Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
Bodylab dacht ik heeft dit wel? Maar zo duur! Weet niet of dat z'n prijs wel waard is.... maar jij hebt het dus wel al geprobeerd?

Deze smaak heb ik helaas nog niet geprobeerd, ik kon maar slecht afstand nemen van de chocoladesmaak van deze whey:o

KLinkt super!
geloof dat er wel een winkel in Rotterdam zit.. maar das te ver weg.. en op dit moment.. geen budget ook helaas..

Ik denk dat je trouwens ook goed in de buurt komt met een schep vanille whey en een lepeltje oploskoffie. Dat zou een hoop centen schelen:)

Zojuist voor middageten:
110gr havermout
30gr maple syrup whey (aanrader)
9gr tony's puur
9gr coconut spread

20170227_144130_HDR.jpg

Waar haal je die maple syrup whey vandaan?? ziet er goed uit

Heb hem hier besteld. Ik zweer echt bij deze smaak. Voor een fruitige smaak vind ik blueberry cheesecake erg lekker.
Je kan trouwens op deze page een sample bestellen.
Mocht je hier bestellen; kijk even welke coupons actueel zijn, ze hebben dr altijd wel 1 of 2 die per dag werkzaam zijn.

Heb hem hier besteld. Ik zweer echt bij deze smaak. Voor een fruitige smaak vind ik blueberry cheesecake erg lekker.
Je kan trouwens op deze page een sample bestellen.
Mocht je hier bestellen; kijk even welke coupons actueel zijn, ze hebben dr altijd wel 1 of 2 die per dag werkzaam zijn.
thnx

Heb een rijstkoker gekocht, netjes twee bakjes rijst per ruim twee bakjes water. Maar na kwartiertje/twintig minuten gaan kijken en was klaar. Nice dacht ik, ook geen vocht meer over, alleen onderkant 1/4e blijven plakken. Meer mensen dit probleem en hoe op te lossen?

Heb een rijstkoker gekocht, netjes twee bakjes rijst per ruim twee bakjes water. Maar na kwartiertje/twintig minuten gaan kijken en was klaar. Nice dacht ik, ook geen vocht meer over, alleen onderkant 1/4e blijven plakken. Meer mensen dit probleem en hoe op te lossen?

Staat er niet aan de binnenkant van je (losse) pan voor hoeveel cups rijst je water moet gebruiken?

Als ik 2 cups rijst in die pan gooi, staat er aan de binnenkant een streep tot waar het water dan moet. Dan kan het nooit fout gaan. Check dat ff...

Niet helemaal een oplossing voor jouw probleem, maar desalniettemin wel een handige tip. Ik kook tegenwoordig gewoon rijst in de magnetron. 150 gram rijst en 300 ml water. 5-6 minuten op 600 watt. Even doorroeren en nog een keer 5-6 minuten op 600 watt. Resultaat: gekookte rijst zonder vocht en geen geplak. Ideaal!

Terug
Naar boven