Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
Soow niet eens zo slecht. Ga ik zeker eens proberen thanks!

FF cheaten op me eigen manure

2017-03-09-18-03-09-806.jpg

Staat er niet aan de binnenkant van je (losse) pan voor hoeveel cups rijst je water moet gebruiken?

Als ik 2 cups rijst in die pan gooi, staat er aan de binnenkant een streep tot waar het water dan moet. Dan kan het nooit fout gaan. Check dat ff...
Thanks kerel, staat links water rechts cup, alleen streepjes zijn niet gelijk.
Als je vier cups erin doet, zit hij ong half vol, ik heb dan bijgevuld met water tot het aan streepje zat van 4 cups. Zo goed gedaan of moet ik dan juist op het water letten.

Shop PARS Inside Pot For Persian Rice Cooker | Inside Pot for Persian Rice Cooker Replacement | Near Me Los Angeles

Verder is het goed gegaan, eerst gesprayed met nonstick en ook 20g coconutoil toegevoegd voor het aanzetten.

Thanks kerel, staat links water rechts cup, alleen streepjes zijn niet gelijk.
Als je vier cups erin doet, zit hij ong half vol, ik heb dan bijgevuld met water tot het aan streepje zat van 4 cups. Zo goed gedaan of moet ik dan juist op het water letten.

Shop PARS Inside Pot For Persian Rice Cooker | Inside Pot for Persian Rice Cooker Replacement | Near Me Los Angeles

Verder is het goed gegaan, eerst gesprayed met nonstick en ook 20g coconutoil toegevoegd voor het aanzetten.

Over het algemeen moet je water vullen tot het streepje van het aantal cups dat je erin hebt gegooid. Dus dat lijkt dan goed! Die binnenpan is (als het goed is) anti-aanbak, dus non stick of olie zou niet nodig moeten zijn. Die kokosolie geeft wel een goede smaak aan je rijst :thumb: Maar als je rijst goed droog kookt, heeft het verder geen nut...

De prep voor deze week is weer klaar! :meal:

Dankzij @040B en @Robke78 zin in een hamburger. Rundsgehakt uit Niew-zeeland :lick:

56.jpg

Kijk. Dat bedoel ik nou. Ok, het is een burger, maar toch niet speciaal een rit waard naar weet niet waar. Ik zou wel eens een echte lekkere dikke burger van de grill willen :p

Daar kan geen enkel mcd burger tegenop imo. De gouden tak in Martenslinde, 2 minuten rijden :cool:

Daar kan geen enkel mcd burger tegenop imo. De gouden tak in Martenslinde, 2 minuten rijden :cool:

True. En ik geloof best dat dat wel lekker is...

Maar ik heb het over zo'n echt burger uit de US. Liefst nog van de BBQ & smoked. Een lapje of 2 a 3 met kaas en bacon :) Echt zo'n joekel :) Gat in de markt in BE imo.

True. En ik geloof best dat dat wel lekker is...

Maar ik heb het over zo'n echt burger uit de US. Liefst nog van de BBQ & smoked. Een lapje of 2 a 3 met kaas en bacon :) Echt zo'n joekel :) Gat in de markt in BE imo.

Chuck's wagon in Tongeren dus :P

Bedoel je die burgers die ze vaak namen geven als 'The Heartattack' enzo? Waar je, als je je burger op hebt, de restjes met het afgedruipte vet kunt wegspoelen. Lekker man.

Hoi ik ben op zoek naar een challenges liefst regio Nijmegen, 1 kg burger op eten in 20 min enz dat soort dingen maar kan nergens echt wat vinden, vast wel iemand hier die wat kent toch

Terug
Naar boven