- Waardering
- 39.166
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 6%
Het ziet er iig goed uit

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het ziet er iig goed uit

Kleurrijk gras enzeu.
Maar als het zo complex is om te kijken of je AZ goed zitten, dan weet je toch ook niet of het daaraan lag? Kon evengoed aan iets anders liggen dan I guess..
Als je snapt wat ik bedoel :').
Nee, geen idee, je moet doen waarbij je je het beste voeltHeb ook nog nooit m'n aminozuren zitten tracken :').
Daarnaast denk ik dat ieder lichaam anders reageert op bepaalde voeding.Ben benieuwd hoe Jon Venus dat dan doet aangezien hij zegt dat hij "natural" is.Het is van belang om in een maaltijd een zo compleet mogelijk aminozuurprofiel binnen te krijgen i.v.m. de manier waarop je lichaam dit afbreekt/verwerkt. Ik moet zeggen dat ik daar toendertijd er onvoldoende kennis van had en mijzelf daarom mogelijk tekort deed. Daarnaast had ik me laten leiden door filmpjes en foto's van (pro-)bodybuilders, die vegetariër of zelf veganist waren. Wat ik over het hoofd zag was dat zij wel andere middelen gebruikten, als je begrijpt wat ik bedoel.Daarnaast denk ik dat ieder lichaam anders reageert op bepaalde voeding.
Toen ik vegetariër werd, lag mijn focus op de duursport (ook wel op de krachtsport, maar niet wedstrijdgericht). Toen ik mij meer op kracht en bodybuilding ben gaan focussen, merkte ik dat ik weinig progressie boekte, ondanks dat mijn macro's en kcal op orde waren. Ik ben toen één maand weer vlees en vis gaan eten, waarbij ik overige factoren hetzelfde hield. Ik merkte dat dit aanzienlijk verschil opleverde en heb toen besloten niet terug te gaan naar de vegetarische levensstijl.
Desalniettemin sta ik nog steeds niet achter de wijze waarop de bio-industrie in elkaar steekt. Ik ga het dan ook absoluut niet goedpraten dat ik weer vlees/vis eet, want dat is het ook niet. Wel denk ik dat de mens van nature een alleseter is en behoefte heeft aan vlees en vis, enkel niet op de manier waarop de industrie nu elkaar steekt. Dat geldt overigens niet enkel voor dierlijke producten, maar voor 80% van de producten die in de supermarkt in de schappen liggen.
Ben benieuwd hoe Jon Venus dat dan doet aangezien hij zegt dat hij "natural" is.
Heb nu zelf ook niet zó veel kennis van bodybuilding om te weten wat een bodybuilder allemaal nodig heeft enzovoort en hoe die dit uit een veganistisch dieet zou moeten halen, maar het is een feit dat een (gewone) mens kan leven zonder dierlijke producten. Thank God.

Ja, I know. Maar hem geloof(de) ik om de 1 of andere reden :')..
Ik moet zeggen, hij heeft zeker een respectabele fysiek. Ik weet ook niet of ie natty is of niet en daar ga ik ook niet over oordelen. Wel vind ik de progressie opvallend:Ben benieuwd hoe Jon Venus dat dan doet aangezien hij zegt dat hij "natural" is.
Heb nu zelf ook niet zó veel kennis van bodybuilding om te weten wat een bodybuilder allemaal nodig heeft enzovoort en hoe die dit uit een veganistisch dieet zou moeten halen, maar het is een feit dat een (gewone) mens kan leven zonder dierlijke producten. Thank God.
Ik moet zeggen, hij heeft zeker een respectabele fysiek. Ik weet ook niet of ie natty is of niet en daar ga ik ook niet over oordelen. Wel vind ik de progressie opvallend:
december 2014:
april 2015:
En de grootste gespierdste dieren zijn inderdaad planten eters, maarja ze zijn dan ook niet voor niets 9 vd 10x een uitstervend diersoort net als de dinosauriers![]()

Dat ze die dingen eens in de automaat steken op de fitness![]()