XXL Nutrition

Powerhouse09's Compound XXL Log!

Dit is de meest gangbare manier om op te warmen voor je 1 RM doen veel mensen op het forum zo:
12x40%,van je 1rm
8x50%, van je 1rm
4x60% van je 1rm
2x70%, van je 1rm
1x80%, van je 1rm
En dan je top testen!

• Topic Starter Topic Starter
Wat is er compound xxl aan jou log?

Ik zie genoeg isolatie.

Dat ben ik niet met je eens, vind dat de verhouding compound tov isolatie dusdanig groot is dat ik wel mag spreken van een compound log. Maar goed; eventuele compounds misschien nog voor mij in de aanbieding dan zodat ik die in mn schema kan toevoegen?

Nice een UB/LB logje ik ben ook net ermee begonnen ga je log volgen!
Congraits met je PR op je deadlift!

Thanks, succes met je log!

Los van wat biceps curls en calf raises zie ik nergens isolatie hoor..

En als ik iets drop, dan zijn het die onderdelen van mn training. :rolleyes:

goede deadlift hoor, alleen vind ik het een grote stap misschien een extra stap er tussen? van ook een 1 repper

Daarvoor had ik al lekker op volume gesquat, en ook nog wat opwarm setjes gedaan bij het deadlifte die ik niet genoteerd had. Maar zal er op letten.

Dit is de meest gangbare manier om op te warmen voor je 1 RM doen veel mensen op het forum zo:
12x40%,van je 1rm
8x50%, van je 1rm
4x60% van je 1rm
2x70%, van je 1rm
1x80%, van je 1rm
En dan je top testen!

Thanks - weer wat geleerd.

Los van wat biceps curls en calf raises zie ik nergens isolatie hoor..

Ik zeg ook niet dat er iets mis mee is, maar ik vind dat je trainingen sowieso uit compounds moeten bestaan.

Een log of routine definieren als "compound" routine/log vind ik dus niet eens van toepassing.

Anyway; succes!

Dat ben ik niet met je eens, vind dat de verhouding compound tov isolatie dusdanig groot is dat ik wel mag spreken van een compound log. Maar goed; eventuele compounds misschien nog voor mij in de aanbieding dan zodat ik die in mn schema kan toevoegen?

Zie mijn bovenstaande reactie :D

Volgens mij is er niks mis met je schema, als dit je bevalt zou ik gewoon zo verder gaan.

Ik zeg ook niet dat er iets mis mee is, maar ik vind dat je trainingen sowieso uit compounds moeten bestaan.

Een log of routine definieren als "compound" routine/log vind ik dus niet eens van toepassing.

Anyway; succes!

Kijk! dat ben k dan weer met je eens!

UB1:
Bench Press
2 x 5 x 80kg
1 x 4 x 80kg
1 x 3 x 80kg
1 x 6 x 70kg

T-Bar Row
1 x 10 x 30kg
1 x 8 x 40kg
4 x 6 x 50kg

Db Shoulder Press
1 x 10 x 12kg (per kant)
4 x 6 x 18kg (laatste set met hipdrive)

Dips
2 x 5 x BW
1 x 4 x BW
2 x 3 x BW

Chin Up
5 x BW (assisted)

Training van gister naar vandaag geplaatst omdat ik gister niet lekker was, had totaal geen energie en was in slaap gevallen. Voelde me vandaag ook nog zwakjes, maar wel beter. Weinig kracht in training maar wel maximaal gegaan en na trainen goede pomp. Vanaf volgende week weer maximaal knallen met focus!

ziet er goed uit hoor...niet te negatief zijn als het niet optimaal gaat, spieren hebben sowieso een opdonder gehad, volgende week weer knallen en idd + focus!

en soms als je niet zoveel kracht denkt te hebben kan de training juist super goed gaan, maar dan moet je die focus hebben!

gewoon doorbeuken en op naar die XXL ;)

UB1:
Bench Press
2 x 5 x 80kg
1 x 4 x 80kg
1 x 3 x 80kg
1 x 6 x 70kg

T-Bar Row
1 x 10 x 30kg
1 x 8 x 40kg
4 x 6 x 50kg

Db Shoulder Press
1 x 10 x 12kg (per kant)
4 x 6 x 18kg (laatste set met hipdrive)

Dips
2 x 5 x BW
1 x 4 x BW
2 x 3 x BW

Chin Up
5 x BW (assisted)

Training van gister naar vandaag geplaatst omdat ik gister niet lekker was, had totaal geen energie en was in slaap gevallen. Voelde me vandaag ook nog zwakjes, maar wel beter. Weinig kracht in training maar wel maximaal gegaan en na trainen goede pomp. Vanaf volgende week weer maximaal knallen met focus!

Toch nog steeds een prima training hoor!;)

ziet er goed uit hoor...niet te negatief zijn als het niet optimaal gaat, spieren hebben sowieso een opdonder gehad, volgende week weer knallen en idd + focus!

en soms als je niet zoveel kracht denkt te hebben kan de training juist super goed gaan, maar dan moet je die focus hebben!

gewoon doorbeuken en op naar die XXL ;)

Opdonder hebben ze zeker gehad, in mn borst voel ik op alle plekken spierpijn zeg! Thanks voor je support wederom Sjaak.

Toch nog steeds een prima training hoor!;)

Jup thanks.

Vandaag overigens stad ingeweest om kleding te kopen (had ik echt nodig) dus niet wezen buffelen. Vanaf maandag ga ik er weer tegen aan, ben nu een schema aan het uit puzzelen.

Opdonder hebben ze zeker gehad, in mn borst voel ik op alle plekken spierpijn zeg! Thanks voor je support wederom Sjaak.

Jup thanks.

Vandaag overigens stad ingeweest om kleding te kopen (had ik echt nodig) dus niet wezen buffelen. Vanaf maandag ga ik er weer tegen aan, ben nu een schema aan het uit puzzelen.

Wat voor schema had je in gedachten?

Wat voor schema had je in gedachten?

Wil wat cardio invoegen (vet percentage is nu circa 20-22%) en ook weer ff wat meer aandacht besteden aan mn core, vind dat wel lekker voor een training zorgt voor stabiliteit en lekkere warming up.
Na heel wat knutselen is dit het resultaat:

UB1:
Bench Press
T-Bar Row
Db Shoulder Press
Dips
Chin Up
Lateral Db Raise
Cardio 30 min loopband

LB1:
Buikspiersessie
Squat
Deadlift
Seated Calve Raises
Lying Leg Curl
Leg Extensions

UB2:
Buikspiersessie
Bench Press
Bent Over Row
Military Press
Incline Db Fly
Chin Up
Bicep Db Curl

LB2:
Squat
Deadlift
Standing Calve Raises
Leg Press
Shrugs
Cardio 30 min loopband

Weekoverzicht
Maandag: UB1 + Cardio 30min
Dinsdag: LB1
Woensdag: Rust
Donderdag: UB2
Vrijdag: LB2 + Cardio 30min
Zaterdag: Rust
Zondag: Rust

Weekoverzicht
Maandag: Werk
Dinsdag: Studie (2x40 min fietsen)
Woensdag: Werk
Donderdag: Studie (2x40 min fietsen)
Vrijdag: Werk
Zaterdag: Zelfstudie
Zondag: Rust

Ziet er netjes uit hoor.. Ik dacht dat je heel je schema om ging gooien!:D

Weekoverzicht - Week 7

Korte week gehad, door een griepje en paasdagen. Trainingen die ik heb gedraaid waren wel goed uitputtend. Ook weer genoeg motivatie getankt om komende tijd met mn ''nieuwe'' schema aan de gang te gaan.

Trainingen: Twee goede trainingen, weinig over te klagen. Miste wel wat kracht, maar wel gewoon goed tot failure gegaan. Hopelijk deze week 4 van zulke trainingen.

Voeding: Deze week niet zo uitgebreid bijgehouden als vorige week; maar het zal niet veel verschillend zijn. Eiwitpercentage wel wat omhoog gegooid door af en toe een shake meer te pakken.

Rust: Woensdag en donderdag niet erg lekker, daarom donderdag een work out over geslagen. Had het gevoel dat ik totaal geen energie had en achteraf ook wel verstandig geweest dat ik niet ben gaan trainen die dag. Dag daarop voelde ik me niet honderd, maar wel goed genoeg om te trainen. Herstel van dinsdag (LB1) was goed, die van UB1 (vrijdag) wat minder, heb nu ook nog wat lichte spierpijn in mn borst (wellicht dat griepje daar nog kleine invloed heeft gehad). Slaapproblemen zijn wel over, slaap wel weer goed de laatste tijd gelukkig.

Nu pasen en je griepje weer achter de rug zijn kan je er weer vol voor gaan :). Succes!

mooi dat je weer bijgetankt hebt!
nieuwe schema's brengen altijd extra motivatie met zich mee, knallen deze week ouwe!

UB1:
Bench Press
5 x 5 x 80kg

T-Bar Row
4 x 6 x 55kg

Db Shoulder Press
4 x 6 x 18kg (per kant)

Dips
2 x 5 x BW
2 x 4 x BW

Lateral Db Raise
4 x 10 x 8kg (per kant)

Chin Up
3 x BW (assisted)

Cardio 30 min loopband: 396 kcal

Thanks voor de comments allemaal, was een goed begin van de week!

LB1:
Buikspiersessie

Squat
5 x 8 x 80kg

Deadlift
5 x 8 x 70kg

Seated Calve Raises
3 x 12 x 147kg

Lying Leg Curl
3 x 12 x 41kg

Leg Extensions
niet aan toegekomen

Erg lange workout van 1u45, daarom als laatste leg extensions niet gedaan. Squatten op techniek gedaan, deadliften ook zonder deadstop. Veel op houding gelet, niet heel zwaar gegaan. Techniektraining

ik vind 5x8x80 erg netjes op de squat man...zal je zeker volle benen gaan geven, reps zijn een b*ch :D

ik vind 5x8x80 erg netjes op de squat man...zal je zeker volle benen gaan geven, reps zijn een b*ch :D

Ja idd! Ik doe het je niet na:)

Toch netjes zo..

Ik heb het zo gepland:

Weekje deload, weekje lockouts, weekje basisschema, weekje DB's, Weekje volume, weekj 3RM en 5RM testen, Weekje deload/techniek, Week 1RM (1 t/m 5 juni)

Terug
Naar boven