MuscleMeat

PowerSupplements.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.221
Bedankt Nick. Je lunchpakketten worden vandaag verstuurd ;)

Kris

hoi,

mag je van de poedervorm BCAA's maar 3 schepjes per dag (=9gr) nemen? Ik meen dat ergens gelezen te hebben maar nu zag ik t niet op de verpakking staan...

• #2.223
hoi,

mag je van de poedervorm BCAA's maar 3 schepjes per dag (=9gr) nemen? Ik meen dat ergens gelezen te hebben maar nu zag ik t niet op de verpakking staan...

Wij hanteren dit als bovengrens. Vrijwel iedere gezonde persoon kan deze hoeveelheid zonder problemen verwerken. Daarboven zullen er mensen zijn die bijwerkingen als vermoeidheid ondervinden omdat ze die hoeveelheid niet snel genoeg kunnen verwerken.

Kris :)

Is een schepje 3 gram?

Altijd fout gedaan dan :o

• #2.225
Een scheepje BCAA poeder is inderdaad 3 gram. Nam je teveel of te weinig?

Teveel, altijd 4 schepjes voor m'n cardio.
Dacht dat dat dan 6g was :D

• #2.227
Dat valt gelukkig nog wel mee. (Er zijn mensen die 25 gram per dag gebruiken om buikvet te verliezen).

Nou ik het etiket bekijk moet ik toegeven dat het niet heel duidelijk vermeld staat. We vermelden niet het aantal gram per schepje maar het aantal milligram per aminozuur per schepje.

Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan ;) :)

Kris

Nee, per capsule. Er staat bij mij helemaal niets over schepjes op.

Misschien wel handig om te veranderen inderdaad.

• #2.229
Nee, per capsule. Er staat bij mij helemaal niets over schepjes op.

Misschien wel handig om te veranderen inderdaad.

Dan heb je nog een pot van de eerste partij. Het is een gecombineerd etiket voor de poederversie en de capsuleversie. Bij de eerste partij stond niet aangegeven hoeveel er in een schepje gaat. Dat is kort daarop aangepast.

Excuses voor het ongemak!

Geen probleem.

Kan dus voortaan minder nemen, goed om te weten.

maar die 3 schepjes gelden toch voor de hele dag he? Ik neem nu 1.5 schep voor KT of cardio en 1.5 schep erna....btw, helpt dat echt voor buikvet te verliezen als je 25gr gebruikt?? En zijn er behalve vermoeidheid nog meer (ergere) klachten mogelijk? :)

• #2.233

Bon appetit :-)

maar die 3 schepjes gelden toch voor de hele dag he? Ik neem nu 1.5 schep voor KT of cardio en 1.5 schep erna....btw, helpt dat echt voor buikvet te verliezen als je 25gr gebruikt?? En zijn er behalve vermoeidheid nog meer (ergere) klachten mogelijk? :)

Ja het is 3 schepjes voor de dag. Je kan dat in een keer of gespreid innemen.

Voor het afbouwen van buikvet is het bewijs slechts anecdotisch. Ik ken geen onderzoek dat dit onderbouwd.

Zoals bij alles wordt het vanaf een bepaalde dosis giftig. Het verschilt per persoon waar die grens ligt.

Kris :)

Bcaa's poeder.

hopelijk tijdelijk uitverkocht?

Na 7 potten 'normale' bosbes aardbei ga ik vandaag de stevia variant proberen. Ben zeer benieuwd ;)

• #2.239
Ik heb zoveel vertrouwen in de smaak : krijg vandaag de sample van 2000gr binnen ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven