Fitness Seller

powerhouse09 dagboek

Nette flat DB press! Wel veel herhalen, zelf hou ik daar niet van, maar als het voor jou werkt, prima!

Ik zal je log in de gaten houden :-).

• Topic Starter Topic Starter
Benen

Squat
12 x 80kg
10 x 85kg
10 x 85kg
8 x 85kg
12 x 60kg

Lying leg curl
10 x 46kg
10 x 46kg
10 x 46kg
10 x 46kg

Seated Calf press
12 x 134kg
12 x 134kg
12 x 134kg

Dagoverzicht
Training: 5,5
Voeding: 5,0
Rust: 4,5

Note: tot half 4 in de stad geweest, pas om drie uur 's middags uit mn bed gekropen. Wel beter op mn voeding gelet als vorige week, maar kan beter niet op doordeweekse rustdag meer uitgaan.
Uitkijken voor klein griepje, extra vitaminen nemen morgen.

Vandaag geen trainen voor mij, keelgriepje. Voel me niet verkouden of ziek maar mijn keel is behoorlijk opgezwolle en zit wat slijm in vast. Even over nagedacht om naar de sauna te gaan, maar heb dat maar laten zitten omdat ik daar weer voor uit huis moet. Straks een warme douche nemen en veel drinken en goed uitrusten. Morgen wel weer lekker deadliften hopelijk!

o0eei Naya, Zweet ze iig!

Gister en vandaag niet wezen trainen ivm griep.
Zaterdag wezen uitgaan, geprobeerd op voeding te letten maar niet echt gelukt.
Morgen hopelijk draad weer oppaken!

Laatst bewerkt:
Borst en Schouders:

Flat db press
12 x 20kg (per kant)
8 x 28kg
8 x 28kg
8 x 28kg
7 x 28kg

Incline db fly
6 x 22kg (per kant)
6 x 22kg
6 x 22kg
6 x 22kg

*strikt en slow

Military press
8 x 35kg
6 x 35kg
6 x 35kg
5 x 35kg

Upright row
6 x 35kg
6 x 35kg
6 x 35kg
6 x 35kg

Dagoverzicht
Training: 4,5
Voeding: 6,5
Rust: 5,0

Note: voelde me erg slap, waarschijnlijk doordat nog niet helemaal hersteld ben van griepje. Daarom maar een korte training gedraaid, was ontzettend aan het zweten. Voeding tijdens griepje wel zo goed mogelijk opgelet, erg tevreden over. Woog vannochtend 95.5kg en dat is al een goede stap richting de 100kg.

Rug en Biceps

Deadlift
10 x 60kg
10 x 60kg
10 x 60kg
10 x 60kg

T-bar rows
12 x 30kg
10 x 45kg
10 x 45kg
10 x 45kg

Close grip pull down
10 x 52kg
8 x 73kg
6 x 73kg
5 x 73kg

*te veel op armen gepakt, onderarmen ontplofte zowat.

Shrugs
12 x 10kg (per kant)
10 x 20kg
10 x 20kg
10 x 20kg

Db curl
8 x 12kg (per kant)
8 x 12kg
8 x 12kg
8 x 12kg

Db concentration curl
8 x 10kg (per kant)
8 x 10kg
8 x 10kg
8 x 10kg

Dagoverzicht
Training: 7,5
Rust: 6,5

Heerlijke trainingsdag! Lichaam was nog beetje moe van gister, maar alles liep echt makkelijk! Binnekort gewicht op de deadlift opschroeven, beweging heb ik al aardig onder controle. Rustdag morgen heb ik verdiend :banana:

Gister hele dag in zwembad gelegen, niet getraind. Wilde de zwakke training van maandag over doen, dat is redelijk gelukt.

Borst en Schouders:

Flat db press
12 x 20kg (per kant)
8 x 28kg
8 x 28kg
8 x 28kg
8 x 28kg

Incline db fly
6 x 20kg (per kant)
6 x 20kg
6 x 20kg
6 x 20kg
* erg slow en strickt

Decline db press
10 x 20kg (per kant)
10 x 20kg
10 x 20kg
* strickt zonder locken bovenin

Military db press
8 x 16kg (per kant)
8 x 10kg
6 x 10kg
6 x 10kg
6 x 10kg

Upright row
8 x 40kg
6 x 40kg
6 x 40kg
6 x 40kg

Rear lateral raise
8 x 6kg (per kant)
8 x 6kg
8 x 4kg
8 x 4kg

Dagoverzicht
Training: 7,0
Rust: 7,0

Kleine update na de afgelopen weken:

Denk dat ik nog 1 a 2 weken met dit schema door ga, dan overga in een 4 daags split schema: borst, rug, benen en schouders. Proberen om dan echt het maximale uit mn trainingen te halen, vaker tot failure gaan en minder op volume trainen. De presses ga ik komende tijd super strickt zonder te locken bovenin, om constant spanning te houden. Ook moet ik hard aan mn schouders werken die lopen behoorlijk achter.

Toch ben ik wel tevreden over afgelopen tijd, mn voeding is stukken beter gegaan en ik ben behoorlijk wat in gewicht aangekomen de laatste tijd. Ook behoorlijk in vetpercentage, maar dat is onvermijdelijk helaas. Denk dat het onverstandig is om voor komende zomer te gaan cutten, aangezien ik pas 3 maanden echt puur fitness, vind dat ik te weinig spiermassa heb gepakt. Anders kan ik na de zomer weer helemaal opnieuw beginnen met massa opbouwen, alhoewel ik nu wel met bf % van 18 op het strand loop en mensen niet zullen begrijpen dat ik toch keihard train (maar nog harder aan het vreten ben). Moet toch maar motivatie houden om goede work outs neer te zetten, komende tijd gewoon wat minder naar de spiegel kijken en erop vertrouwen dat onder het vet toch een gespierd lichaam zit (zichtbaar volgende zomer).

Kleine update na de afgelopen weken:

Denk dat ik nog 1 a 2 weken met dit schema door ga, dan overga in een 4 daags split schema: borst, rug, benen en schouders. Proberen om dan echt het maximale uit mn trainingen te halen, vaker tot failure gaan en minder op volume trainen. De presses ga ik komende tijd super strickt zonder te locken bovenin, om constant spanning te houden. Ook moet ik hard aan mn schouders werken die lopen behoorlijk achter.

Toch ben ik wel tevreden over afgelopen tijd, mn voeding is stukken beter gegaan en ik ben behoorlijk wat in gewicht aangekomen de laatste tijd. Ook behoorlijk in vetpercentage, maar dat is onvermijdelijk helaas. Denk dat het onverstandig is om voor komende zomer te gaan cutten, aangezien ik pas 3 maanden echt puur fitness, vind dat ik te weinig spiermassa heb gepakt. Anders kan ik na de zomer weer helemaal opnieuw beginnen met massa opbouwen, alhoewel ik nu wel met bf % van 18 op het strand loop en mensen niet zullen begrijpen dat ik toch keihard train (maar nog harder aan het vreten ben). Moet toch maar motivatie houden om goede work outs neer te zetten, komende tijd gewoon wat minder naar de spiegel kijken en erop vertrouwen dat onder het vet toch een gespierd lichaam zit (zichtbaar volgende zomer).

Volgde je nu geen split dan? :p

Sja, die keuze moeten we allemaal maken. gaan cutten of niet.. Ik ga het wss ook niet doen voor deze zomer aangezien ik ook nog niet zo heel erg lang bezig ben.. Maar goed.. dat blijft lastig natuurlijk

Wat eet je nu zoal op een dag en wat zijn je huidige stats?

Wat eet je nu zoal op een dag en wat zijn je huidige stats?

Ik houd me redelijk aan mijn voedingsschema, tussendoor snack ik wel alleen te veel... niet dat ik zakken chips opentrek ofzo, maar gaat toch te vaak een hamburger in tijdens het uitgaan enzo... voornamelijk als het even niet anders kan vanwege omstandigheden denk ik dan ''beter een kipburger en een kroketje'' dan helemaal niets en honger hebben zo dadelijk.

Wat stats betreft, ik heb mij daar nog niet heel erg mee bezig gehouden.
BP is 115kg, deadlift ben ik pas mee begonnen en moet ik binnekort zwaarder gaan pakken, squat is een beetje vervelend aangezien er niet een degelijk squat rek aanwezig is in mijn gym. Binnekort zal ik wel meer stats gericht gaan trainen, wel een goed referentie punt uiteraard.

Terug
Naar boven