronde aardappel schijfjes ( pringels idee ) en dan op een stokje.

hv4dnd.jpg

Zelfgemaakt loempia:

-kipgehakt (proteins weetje)
-verse bladspinazie
-rode curry
-volwaardige rijst
-rijstpapier

Beetje olijfolie in de pan:

Macro's voor 5 van deze dingen :D

1108 kcal
118 carbs
37 vet
71 protein

Laatst bewerkt:
Goed idee! Alles eerst gaar, mengen en dan in rijstpapier wikkelen?

week je dat rijstpapier eerst? dacht altijd dat je dat eerst moet koken of stomen

Goed idee! Alles eerst gaar, mengen en dan in rijstpapier wikkelen?

Ik heb alles op voorhand klaargemaakt (gehakt was gebakken, rijst was gekookt en spinazie ook gekookt) :meal:

---------- Toegevoegd om 18:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:04 ----------

week je dat rijstpapier eerst? dacht altijd dat je dat eerst moet koken of stomen

Ik heb het in lauw/koud water even ondergehouden, dan op een natte keukenhanddoek gelegd en hier gevuld en opgerold.

---------- Toegevoegd om 18:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:05 ----------

Paar tellen in heet/warm water is voldoende. Het is een beetje kijken want te lang in water en je kan het niet meer verwerken zeg maar.

Nee klopt, ik heb het heel kort even ondergehouden. Las ook dat even laten liggen op een natte doek na het onderdompelen zou helpen (het papier zou 1-2 min na het onderdompelen zijn beste vouwstructuur hebben)

Terug
Naar boven