- Waardering
- 15.402
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar neem ik nou nooit de tijd voor, zelf soep maken. Ziet er echt super uit!![]()
Ik maak soms ook wel eens mijn eigen bouillon stock, dat kost wel wat meer tijd om alles te laten trekken.
.Ik had nu een verspakket van de AH gekocht, daar zit alles al in. Ik heb ook wel eens zelf curry's gemaakt. Verse kruiden koop ik op de markt of in de supermarkt. Gedroogde kruiden in een potje (eventueel in poedervorm) heb ik allemaal wel in huis en gebruik ik meestal. Kardemom gebruik ik vaak, venkelzaad niet zo vaak. Bij grotere AH's en Jumbo's heb je al best veel keus; in de toko helemaal veel. Ik kook dit soort dingen ook niet vaak, aangezien ik 6 dagen per week clean volgens mijn vaste schema eet.Soep maken is echt een van de makkelijkste dingen.Ik maak soms ook wel eens mijn eigen bouillon stock, dat kost wel wat meer tijd om alles te laten trekken.
Nu ik brood wat minder vaak wil eten is soep eigenlijk wel handig. Kocht het wel eens in de kantine, maar dan stond ik de kipstukjes er een beetje asociaal uit te vissen omdat je anders alleen vermicelli krijgt.
Heb je een eigen kruidenmengsel van curry-madras? Ik zie in de supermarkt altijd alleen kerrie liggen. Wil zelf namelijk ook mijn eigen curry madras samenstellen maar bepaalde dingen gebruik ik nou eenmaal nooit zoals venkelzaad en kardemon etc. Misschien eens een kijkje nemen in de toko ofzo?
Ik had nu een verspakket van de AH gekocht, daar zit alles al in. Ik heb ook wel eens zelf curry's gemaakt. Verse kruiden koop ik op de markt of in de supermarkt. Gedroogde kruiden in een potje (eventueel in poedervorm) heb ik allemaal wel in huis en gebruik ik meestal. Kardemom gebruik ik vaak, venkelzaad niet zo vaak. Bij grotere AH's en Jumbo's heb je al best veel keus; in de toko helemaal veel. Ik kook dit soort dingen ook niet vaak, aangezien ik 6 dagen per week clean volgens mijn vaste schema eet.

Ik zie ze altijd liggen, maar dan kijk ik naar de macro's en leg ik 'm snel weer terug. Zijn wel erg lekker, als ik een keer een cheat heb neem ik er misschien nog wel eens een.
Ik zie ze altijd liggen, maar dan kijk ik naar de macro's en leg ik 'm snel weer terug. Zijn wel erg lekker, als ik een keer een cheat heb neem ik er misschien nog wel eens een.
Dat ziet er lekker uit!![]()
![]()
Gevulde Paprika's
Tonijnsalade
2 Grote rode paprika's uithollen en vullen met vooraf klaargemaakte rijst en thaise kip en 45 min in voorverwarmde oven
overgieten met een tomatensausje bereid met water kipbouillon en 2 kleine blikjes tomatenpuree
Tonijnsalade met wokgroenten en 2 gek. eieren aanmaken met 1 eetlepel mayonaise
Bereidingstijd 20 min

Probeer het maar het maakt echt n wereld van verschil......decoreren is idd het leukst....nou jaaaaa opeten is nog leuker hahaHaha, deze was al voor me inelkaar geknutseld hoor. Heb er wel zelf ham op gedaan, dus toch mijn bijdrage geleverd![]()