- Waardering
- 6
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thund3rb33 zei:Ik heb een potje Whey aardbei van jullie. Alleen als ik het in een shakebeker doe en shake (met melk), dan gaat al het spul door het roostertje heen en klontert het zich daar op. Kan ik daar iets aan doen?
MonsterStrength zei:Is er geen mogelijkheid tot zenden onder rembours naar België?
goed om te weten- We rekenen voor België exact dezelfde verzendkosten als voor Nederland (5 euro), die bovendien vervallen bij een bestelbedrag van 55 euro.
Rebel_x zei:Ik heb eens op jullie site gekeken, ziet er goed uit![]()
Maar dit stukje over vis heb ik toch een vraagje over..
Ik eet elke dag toch wel een stuk vis, tonijn, forel, zalm, heilbot...
Dus ik ben mijn lichaam eigenlijk aan het vergiftigen??
..............

Prikprak zei:Ik heb gister ook besteld (rond 12 uur), gelukkig ben ik vandaag thuis, want rond 11 uur ging de bel en kon ik mijn bestelling (dextrose, creatine, whey en visolie) in ontvangst nemen.
Nu heb ik alleen niet goed opgelet, want ondanks dat er op de Pure Whey Protein wordt gesproken over een 70 cc scoop (neem aan dat dat een maatschepje is) zit deze niet bij mijn bestelling :S
Moet ik deze samen met de shaker extra bij bestellen?
Ik ga nu met passen en meten op de weegschaal mijn eerste shake uitproberen....
Prikprak zei:EDIT: De shake was prima te drinken. Heb netjes 30 gram afgewogen en de blender maar gebruikt om te mixen. Beetje veel werk, maar super resultaat
Ik las ergens dat je de creatine ook kunt mixen met whey, klopt dit?
Of kan ik beter de creatine mixen met dextrose en deze na de training in nemen?
Dus eigenlijk is de vraag:
Wat is de beste verdeling om creatine en whey in te nemen?
Ik doe 4 keer per week (ma, di, do, vr) kracht en 1 a 2 keer (wo en in het weekend) cardio.
Ik zat zelf te denken aan:
's ochtends: Pure Whey Protein Isolate (elke dag, dus ook op trainingsdag)
na het trainen: Pure Whey Protein Isolate + creatine
bij avondeten: creatine (op niet trainingsdagen)

Prikprak zei:hmmm, dat klinkt eigenlijk nog wel beter ja.
Ik volg niet zo zeer een caloriebeperkt dieet maar de intensiteit van de cardio is behoorlijk hoog
Dit aangezien ik nogal een liefhebber ben van fietsen (zowel wielrennen als mountainbiken), daarnaast is het ook de bedoeling om binnen niet al te lange tijd ook weer te gaan spinnen
Is het bij jouw schema de cardio en kracht training gelijk?
Neem ik alleen whey voor en na de training als dit kracht training is of doe ik dit ook als ik cardio ga doen, bijvoorbveeld ga fietsen?
Krijg je zo niet erg weinig omega-3 binnen? Ter vergelijking: een capsule omega-3 bevat ca. 1 ml omega-3, met een eetlepel lijnzaadolie zit je op 15 ml.PowerSupplements zei:Mijn omega3-vetzuren haal ik echter met name uit capsules. Dat lijkt me de beste keuze.
Black Knight zei:Krijg je zo niet erg weinig omega-3 binnen? Ter vergelijking: een capsule omega-3 bevat ca. 1 ml omega-3, met een eetlepel lijnzaadolie zit je op 15 ml.

Kris,
Weet jij misschien hoe snel de opname van isolaat tov van whey precies is?
(dus hoeveel min naar inname piekt het en wanneer valt het weer terug naar de baseline en daarna er iets onder?)
Dat snelle opnamen is na de training natuurlijk erg fijn, maar aangezien ik genoeg gelezen heb over cortisol om te weten dat ik lekker lang kan trainen, wil ik graag weten waneer piek en terugval zijn, zodat ik bijvoorbeeld halverwege mijn workout ook nog een schepje kan nemen![]()

.........
Kortom: ik ben op zoek naar (eerlijke) tips die me kunnen overhalen om echt whey te gaan gebruiken!..........

Overschrijving vooraf?
U kunt het totaalbedrag rechtstreeks overschrijven naar onze Postbankrekening: 4815058
Of voor klanten uit België de KBC bank: 733-0332850-73
t.n.v Power Supplements BV o.v.v. uw bestelnummer!
Na ontvangst van uw overschrijving gaan wij direct over tot verzending. Via een overschrijvingskaart of via een andere bank dan de Postbank kan dit meerdere dagen duren.
Stel dat ik op een willekeurige maandag om 11:00 uur het geld overschrijf naar jullie rekening, via de RaboBank. Heb ik mijn bestelling dan tot en met vrijdag al binnen? Want de vlieger dat het de volgende morgen al binnen is gaat dus niet op als je 't geld overmaakt via de RaboBank, begrijp ik uit 't citaat hierboven. Ik wil trouwens Whey 2500 gram + Creatine bestellen.
Ik woon overigens in Nederland.
maar dat is in 99% van de gevallen zo..