teakwonboxer
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 184
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is er compound xxl aan jou log?
Ik zie genoeg isolatie.
Nice een UB/LB logje ik ben ook net ermee begonnen ga je log volgen!
Congraits met je PR op je deadlift!
Los van wat biceps curls en calf raises zie ik nergens isolatie hoor..

goede deadlift hoor, alleen vind ik het een grote stap misschien een extra stap er tussen? van ook een 1 repper
Dit is de meest gangbare manier om op te warmen voor je 1 RM doen veel mensen op het forum zo:
12x40%,van je 1rm
8x50%, van je 1rm
4x60% van je 1rm
2x70%, van je 1rm
1x80%, van je 1rm
En dan je top testen!
Los van wat biceps curls en calf raises zie ik nergens isolatie hoor..
Dat ben ik niet met je eens, vind dat de verhouding compound tov isolatie dusdanig groot is dat ik wel mag spreken van een compound log. Maar goed; eventuele compounds misschien nog voor mij in de aanbieding dan zodat ik die in mn schema kan toevoegen?

Ik zeg ook niet dat er iets mis mee is, maar ik vind dat je trainingen sowieso uit compounds moeten bestaan.
Een log of routine definieren als "compound" routine/log vind ik dus niet eens van toepassing.
Anyway; succes!

UB1:
Bench Press
2 x 5 x 80kg
1 x 4 x 80kg
1 x 3 x 80kg
1 x 6 x 70kg
T-Bar Row
1 x 10 x 30kg
1 x 8 x 40kg
4 x 6 x 50kg
Db Shoulder Press
1 x 10 x 12kg (per kant)
4 x 6 x 18kg (laatste set met hipdrive)
Dips
2 x 5 x BW
1 x 4 x BW
2 x 3 x BW
Chin Up
5 x BW (assisted)
Training van gister naar vandaag geplaatst omdat ik gister niet lekker was, had totaal geen energie en was in slaap gevallen. Voelde me vandaag ook nog zwakjes, maar wel beter. Weinig kracht in training maar wel maximaal gegaan en na trainen goede pomp. Vanaf volgende week weer maximaal knallen met focus!

ziet er goed uit hoor...niet te negatief zijn als het niet optimaal gaat, spieren hebben sowieso een opdonder gehad, volgende week weer knallen en idd + focus!
en soms als je niet zoveel kracht denkt te hebben kan de training juist super goed gaan, maar dan moet je die focus hebben!
gewoon doorbeuken en op naar die XXL![]()
Opdonder hebben ze zeker gehad, in mn borst voel ik op alle plekken spierpijn zeg! Thanks voor je support wederom Sjaak.
Jup thanks.
Vandaag overigens stad ingeweest om kleding te kopen (had ik echt nodig) dus niet wezen buffelen. Vanaf maandag ga ik er weer tegen aan, ben nu een schema aan het uit puzzelen.
Nu pasen en je griepje weer achter de rug zijn kan je er weer vol voor gaan. Succes!
Je gaat het nodig hebben voor over 7 weken
ik vind 5x8x80 erg netjes op de squat man...zal je zeker volle benen gaan geven, reps zijn een b*ch![]()