Dan ga ik wel terug naar de andere fitness :')
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan ga ik wel terug naar de andere fitness :')
"This is not a drill"
Ja toch niet :')
Nee, is van bij mij op de fitnessWat is er gebeurd dat er zo'n serieuze melding hangt dan? Verborden toegang, politie alles..
Of is dit gewoon een plaatje van internet.
Maar geen idee meer wat de vertaling was.Nee, is van bij mij op de fitnessMaar geen idee meer wat de vertaling was.
Ow, hangt gewoon op een deur. Dusja.Vertaling is min of meer 'verboden toegang' en 'bij betreding zal de politie worden ingelicht' afaik.
Waar train je dan?
Af laten koelen op een plat bord. Daarna kan je ze gewoon opstapelen. Maar 3 dagen is wel max.(qua smaak)Chefs, stel je wil een omeletje preppen voor andere dagen in de ochtend. Hoe doen jullie dat? Lijkt me niet dat je ze opstapeld zoals pannekoeken en dan in de koelkast legt gezien vocht er dan tussen zit en snel gaat schimmelen?
aluminiumfolie tussen elke laag werkt ook wel om ze gescheiden te houdenChefs, stel je wil een omeletje preppen voor andere dagen in de ochtend. Hoe doen jullie dat? Lijkt me niet dat je ze opstapeld zoals pannekoeken en dan in de koelkast legt gezien vocht er dan tussen zit en snel gaat schimmelen?
Van oppo bestaat alleen choco hazelnoot. Die is qua structuur niet anders dan anders ijs.
Daar neem ik nou nooit de tijd voor, zelf soep maken. Ziet er echt super uit!