- Waardering
- 894
- Lengte
- 1m90
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

zien der echt easy uit man joost. al blijf ik je houding wel raar vinden met je hoofd zo naar beneden.
Sterke squats man.
Waarom je knieen niet meer naar buiten?
Ook even een abbo voor ''De Man Die Een Dip-Riem Kan Slopen''
![]()

fijn internet doet het niet op me kamer... dus post niet alles meteen dezelfde dag.
Training van gisteren:
squat pl stijl 70 2x5 110x5 140x3 180x3 190x3 210 2x3
benchpress met stop 70 2x5 100x5 120x5 130 3x3
pulovers swissbal 4 x 8
deadlift 70 2x5 120 x5 170 x3 200x3 220 3x3
goodmorning tenen hoog 50x5 60 3x5
triceps push down 4 x 8
shrugs 4 x 12
Moest met opwarmen eigenlijk 3x170 doen maar had dus per ongeluk 3x180, nog superlangzaam en paused gedaan ook
210 voelde niet heel zwaar, ging nu net zo makkelijk als de 200 maar dan deze keer met MB
Deadlift deed wel weer beetje pijn door mijn rib
Mooie training wanneer doe je training 2, 3 en 4 zware training deze week dan kan ik het inplannen
Thanks Pjotr, zal woensdag, vrijdag, zaterdag trainen... zaterdag zware dag dan?
Squats gingen goed alleen 2e setje met 210 was de 3e rep beetje een persbeurtje... maar kwam puur omdat ik niet meteen goed op diepte zat, daardoor nog iets verder moest zakken en toen even balans kwijt was
okay dan morgenmiddag heb je je schema dan zal er even over nadenken.
Denk zelf vrijdag zwaar en dan zaterdag een semi hersteltraining.

Nu die 3x3 met 130 wel kunnen drukken? Goeie training.
Rib houd me alleen nog een beetje tegen, heb het idee dat als ik daar straks helemaal vanaf ben de squats heel hard omhoog zullen gaan. Bench en dead weet ik niet echt maar met squat zit ik al een tijdje tegen een doorbraak aan te hikken volgens mij

Haha ja als het even minder gaat dan bedenk ik me weer dat ik nog 200kg in te lopen heb op een medaille![]()

Damn dat is ****ed up man, de druk met pak is natuurlijk weer heel anders.