AndroidHealthClinic

*Powerlift Log IRONSLAVE*

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag weer getraind, squat geprobeerd maar voelde gevoelig aan.. dus laten zitten
Daarna bankdrukken 3x120 - 2x140 - 1x160 Laatste was heel easy.. onderin niet eens echt hard aangehaald om mijn rib te sparen, bovenin kon ik hem nu ook makkelijk uitdrukken op triceps kracht.

Daarna beetje sumo deadliften en verschillende bijoefeningen gedaan.

Vandaag weer een beetje gedeadlift, setjes van 3 met 130 kg gemaakt... gewicht is natuurlijk helemaal niks maar rib voelde ik wel een beetje, ze hebben mij rib ingetaped maar die tape heb ik er weer af gehaald, werd er alleen maar erger door had ik het idee.

Daarna setjes balance squat gedaan met 50 kg, 4x5, zelfde verhaal als deadlift.

Bankdrukken schouderbreedte legs up:
-3x100
-3x110
-3x120
-3x130
-2x130
-1x130

Dippen:
5xBW
5xBW+20
5xBW+40
4xBW+60

Daarna nog rugoefeningen en biceps/triceps.

Kijk het zo nog eens een week aan en moet dan echt gaan bepalen of ik wel of niet WEC ga doen

Behoorlijke dips

Hey volgens pardeep gewoon een combi parecetemol en ibrobufen naar binnen slokken. Hij zegt dat hij het ook gehad heeft kan je ieder geval doortrainen en de wedstrijd doen en dan erna volledig rusten maar zou wel een mri laten maken duurt echt veels te lang dit

Hey volgens pardeep gewoon een combi parecetemol en ibrobufen naar binnen slokken. Hij zegt dat hij het ook gehad heeft kan je ieder geval doortrainen en de wedstrijd doen en dan erna volledig rusten maar zou wel een mri laten maken duurt echt veels te lang dit

Haha oke, we maken wel een mooie cocktail... mri zou mischien wat meer duidelijkheid kunnen bieden ja!

Vandaag weer getraind@ Papendal, Training ging wel goed... bedoel daarmee dat ik mijn rib niet gevoeld heb en dat is het voornaamste nu, squatten op bosuballen gedaan tot 90kg bankdrukken paar 2tjes met 150 maar dat ging moeizaam, was niet sterk vandaag met banken... ben ook wel 2 dagen ervoor de hele dag echt heel ziek geweest dus mischien daardoor. Ook meteen van 95 kg naar 92.5 gegaan dus BW zit ook wel goed.

Verder nog een aantal bijoefeningen gedaan en dat was het. Nu even kijken hoe we het regelen naar het wec toe!

Papendal was toch volgende week?

Hoop dat t snel goed gaat met je rib voor de WEC man!

Papendal was toch volgende week?

Hoop dat t snel goed gaat met je rib voor de WEC man!

Thanks mate,

en maak je geen zorgen, haha je hebt hem niet gemist... deze training was door de bond georganiseerd voor deelnemers van het WEC, wel een leuke training

Zo log maar weer eens bijwerken!

WEC gedraaid en daar het volgende gedaan:

Squat:
-1e beurt 230 (goed)
-2e beurt 250 (goed+pr)
-3e beurt 262,5 (afgekeurd, 1 wit 2 rood)

Bank:
-1e beurt 150 (afgekeurd, of voor het niet strekken van armen of te laag touchen)
-2e beurt 150 (goed, 3 wit)
-3e beurt 157,5 (goed, 3 wit)

Deadlift:
-1e beurt 240 (goed)
-2e beurt 260 (fail)
-3e beurt 260 (fail)

Al met al toch aardig tevreden als ik naar mijn voorbereiding bekijk, zoals sommige van jullie weten heb ik mijn rib gekneusd en hier heb ik nog steeds last van. Had dan ook al 4 weken niet zwaar gesquat en al 6 weken niet meer zwaar gedeadlift, en ook niet meer met pak getraind. Bench viel wel tegen omdat de 1e afgekeurd werd wilde ik daarna niet meer zoveel risico nemen. Deadlift gewoon te overmoedig geweest omdat ik zo graag een nieuw pr wilde zetten.

Hoe ga ik de komende tijd te werk? Nou eerst moet mijn rib iig goed herstellen, ik zit eraan te denken om die tijd te benutten om aan mijn bench te werken en om wat spiermassa bij te zetten. Er zal wat minder gesquat en gedeadlift worden even.

Daarna ga ik weer vollop met de schema's van Pjotr aan de gang en geloof me maar dat ik nog een hele kilo's op mijn totaal erbij ga trainen!

Hier trouwens nog een foto van mijn afgekeurde beurt 262,5kg squat:

2dwav6r.jpg

Terug
Naar boven