AndroidHealthClinic

pouwerpaxck's log

Bezoekers in dit topic

Na lang nadenken en met pijn in mijn hart heb ik vandaag afscheid genomen van mijn oude vertrouwde sportschool:o en ben dus op zoek gegaan naar een andere lokatie.

dag 1 van mijn zoektocht; Hmmm leuke school geeft mijn eerste indruk veel hammer strenght wel jammer dummbells maar tot 30kg. Cardio ook genoeg. Dus trainen maar;

dumbbell press tot 30 kg hahahahahaha klein pijntje op dat moment in schouder nog steeds aanwezig.
flat barbell bench 5x140/3x160/1x180 auwwwwwwww k.t schouder
tricep extentions als assist.

Toch voelt deze school (ik ga geen namen noemen)een beetje vreemd aan en weet ik niet of het deze zal worden. Morgen een andere lokatie proberen. Hahaha het lijkt een beetje op winkelen.


Comment; toch nog iets te snel weer zware gewichten willen pakken. Ach,ik was me om het een en ander aan het ergeren en gaf een beetje te veel gas.
 
Ben geloof ik de eerste die zich waagt aan een comment hierop ;)

Frans, ik vind het triest dat je de noodzaak hiertoe ziet...en ik blijf het ontzettend jammer vinden. Ik kan me nog de tijd herinneren dat je vrij close was met bepaalde personen waar je nu dan helaas mee "in de clinch" ligt. Je bent soms ook een beetje een soort "olifant in een porseleinkast" die nogal vrij direct is ;) En je zult e.e.a. wel niet zo bedoeld hebben maar kan me voorstellen dat bepaalde uitspraken in het verkeerde keelgat kunnen schieten en de gemoederen verhitten. Helaas heb ik dat zelf op het forum ook al ondervonden :o

Het is verder echter niet aan mij om rechter te spelen en het gaat er eigenlijk ook niet om wie gelijk of ongelijk heeft...maar wellicht is je "verhuizing" naar een andere sportschool op dit moment de verstandigste keuze.
Sporten is een hobby die jij naast je werk doet...en ondanks de inspanning moet dat leiden tot een bepaalde ontspanning. Op het moment dat je met bepaalde mensen om welke reden dan ook niet meer kunt opschieten en het er niet beter op wordt kun je wellicht inderdaad het beste eieren voor je geld kiezen.

We zullen elkander minder vaak zien :(, maar je hebt mijn emailadres en we zullen elkander nog wel tegenkomen op wedstrijden.
Suc6 met je zoektocht naar een geschikte sportschool en natuurlijk je herstel/training en doelstellingen! :)
Hou je taai!
 
Laatst bewerkt:
Thanks voor je comment René. Erg ruiterlijk en oprecht;). Maar als je het niet erg vind ga ik hier openlijk niet op in.

Formuleren is niet mijn sterkste ding, zoals jij en anderen die me goed kennen ook weten. Ben veels te bang dat ik weer iets op schrijf wat anders opgevat kan worden als dat ik eigenlijk bedoel.

Verder tegen allen betrokkenen, doe je ding en laat het rusten. Tijd heelt de meeste wonden.
 
Laatst bewerkt:
Oké, ik ben een beetje "laat"...
Jammer dat het zo is gelopen Frans.
Zeker omdat je het naar je zin had in die sportschool.
Wat moet ik er verder (nog) van zeggen..?
Behalve: een herstel training met 180kg!!!!! :eek:
Bah, :kots: misselijk word ik er van! :mad:
:jk:
Die 30kg dumbbells kun je mooi je "triceps kickback" mee doen man!
Toch succes met je zoektocht naar de juiste locatie.
Wel luxe dat je zo veel keuze hebt trouwens.
Cheers mate!
 
Oké, ik ben een beetje "laat"...
Jammer dat het zo is gelopen Frans.
Zeker omdat je het naar je zin had in die sportschool.
Wat moet ik er verder (nog) van zeggen..?
Behalve: een herstel training met 180kg!!!!! :eek:
Bah, :kots: misselijk word ik er van! :mad:
:jk:
Die 30kg dumbbells kun je mooi je "triceps kickback" mee doen man!
Toch succes met je zoektocht naar de juiste locatie.
Wel luxe dat je zo veel keuze hebt trouwens.
Cheers mate!


Thanks Johnny. Herstel training is in het honderd gelopen. Die 180 had ik beter niet kunnen pakken. Mijn schouder is nu helemaal naar de klote. De hele nacht van de pijn niet kunnen slapen.

Maar goed wil toch in een andere school gaan trainen vandaag en doe het maar heeeeeel rustig aan. Hou je op de hoogte.

gr
 
Thanks voor je comment René. Erg ruiterlijk en oprecht;). Maar als je het niet erg vind ga ik hier openlijk niet op in.

Formuleren is niet mijn sterkste ding, zoals jij en anderen die me goed kennen ook weten. Ben veels te bang dat ik weer iets op schrijf wat anders opgevat kan worden als dat ik eigenlijk bedoel.

Verder tegen allen betrokkenen, doe je ding en laat het rusten. Tijd heelt de meeste wonden.

Het is inderdaad verstandig om dit hoofdstuk nu af te sluiten...en daarbij te denken aan het bekende spreekwoord: spreken is zilver, zwijgen is goud ;). En inderdaad de tijd heelt alle wonden!
 
dag 2 van mijn zoektocht; Leuke school ook veel hammer strenght, powerrack en dummbells tot 40 kg wedstrijd bank etc.HHHHMMMM deze lijkt het te worden denk ik.Thanks adviseur;)

rug en biceps herstel training deze keer John;)

Comment; schouder goed doorbloed en voelt iets beter aan. Denk dat ik met deze blessure alweer een weekje of 2 zoet mee ben:o

Morgen neem ik rust en neem een beslissing.:rolleyes:

p.s. Nog nooit zo veel privé berichten gekregen, thanks voor jullie steun jongens.
 
Het is inderdaad verstandig om dit hoofdstuk nu af te sluiten...en daarbij te denken aan het bekende spreekwoord: spreken is zilver, zwijgen is goud ;). En inderdaad de tijd heelt alle wonden!

:)
 
Nu nog even zorgen dat ze dumbbells tot 80kg kopen en je hebt een winnaar! :D
 
Hello again. Volgende pr's de laatste tijd neergezet.

deadlift 2 x 290 straps/belt
squat 2 x 250 raw belt only - 1 x 270 belt/knee bands

Verder is mijn schouder nog altijd goed naar de klote. Dus geen hoge scores op de andere "main exercises" .
 
Brutal man. Erg sterk.
 
You say hello!
Beeste!
Jammer van je schouder maat...
Beterschap!
 
Proficiat met je pr's op de DL en de SQ! :thumbs:
Hoop dat het met je schouder ook weer goed komt.
Hoe bevalt het in de nieuwe sportschool?
 
* thanks René.
* De nieuwe sportschool bevalt me wel. Het was natuurlijk wel effe wennen maar ik kan er nu lekker mijn dingetjes doen. Ik ben van 5x trainen terug naar 3 x per week, ook dat is weer anders.

Wat me wel tegen viel is hoeveel last ik van de kneebands had. Ik heb die dingen al een hele tijd niet meer omgewikkeld en ze deden behoorlijk pijn tijdens het squatten. Ik verwacht dat ik nog een paar kilootjes meer eruit kan halen als ik er weer aan gewend ben. We zullen zien.:)
 
"Man up" Frans!
"Last" heb je van de penopauze en erectieproblemen.
Kniebanden doen gewoon pijn, en mannen hebben geen pijn. ;)
 
"Man up" Frans!
"Last" heb je van de penopauze en erectieproblemen.
Kniebanden doen gewoon pijn, en mannen hebben geen pijn. ;)

Kijk tegen jou als leeftijdsgenoot kan ik eerlijk zijn en dit blijft natuurlijk onder ons hé, maar het enigste wat bij mij nog "staat" is het zondagspak zoals ik dat al eens eerder heb vermeld.

p.s.Je bent de aambeien nog vergeten John daar kun je ook behoorlijk last van hebben hoor;)
 
Ik neem aan dat "aambeien" Limburgs is voor wat wij hier in het zonnige Zeeuwsch Vlaenderen "aardbeien" plegen te noemen, en die vind ik gewoon lekker met suiker en e.v.t. slagroom.
Al eet ik mijn slagroom het liefst van een paaldanseres! :D
Maare... I catch Y'r drift my friend. ;)
 
Back
Naar boven