TWiM87
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 34
- Lengte
- 1m79
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Kleine update na de afgelopen weken:
Denk dat ik nog 1 a 2 weken met dit schema door ga, dan overga in een 4 daags split schema: borst, rug, benen en schouders. Proberen om dan echt het maximale uit mn trainingen te halen, vaker tot failure gaan en minder op volume trainen. De presses ga ik komende tijd super strickt zonder te locken bovenin, om constant spanning te houden. Ook moet ik hard aan mn schouders werken die lopen behoorlijk achter.
Toch ben ik wel tevreden over afgelopen tijd, mn voeding is stukken beter gegaan en ik ben behoorlijk wat in gewicht aangekomen de laatste tijd. Ook behoorlijk in vetpercentage, maar dat is onvermijdelijk helaas. Denk dat het onverstandig is om voor komende zomer te gaan cutten, aangezien ik pas 3 maanden echt puur fitness, vind dat ik te weinig spiermassa heb gepakt. Anders kan ik na de zomer weer helemaal opnieuw beginnen met massa opbouwen, alhoewel ik nu wel met bf % van 18 op het strand loop en mensen niet zullen begrijpen dat ik toch keihard train (maar nog harder aan het vreten ben). Moet toch maar motivatie houden om goede work outs neer te zetten, komende tijd gewoon wat minder naar de spiegel kijken en erop vertrouwen dat onder het vet toch een gespierd lichaam zit (zichtbaar volgende zomer).

Wat eet je nu zoal op een dag en wat zijn je huidige stats?