MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

30 inch honey oat sub met dubbel vlees bacon en pittige kaas, alle groentes en guacemole, chipotle saus:

nubv17D.jpg

Ziet er goed uit! Wat is nou de gemiddelde voedingswaarde van zo'n broodje bij die toko?

Hoe is deze? Lekkerder dan oppo of nog niet gehad?

Heb die Oppo nog niet gehad...Deze is prima van smaak. Wat licht, dus vult niet echt, maar wel lekker. Niet te vergelijken met B&J's uiteraard, maar deze past binnen mijn macro's ;)

Ziet er goed uit, ga ik proberen!
Volgens mij waren dit diepvriesgroenten van de Lidl (aziatisch):
e=image&origin=pf&source=promofolder_nl%2Farticles%2F2017%2F04%2F29%2F13990%2Fn_lidl0293n0000026.jpg

Gewone roerbakgroenten kan ook prima (ik ben lui en koop vaak van de versafdeling wokgroentenmixen of roerbakgroenten; deze uit de diepvries waren lekkerder dan de gewone gekoelde groenten).

Volgens mij waren dit diepvriesgroenten van de Lidl (aziatisch):
e=image&origin=pf&source=promofolder_nl%2Farticles%2F2017%2F04%2F29%2F13990%2Fn_lidl0293n0000026.jpg

Gewone roerbakgroenten kan ook prima (ik ben lui en koop vaak van de versafdeling wokgroentenmixen of roerbakgroenten; deze uit de diepvries waren lekkerder dan de gewone gekoelde groenten).
Zijn deze voorgekookt? Dus dat je ze zo in prepbakjes kan doen

Ziet er goed uit! Wat is nou de gemiddelde voedingswaarde van zo'n broodje bij die toko?

Calorieeen voor normale subs, 15-30cm zijn gewoon op hun site te vinden. Varieerd van ~240 voor een 15cm tot max ~840 voor een 30cm afhankelijk van welk broodje. Met dubbel vlees en bacon wordt het wel meer.

Maar wel heel erg lekker volgens mij als ik het zo zie :D

@sjeeb lekkere snack hmmm ;)

@kathilinooo met zon havermoutje mag je me wakker maken :P ziet er goed uit

Terug
Naar boven