XXL Nutrition

Powerhouse09's Compound XXL Log!

• Topic Starter Topic Starter
Tentamens gingen goed neem ik aan?

Succes morgen!:D

Thanks, tentamenresultaten komen over drie weken... ging niet denderend maar ook niet super slecht, twijfelachtig of ik ze gehaald heb.

Veel succes met de nieuwe week man.
Tentames zitten er dus op voor je, das lekker. Ging het goed?

Thanks, zal deze week wel extra mn best doen met voeding etc. Tentamens gingen zoals eerder gezegd twijfelachtig. Zal zo spoedig mogelijk updaten!

oke ouwe...dit wordt PR week of niet ;) weekje lichamelijke rust...al zal het geestelijk een beste uitputtingslag geweest zijn en dan nu al dat negatieve omzetten in keihard beuken! succes vd week

en khoop dat de tentamens je goed afgingen kerel!

Ja was inderdaad moeilijk om hele week beweegloos boven de boeken te hangen, maar soms moet je prioriteiten stellen he!

Ben benieuwd naar je training morgen! Het is inmiddels al 5 keer gezegd, maar ook ik hoop dat je tentamens goed zijn gegaan :).

UB1:
Bench Press
5 x 5 x 80kg (laatste set met spot)

T-Bar Row*
1 x 8 x 40kg
4 x 6 x 50kg

Db Shoulder Press
4 x 8 x 16kg (per kant)

Chin Up
5 x BW (assisted)

*goed voorover gebogen, grote rom (stricter dan eerst).

en hoe voelde het aan? goed dat je strikt gaat op de T-Bars!

is het niet lekkerder om te beginnen met Chinnen? misschien heb je dan nog meer power om jezelf omhoog te krijgen...

LB1:
Squat
2 x 12 x 60kg
4 x 8 x 80kg

Deadlift
5 x 5 x 110kg

Seated Calf Raise
4 x 10 x 147kg

Bicep DB Curl:
2 x 10 x 12kg
2 x 5 x 16kg

UB2:
Flat db press
1 x 15 x 20kg (per kant)
4 x 5 x 30kg
1 x 4 x 30kg
1 x 10 x 20kg

T-Bar Row
1 x 15 x 30kg
5 x 6 x 50kg

Db Shoulder Press
1 x 10 x 12kg (per kant)
2 x 8 x 18kg
3 x 8 x 12kg

Dips
1 x 5 x BW
1 x 3 x BW

Bicep DB Curl
3 x 8 x 14kg (per kant)

Cardio:
20 min rustig joggen (7km/u) (212kcal)

Weekoverzicht - Week 6

Moeizaam weekje achter de rug. Behoorlijk grote terugval in kracht na complete week rust (week 5), en ook niet erg gefocused geweest.

Trainingen: UB1 was wel een redelijke training, goed proberen in te komen na week rust, niet heel onaardig. LB1 ging ook wel ok, behalve dat ik volgende dag wat last aan mn scheen had, wat wel weer snel weg was. Daarna niet echt meer getraind, afgeleid door het mooie weer en een motivatiegebrekje. Moet wat strakker komende tijd. Ben ook van plan om na mijn trainingen cardio toe te voegen want mn vetpercentage schiet laatste tijd behoorlijk hard omhoog.

Voeding: Deze week heb ik bijgehouden wat ik per dag heb gegeten, om even te laten zien hoe het in de praktijk gaat.

maandag (trainen 10.30 - 11.30)
10.00 4 brood + 4 eieren (gebakken)
12.15 25 gram rijst + 150 gram kip + 30 gram whey met 0.5L melk
15.30 1 appel
17.15 75 gram rijst + 50 gram kip + 2 bananen
18.30 400gram aardappelen + 200 gram varkensrollade + sla
19.30 1 banaan
20.15 appeltaartje
22.30 1 banaan
23.00 500 gram kwark

dinsdag (trainen 18.30 - 20.00)
08.00 40 gram brinta met 0.5L melk + 1 banaan
10.00 2 brood tonijnsalade
11.00 2 brood tonijnsalade + 1 banaan + 1 red bull
14.00 200 gram kip + 100 gram rijst + 1 red bull
15.00 2 cup a soup kip
17.30 4 brood philedelphia + 2 brood met 100 gram varkensrollade + 1 appel
20.30 30 gram whey + 0.5L melk + 400 gram groente (dopertjes en spruitjes) + 125 gram biefstuk + 200 gram aardappelen
22.00 500 gram kwark

woensdag
09.30 1 appel
10.00 50 gram brinta + 0.5L melk
12.00 1 banaan
13.00 2 brood tonijnsalade + 1 cappucino
14.30 25 gram rijst + 150 gram kip
16.30 50 gram rijst + 50 gram kip
18.00 200 gram varkensrollade + 300 gram aardappelen + 200 gram bruine bonen
20.00 koffie + roze koek
21.00 400 gram kwark
23.00 1 banaan

donderdag
10.00 4 brood + 4 eieren (gebakken) + 2 tomaat
12.30 50 gram rijst + 125 gram kip
16.00 50 gram rijst + 125 gram kip
17.00 200 gram rijstepap + 500 gram kwark yoghurt + 2 snede paasstol
18.30 50 gram mihou + 150 gram groente + 100 gram varkensrollade
20.00 2 snede paasstol + 1 snede suikerbrood
22.00 2 snede paasstol
00.00 4 crackertjes american filet + klein choco toetje

vrijdag
11.30 2 snede paasstol
12.00 4 brood + 4 eieren (gebakken) + 2 tomaat
13.00 1 banaan + 1 kiwi
14.00 1 banaan
17.00 2 snede paasstol + 2 snede suikerbrood
18.30 300 gram aardappelen + 300 gram gehakt
20.00 100 gram chips + 3 mergppen
22.00 4 brood osseworst
23.00 4 crackertjes vissalade

zaterdag (trainen 14.30 - 15.45)
12.00 4 brood + 3 eieren gebakken + 1 banaan
14.00 4 brood osseworst + 30 gram whey met 0.5L water
14.30 1 banaan
16.00 1L mona yomild + 2 banaan
18.00 75 gram rijst + 150 gram gehakt
19.00 300 gram shoarma
22.00 500 gram kwark

zondag
10.30 4 snede paasstol + 2 eieren (gekookt)
13.00 1 banaan + 1 kiwi + 1 ei (gekookt)
14.00 50 gram brinta + 0.5L melk
17.00 2 koppen groentesoep + 2 cola
18.00 3 tostis
19.30 2 tostis
20.00 appeltaart
22.00 2 crackertjes brie
23.30 500 gram kwark

Rust: Te veel.

Laatst bewerkt:
yoo kerel...je gaat niet de moed verliezen ofzo heh?! probeer deze week weer ff ouderwets te knallen! ga ipv paaseieren gewoon naar movitatie zoeken ;)
qua voeding heb je soms toch wel grote gaten waarin te weinig gegeten word...blijf eraan werken!

Kom op gozer! knallen deze week

Wow, je bent enorm goed bezig!:thumb

Ik steun je hier zeker in, blijf zo doorgaan!

yoo kerel...je gaat niet de moed verliezen ofzo heh?! probeer deze week weer ff ouderwets te knallen! ga ipv paaseieren gewoon naar movitatie zoeken ;)
qua voeding heb je soms toch wel grote gaten waarin te weinig gegeten word...blijf eraan werken!

Kom op gozer! knallen deze week

Zou het niet durven met jou in de buurt ;) Ga mn best doen vanavond!

Wow, je bent enorm goed bezig!:thumb

Ik steun je hier zeker in, blijf zo doorgaan!

Thanks, zelf vind ik het laatste 3 weken niet heel erg denderend, maar ga nu weer beesten.

Ik heb ook wel eens dat een aantal trainingen gewoon minder gaan, gebrek aan scherpte en dan lijkt het gewoon alsof je minder kracht hebt etc.
Dit is helemaal niet erg, gewoon door blijven gaan en het komt vanzelf weer goed!

Qua voeding kan het allemaal wel wat beter, maar dat ligt ook aan je doelen. Als het gewoon een hobby is en je wil lekker trainen dan vind ik persoonlijk bijvoorbeeld niet dat je alles perfect hoeft te doen.
Als ik zelf over een aantal jaar een lichaam heb waar ik tevreden mee ben dan blijf ik uiteraard sporten en grotendeels op mijn eten letten om het te onderhouden, maar dan zal ik ook zeker wat makkelijker worden met het maken van uitzonderingen :).

Wat zijn jouw doelen? Heb je ambities om je voeding te verbeteren bijvoorbeeld? Of vind je het zo gewoon ook leuk genoeg? (daar vind ik dus NIETS mis mee voor de duidelijkheid :))

LB1:
Squat*
4 x 10 x 70kg

Deadlift
1 x 8 x 90kg
1 x 5 x 110kg
1 x 1 x 160 kg (1RM PR)
4 x 5 x 110kg

Seated Calve Raises
4 x 12 x 147kg

Leg Press
4 x 6 x 141kg

*techniektraining

LB1:
Squat*
4 x 10 x 70kg

Deadlift
1 x 8 x 90kg
1 x 5 x 110kg
1 x 1 x 160 kg (1RM PR)
4 x 5 x 110kg

Seated Calve Raises
4 x 12 x 147kg

Leg Press
4 x 6 x 141kg

*techniektraining

Wat houdt die techniek training in?? Ik vind het een prima training kerel.. je hebt mijn PR op de deadlift ook gehaald zie ik!:D goed bezig..

holie ****...gast Deadlift ff 160 hier...zieke stap man. dan kunnen die andere setjes straks ook wel wat hoger in gewicht toch? goed bezig!

Ik heb ook wel eens dat een aantal trainingen gewoon minder gaan, gebrek aan scherpte en dan lijkt het gewoon alsof je minder kracht hebt etc.
Dit is helemaal niet erg, gewoon door blijven gaan en het komt vanzelf weer goed!

Qua voeding kan het allemaal wel wat beter, maar dat ligt ook aan je doelen. Als het gewoon een hobby is en je wil lekker trainen dan vind ik persoonlijk bijvoorbeeld niet dat je alles perfect hoeft te doen.
Als ik zelf over een aantal jaar een lichaam heb waar ik tevreden mee ben dan blijf ik uiteraard sporten en grotendeels op mijn eten letten om het te onderhouden, maar dan zal ik ook zeker wat makkelijker worden met het maken van uitzonderingen :).

Wat zijn jouw doelen? Heb je ambities om je voeding te verbeteren bijvoorbeeld? Of vind je het zo gewoon ook leuk genoeg? (daar vind ik dus NIETS mis mee voor de duidelijkheid :))

Heb je deze post gemist? Of wil je gewoon niet antwoorden ;)?

Nette deadlift!

Klopt helemaal wat je zegt over scherpte in verhouding met kracht, merk dat zelf ook op die manier. Qua voeding kan er inderdaad veel beter, gelukkig gain ik wel echt op alles (maar dat is meer omdat ik vroeger eigenlijk schandalig at, denk dat ik meso-endo ben). Heb wel hoge ambities, maar wil wel redelijk realistisch blijven. Vind dat het niet uit de hand moet lopen aangezien prioriteit bij mijn studie moet liggen en ik dat dubbel zo belangrijk vind. Neem niet weg dat ik qua voeding laatste tijd wel redelijk vooruit ga, denk nu na bij wat ik eet en in welke hoeveelheden. Vind het echter wel erg lastig om precies een schema te volgen en dat werkt voor mij ook te geforceerd.

(had je post inderdaad over het hoofd gezien, was nogal moe en had alleen even snel mn trainingsresultaten neergekwakt, excuses en bedankt voor je commentaar!)

Wat houdt die techniek training in?? Ik vind het een prima training kerel.. je hebt mijn PR op de deadlift ook gehaald zie ik!:D goed bezig..

Techniektraining had ik er even bijgezet omdat ik gewoon de beweging weer onder controle wil hebben. Voor mn gevoel druk ik veel meer met mn rechter been uit, en wil ook van die pijntjes afkomen. Moet gewoon even paar keer achter elkaar wat lager gewicht pakken en op de beweging zelf focussen. Beter dat ik hem goed doe met laag gewicht en een volle ROM maak dat dat ik hem slecht doe met hoog gewicht (geeft ook een vertekent beeld als ik later mn log weer terug lees). Deadlift gaat laatste tijd erg goed, moet wel toegeven dat het ook eigenlijk het enigste is waar ik acceptabele gains heb gemaakt. Heb nu vooral last met grip problemen - stel de reverse grip nog wel even uit - maar denk binnekort wel 5x5x120kg te kunnen tillen. 1RM zal ook wel behoorlijk stijgen komende maanden, op naar de 200kg! ;)

holie ****...gast Deadlift ff 160 hier...zieke stap man. dan kunnen die andere setjes straks ook wel wat hoger in gewicht toch? goed bezig!

Wilde gewoon die 160kg even van de grond trekken, wist dat het erin zat omdat ik bij mn vorige 1RM test al 5x5x115kg er voor had getrokken en 1x140kg en 1x150kg. Binnekort 5x5x120kg hopelijk!

Wat is er compound xxl aan jou log?

Ik zie genoeg isolatie.

Nice een UB/LB logje ik ben ook net ermee begonnen ga je log volgen!
Congraits met je PR op je deadlift!

goede deadlift hoor, alleen vind ik het een grote stap misschien een extra stap er tussen? van ook een 1 repper

Terug
Naar boven