MuscleMeat

PowerSupplements.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Ja Reem, maar de vervoersmaatschappij en de Nederlandse staat en de importeur hebben er allemaal een schepje bovenop gedaan. Zoals ik al zei: "Het is niet zo handig om een goedkoop bulkproduct uit de VS over te vliegen!"

En zoals je al aangeeft kan je het gebruiken om tot de 55 euro te komen voor gratis verzenden. Wat inhoudt dat we er eigenlijk op toeleggen!

We moeten maar snel andere glucose vinden ;)

Verzending België

Misschien leuk om te weten voor de vele Belgische sporters op dit forum:

Bestellen vanuit België is bij Power Supplements wel supermakkelijk.

- Je kunt overschrijven in eigen land naar onze Belgische bankrekening bij de KBC Bank, dus geen gedoe met IBAN-nummer, BIC/Swift-code en zo. Paypal is ook een betaalmogelijkheid.

- We rekenen voor België exact dezelfde verzendkosten als voor Nederland (5 euro), die bovendien vervallen bij een bestelbedrag van 55 euro.

- En zoals we eerder al meldden:
Naar België verzenden wij per EPS Expresse 24 uurs service (zendingen van ma t/m do worden in de regel de volgende dag reeds geleverd)!

:)

PowerSupplements zei:
Misschien leuk om te weten voor de vele Belgische sporters op dit forum:

Bestellen vanuit België is bij Power Supplements wel supermakkelijk.

- Je kunt overschrijven in eigen land naar onze Belgische bankrekening bij de KBC Bank, dus geen gedoe met IBAN-nummer, BIC/Swift-code en zo. Paypal is ook een betaalmogelijkheid.

- We rekenen voor België exact dezelfde verzendkosten als voor Nederland (5 euro), die bovendien vervallen bij een bestelbedrag van 55 euro.

- En zoals we eerder al meldden:
Naar België verzenden wij per EPS Expresse 24 uurs service (zendingen van ma t/m do worden in de regel de volgende dag reeds geleverd)!

:)

Aha dat is goed om te weten!
Kga eens kijken wat mij aanstaat.

Ik heb van de week mn pakje binnen gekregen, whey vanille en creatine. Ziet er goed uit! de smaak is goed en op de verpakking staat duidelijk wat erin zit.
Als jullie nog een langzamer opneembaar kwaliteits-eiwitproduct (iets met micellar caseine zoals bv. matrix 5.0) zouden toevoegen hoef ik nergens anders meer heen!

thomanator zei:
Ik heb van de week mn pakje binnen gekregen, whey vanille en creatine. Ziet er goed uit! de smaak is goed en op de verpakking staat duidelijk wat erin zit.
Als jullie nog een langzamer opneembaar kwaliteits-eiwitproduct (iets met micellar caseine zoals bv. matrix 5.0) zouden toevoegen hoef ik nergens anders meer heen!

Bedankt voor het compliment Thomanator.

Wat betreft de micellaire caseine. Dat is inderdaad een goed type eiwit. perfect om bijvoorbeeld voor het slapen in te nemen.
Micellaire caseine is een van de weinige producten die we goed genoeg vonden om op ons wenslijstje te zetten. Ik kan echter nog niet zeggen wanneer we deze gaan aanbieden.

Matrix 5.0 bevat trouwens maar relatief weinig micellaire caseine. Het eerste ingredient is whey concentraat, het tweede ingredient is ongedenatureerd melk eiwit. Dat melkeiwit wordt op het etiket aangewezen als de bron van micellaire caseine. Maar melkeiwit bevat natuurlijk ook whey. Uiteindelijk bevat matrix 5.0 meer whey dan caseine!!
Het is dus lang niet zo'n goede sustained release eiwit zoals pure caseine dat is.

Het product met de meeste micellaire caseine dat ik ken is Kabicel van Pasio Ingredients. Dat is wel duurder dan matrix 5.0 maar ook een heel stuk beter van kwaliteit. Het bevat 65% micellaire caseine en 25% whey isolaat(!). Daarnaast onder andere nog wat voedingsvezels en MCT.

Nee, ik heb geen aandelen in Pasio Ingredients. Pasio is zelfs onze concurrent. Maar ik moet zeggen dat dit het beste product met micellaire caseine is, dat ik ken. (Ik heb nog geen 100% M.C. producten gezien).

Kris :)

Mooi al die concurrentie, nu nog wachten op lage prijzen.

Iig suc6 met jullie shop Kris en Jaap.

Rob G zei:
Mooi al die concurrentie, nu nog wachten op lage prijzen.

Iig suc6 met jullie shop Kris en Jaap.

Dankjewel Rob!

Enne wat betreft de lage prijzen. Onze isolaat behoort al bij de laagst geprijsde isolaten op deze aardbol.

Veel mensen willen echter de laagst mogelijke prijs. Dat is met een isolaat niet mogelijk. Ik vraag me af wat er voor een prijs uit zou komen rollen als we ons toch met concentraten bezig zouden houden. :eek!:

Kris :D

Hebben jullie geen Weightgainers? Ik zie ze niet staan op de site. Of heb je een alternatieve oplossing?

Thund3rb33 zei:
Hebben jullie geen Weightgainers? Ik zie ze niet staan op de site. Of heb je een alternatieve oplossing?

Als je de weightgainer na de training wilt gebruiken (als postworkout shake) dan zou je als alternatief kunnen kiezen voor whey + dextrose.

Voor extra calorieen gedurende de dag is de whey/dextrose combi echter geen optie. Voor die momenten is een gainer wél geschikt.

We hebben een kwaliteits-gainer in ontwikkeling. De eerste samples zijn al gemaakt en worden komende week getest.

Ik kan niet precies zeggen wanneer deze gainer geintroduceerd zal worden. Ik hoop binnen enkele maanden. Omdat het om een eigen merkproduct gaat, duurt het langer. Het moet natuurlijk wel goed zijn! :)

Kris

Ok nou prima, klinkt goed allemaal. Ik ben benieuwd en we merken snel genoeg wanneer die er is. Weet jij goede gainers die NU verkrijgbaar zijn toevallig? Ik zat naar Lean Gainer te kijken of Mammoth 2500 (of een combi van die 2). Misschien is dat wat?

PowerSupplements zei:
Als je de weightgainer na de training wilt gebruiken (als postworkout shake) dan zou je als alternatief kunnen kiezen voor whey + dextrose.

Voor extra calorieen gedurende de dag is de whey/dextrose combi echter geen optie. Voor die momenten is een gainer wél geschikt.

We hebben een kwaliteits-gainer in ontwikkeling. De eerste samples zijn al gemaakt en worden komende week getest.

Ik kan niet precies zeggen wanneer deze gainer geintroduceerd zal worden. Ik hoop binnen enkele maanden. Omdat het om een eigen merkproduct gaat, duurt het langer. Het moet natuurlijk wel goed zijn! :)

Kris
Kijk dat zou mooi zijn :)
Als je namelijk naar de ingredienten van de meeste weightgainers kijkt zie je als eerste ingredient dextrose :rolleyes:

Naar die micellar casseine ben ik ook zeer geintresseerd :)

Ik ben sinds gisteren overgestapt van isopure van nature's best naar whey isolaat en creatine van powersups. laat jullie over maandje wel weten of ik tevreden ben.

Ik heb ook een setje besteld: Whey + Creatine. Ben benieuw. :)

PowerSupplements zei:
Dankjewel Rob!

Enne wat betreft de lage prijzen. Onze isolaat behoort al bij de laagst geprijsde isolaten op deze aardbol.

Veel mensen willen echter de laagst mogelijke prijs. Dat is met een isolaat niet mogelijk. Ik vraag me af wat er voor een prijs uit zou komen rollen als we ons toch met concentraten bezig zouden houden. :eek!:

Kris :D
Klopt helemaal, veel mensen hebben niet door dat ze eigenlijk een beetje getild worden omdat er dan wel met grote letters ISOLAAT op het etiket staat, maar in feite er een aanzienlijk aandeel concentraat in zit.
idem voor micellar caseïne. Dank je wel voor de gratis reclame Kris. Kabicel is inderdaad niet goedkoop, maar dat kan ook niet met die kwaliteit. Kwaliteit is nooit goedkoop. Het mooie aan het gebruik van kwaliteitsingrediënten is dat je het ook met een gerust hart aan zieken kan geven.

Esperantisto zei:
Klopt helemaal, veel mensen hebben niet door dat ze eigenlijk een beetje getild worden omdat er dan wel met grote letters ISOLAAT op het etiket staat, maar in feite er een aanzienlijk aandeel concentraat in zit.

Ter verduidelijking voor de onzorgvuldige lezer ;) : Espi heeft het over andere merken die mengsels van isolaat en concentraat verkopen onder de noemer isolaat.

Onze leverancier meldde me dat dit door een enkel merk niet eens op de ingredientenlijst wordt vermeld!! :eek: :mad:

Esperantisto zei:
idem voor micellar caseïne. Dank je wel voor de gratis reclame Kris. Kabicel is inderdaad niet goedkoop, maar dat kan ook niet met die kwaliteit. Kwaliteit is nooit goedkoop. Het mooie aan het gebruik van kwaliteitsingrediënten is dat je het ook met een gerust hart aan zieken kan geven.

Graag gedaan Espi! Ere wie ere toekomt :)

Oeps nee, je hebt gelijk.. ik bedoelde andere merken natuurlijk, maar dat wist je wel.

Is dat niet strafbaar eigenlijk, verzwijgen wat er nu werkelijk inzit? Hoewel zowat iedereen het wel doet helaas...

Men kan vaak wegkomen met de term : proprietary blend.
Het is idd strafbaar voorzover ik weet. Hangt er ook vanaf hoe erg de overtreding is en of het opzettelijk is gedaan.
Om een voorbeeld te noemen, er zitten vaak sporen van noten in voedingsmiddelen die verwerkt worden waar ook noten worden gebruikt voor andere voedingsmiddelen. Niet erg voor wie niet allergisch is, maar wel voor de mensen met een allergie. Vandaar dat het erg belangrijk is om de exacte inhoud of mogelijke allergenen (bijv niet nemen als je allergisch bent voor .... ) op de verpakking te vermelden.

Thund3rb33 zei:
Is dat niet strafbaar eigenlijk, verzwijgen wat er nu werkelijk inzit? Hoewel zowat iedereen het wel doet helaas...

De regels mbt etiket informatie staan in de warenwet. Als je de (waren)wet overtreedt ben je strafbaar. En dat is maar goed ook.

Ik ga er overigens van uit dat het merendeel van de bedrijven zich er netjes aan houdt. ???

Ik heb een potje Whey aardbei van jullie. Alleen als ik het in een shakebeker doe en shake (met melk), dan gaat al het spul door het roostertje heen en klontert het zich daar op. Kan ik daar iets aan doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven