- Waardering
- 15.402
We hadden op een klein stukje te weinig koek, dus hadden we daar bastogne. Vond dat toch minder smaken...
Heb nu alweer zin in taart

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

@Hoody, nu mag de konijnenpaaldansGIF echt wel weer een keer hoor![]()

He verdorie

in Antwerpen ken ik ook wel wat plaatsen voor top burgersTrue. En ik geloof best dat dat wel lekker is...
Maar ik heb het over zo'n echt burger uit de US. Liefst nog van de BBQ & smoked. Een lapje of 2 a 3 met kaas en baconEcht zo'n joekel
Gat in de markt in BE imo.

Zoals? Ga binnenkort een dagje naar Antwerpenin Antwerpen ken ik ook wel wat plaatsen voor top burgers![]()

in Antwerpen ken ik ook wel wat plaatsen voor top burgers![]()

in Antwerpen ken ik ook wel wat plaatsen voor top burgers![]()

Burgerij was ook wel lekker

De burgerij, Ellis gourmet burger, Smokey Jo's zomerbar echt top!, King Ribs(ribs en burgers echt goed), ...
De burgerij, Ellis gourmet burger, Smokey Jo's zomerbar echt top!, King Ribs(ribs en burgers echt goed), ...
NotedDe burgerij, Ellis gourmet burger, Smokey Jo's zomerbar echt top!, King Ribs(ribs en burgers echt goed), ...

Gisteren voor het eerst zelf spaghetti carbonara gemaakt. Had wel eens van die smerige room-"carbonara" op, dus wist niet of ik dit zou lusten. Maar het was echt goddelijk

Smerige room carbonara, wat bedoel je precies? Als ik het maak pak ik carbonara saus van Bertolli, zit in een zak. Is gewoon lekker imo![]()