XXL Nutrition

Marcel's log op naar de 100kg+

Bezoekers in dit topic

Wel af en toe een deload houden; richtlijn iedere 6 a 8 weken.
 
Ok thanks, merk in ieder geval bij bench en incline bench dat ik echt vast zit. Ik zat er ook al aan te denken hier gewoon een stapje terug te nemen. Gewoon even 5 kg lichter en dan weer terug opbouwen?

Edit: Even wat opgezocht en komt dus neer op gewoon zelfde schema, zelfde sets maar stuk minder gewicht. Maar hoe doe je dat na de deload week dan? Ga je vanaf die gewichten opbouwen of ga je meteen weer aan de slag met waar ik nu gebleven ben?
 
Laatst bewerkt:
Deadlift gaat lekker man, die 145 moet er ook vast nog wel in zitten. Deload is geen slecht idee, ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken na je deload.
 
Ok thanks, merk in ieder geval bij bench en incline bench dat ik echt vast zit. Ik zat er ook al aan te denken hier gewoon een stapje terug te nemen. Gewoon even 5 kg lichter en dan weer terug opbouwen?

Edit: Even wat opgezocht en komt dus neer op gewoon zelfde schema, zelfde sets maar stuk minder gewicht. Maar hoe doe je dat na de deload week dan? Ga je vanaf die gewichten opbouwen of ga je meteen weer aan de slag met waar ik nu gebleven ben?
Niet alleen het gewicht, maar ook volume omlaag brengen. Na een week dan idd beetje opbouwen.
 
Oke bedankt GetXXL. Dan doe ik deze week de rug en been trainingen nog gewoon volgens schema en hou ik volgende week een deload week waarna ik weer terug ga opbouwen.

Training van vandaag. Zat te twijfelen om te gaan maar besloten toch gewoon te gaan. Morgen benen en dan in het weekend even 2 dagen rust.

Low row
10x90
8x105
6x115
5x130
8x145
5x145
2x8x115
2x15x90

145kg is trouwens fullstack bij deze, ontelbaar catrollen denk ik want je hebt ook close row machines waar 40kg al zwaar is.

pull ups
8,4,3x BW
Vorige keer haalde ik 6 volgens mij.

Preacher ez bar curls
10x20
8x20
10x20
6x20

Heb het hierbij gelaten, even een korte lekkere training.
 
Laatst bewerkt:
Deload week is begonnen. Vandaag borst triceps schouders gedaan.

Bench 3x6x60, de bedoeling was dat dit lekker licht zou zijn maar het voelde nog redelijk zwaar aan. Rest vd training niet echt interessant om te loggen.
 
Vandaag rug biceps traps deload

Setjes BOR met 50kg, small grip pulldown ook licht, hammer curls met 10kg en shrugs met 80kg. Was binnen 30 min klaar ook, maar vond het wel lekker opzich.
 
Deadlift
2 warm up setjes
4x4x110kg
2x125kg
2x140kg
8x110kg

3 lichte setjes leg extensions, leg curls en kuiten.
 
Deload trainingen niet allemaal gelogd. Vanaf vandaag weer beginnen met opbouwen. Vandaag staat borst, triceps en schouders op het programma. Ik begin met 65kg bench, dan volgende week 70kg en vanaf daar met 2,5kg per week verhogen en hopen dat ik de 80kg dan wel ga halen. Vanavond trainen dus training volgt nog.

Edit:
Gewicht was vanochtend stabiel, 92,9kg.
Training ging redelijk, benchen 65kg was geen probleem maar het voelde niet zo licht als ik eigenlijk zou willen. Voel me overall redelijk zwakjes de laatste tijd. Ook veel last van mijn rug de afgelopen dagen, nadat ik mij had verslapen en heel snel moest opstaan. Krijg dan altijd enorm last vanwege hernia geleden. Hoe het precies in zijn werk gaat weet ik niet maar ik weet wel dat het pijn doet. Gaat wel iets beter nu weer, even zien hoe het morgen is.
 
Laatst bewerkt:
Rug getraind. Ging allemaal wel goed behalve Bor. Had besloten maar 60kg te doen aangezien ik weer terug ga opbouwen, maar had vrij last van mijn onderrug (Wat ik in een eerdere post al had genoemd) dat ik na de 2 setjes van 5x60kg maar ben gestopt met de BOR. Verdere training ging wel goed, weinig bijzonders.
 
Hoeveel weken denk je nodig te hebben tot je weer op oude niveau zit?
 
In theorie 5 weken voor ik met benchen weer op 80kg zit. Hopelijk gaat het straks allemaal weer wat beter, heb nu ook nog steeds vrij veel last van mijn onderrug namelijk.
 
Ah dat is wel netjes als dat gaat lukken, hoe komt het dat je last van onderrug hebt? Is het vooral pomp, of zit er iets in de knel?
 
Nee heeft niks met pomp te maken. Onderrug blijft zwak na mijn hernia en denk verkeerd gelegen ofzo. Gaat wel iets beter nu. Dinsdag pas weer trainen, morgrn naar metallica @ pinkpop en dinsdag pas weer naar huis.
 
Dat lijkt me iets vervelender dan pomp, klote man. Wel mooi dat het weer wat beter gaat!
Hoe was metallica @ pinkpop? Beetje fatsoenlijk gegeten (en vooral gedronken)? :D
 
Misschien heb je het wel meegekregen, code rood bij Pinkpop. Ging het raar haha. Optredens die me zijn bijgebleven zijn Rob Zombie, Avenged Sevenfold en natuurlijk Metallica, alledrie heel bruut. Metallica natuurlijk wel waar ik voor kwam en viel zeker niet tegen, heb genoten ook al was ik zeiknat.

Heb amper alcohol gedronken eigenlijk, het was voor mijn gevoel 30graden met de zon de hele dag pal op mijn kop, had meer behoefte aan smoothies en ijsjes. Kwa eten ook prima, broodjes chickenburger en hamburgers :D Net even gewogen en woog 93,2 met korte broek aan, niks verandert dus op de weegschaal. Vanaf morgen eens zien of ik de kcal omlaag kan schroeven en wat dat met me doet.
 
Vandaag weer begonnen met trainen na lang weekend geen training. Borst, schouders en triceps op het programma.

Incline bench ging wel lekker, topsetjes waren 5x55 en 2x5x60. Incline flyes 3x10x18kg. Military press 5x30, 5x40 en 5x30.
Daarna nog 2 oefeningen triceps die lekker gingen.

Heb zonet even wat foto's gemaakt aangezien ik loop te twijfelen om gewoon door te gaan met bulken of toch een keer te gaan cutten om goed droog te zijn waarna ik gewoon droog kan blijven tijdens het bulken.
Geen zin om ze te posten, lijkt net of ik nog nooit heb gelift lol. Conclusie: doorbulken. Ga wel iets lager zitten want volgens mij heb ik wel meer vet gegained dan nodig was geweest.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven