XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Hoe bak jij je steak?


  • Totaal stemmers
    55

Bezoekers in dit topic

  • Hoi ik ben op zoek naar een challenges liefst regio Nijmegen, 1 kg burger op eten in 20 min enz dat soort dingen maar kan nergens echt wat vinden, vast wel iemand hier die wat kent toch

    Niet in de buurt, maar in Breda bij het eetcafé de walkabout hebben ze zo'n challenge. Weer niet precies hoe zwaar die burger is, maar je krijgt hem gratis als je hem binnen 3 kwartier op krijgt
     
    Aanvalleuuuu
    ---
    TMA:2017-03-25T17:25:11.362Z.jpg
     
    Niet in de buurt, maar in Breda bij het eetcafé de walkabout hebben ze zo'n challenge. Weer niet precies hoe zwaar die burger is, maar je krijgt hem gratis als je hem binnen 3 kwartier op krijgt
    Hoe heet die tent of challenge
     
    Ziet er echt heeerlijk uit! Hoe heb je dat gedaan?

    Bedankt!:) Nou, zo:

    Bananenbrood:
    130 gram bloem
    1 zakje baksoda
    kaneel
    snuf zout
    Zuurdesemstarter van 5 dagen (dag 1 30 gram bloem en 30 gram water goed mengen in een glazen pot met keukenpapiertje en elastiekje op een warme plek bewaren. Na 24 uur weer 30 gram bloem en 30 gram water erbij doen en mengen. Dit elke 24 uur herhalen.)
    3 bananen
    1 ei
    1 eetlepel zonnebloemolie
    1 senseokopje met van dat sucralose zoetstofkorrelspul van de appie
    Bloem, soda, kaneel zout bij elkaar. De rest in een andere schaal bij elkaar. Dan alles bij elkaar en dan in een cakeblik gieten.
    50-60 minuten op 180 graden.

    Een tyfuswerk, maar het was het wel waard.

    Groentenomelet:
    Gewenste hoeveelheid eieren met een beetje melk en kruiden loskloppen (ik deed kerrie, paprika, komijn, knoflook, zout en cayenne).
    Gewenste hoeveelheid dungesneden groenten in een ovenschaaltje doen en daar het eimengsel overheen gieten.
    Het kan verstandig zijn om sommige groenten zoals wortels enz. even voor te garen in de koekenpan.
    20-25 minuten op 200 graden (en daarna nog ff onder de grill :) hangt er vanaf hoeveel eitjes en groenten je doet )
     
    Vanmiddag voor het eerst monchoutaart gemaakt. Bodem van wit, melk, puur chocokoekjes en kersen-bramen jam, omgg :heart::heart:

    Bekijk bijlage 85535
    zo lekker..maar ik zweer bij bastogne koeken bodem :heart:

    Geen monchoutaart zonder Skatermarvin :D
    Bedankt..nu heb ik zin in monchou

    Dan was ie er toch! Vroeg me al af waarom de taart zo snel op was...
    I wish..

    Hoody, nu mag de konijnenpaaldansGIF echt wel weer een keer hoor:yes:
    precies..kom er maar in!
     
    Back
    Naar boven