AndroidHealthClinic

PowerSupplements.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
En nu maar hopen dat ik ze maandag of dinsdag krijg .. want ik was van plan om woensdag eigenlijk te beginnen met mijn eerste voedingsschema ooit. :rolleyes:

Het zal er zijn persian, de service is top!

Ik hoop het. Ik heb als betaalwijze gekozen voor vooraf overmaken via de RaboBank. Op hun site staat al dat het daardoor een paar dagen later kan zijn. Ik heb het op de 24ste besteld (en betaald).

• Topic Starter Topic Starter
Ik hoop het. Ik heb als betaalwijze gekozen voor vooraf overmaken via de RaboBank. Op hun site staat al dat het daardoor een paar dagen later kan zijn. Ik heb het op de 24ste besteld (en betaald).

Je bestelling wordt vandaag verzonden dus dan heb je 'm zeer waarschijnlijk morgen binnen. Overigens zou het met iDEAL vrijdag al verzonden zijn!

Jaap

Vanochtend alles netjes verpakt en wel binnen gekregen. Dank je wel mannen!

Ik vond het een zeer lekkere shake. De smaak was helemaal niet zo mild en neutraal als ik had verwacht, een lekkere vanille smaak zonder een bewust chemisch smaakje. Het loste allemaal ook perfect op. Definetely een aanrader.

Laatst bewerkt:
Waarom zit er Soja in jullie whey?

Waarom zit er Soja in jullie whey?

De sojalecithine wordt gebruikt bij het instantiseringsproces. In dat proces worden fijne korreltjes whey gecoat met een dun filmpje sojalecithine. De zo verkregen 'instant' whey lost beter op dan een normale whey.

De toevoeging van sojalecithine is maar een fractie van het totaalgewicht.

Kris

Heeft het geen invoed op de biologische waarde, en dus de snelheid van opnemen door je lichaam.

Heeft het geen invoed op de biologische waarde, en dus de snelheid van opnemen door je lichaam.

De biologische waarde is afhankelijk van het aminozuur profiel. Dat is ongewijzigd. De biologische waarde blijft daarom gelijk.

In theorie zou de snelheid van opname kunnen verminderen omdat sojalecithine een vettige stof is. Het gaat echter om een dermate dun filmpje dat dit in de praktijk geen verschil maakt. De betere oplosbaarheid van zo'n instant whey zal eerder zorgen dat de opname snelheid is zoals die voor een whey hoort te zijn: snel :)

Kris

dank voor je duidelijke uitleg, een bestelling zal spoedig volgen :D

Heb deze hele threat gelezen. Mijn conclusie is in ieder geval dat de mensen van Powersupplements er wel wat van af weten:D Ik ga vanaf 20 september weer echt serieus beginnen dus misschien plaats ik hier ook wel een bestelling!

dank voor je duidelijke uitleg, een bestelling zal spoedig volgen :D

Heb deze hele threat gelezen. Mijn conclusie is in ieder geval dat de mensen van Powersupplements er wel wat van af weten:D Ik ga vanaf 20 september weer echt serieus beginnen dus misschien plaats ik hier ook wel een bestelling!

Bedankt voor de complimenten en bij voorbaat dank voor de eventuele bestellingen :) !

Kris

krijgen jullie ook nog CEE en L-arginine in het assortiment of hebben julie een duidelijke reden dat niet te doen?

Hebben jullie nog plannen om het assortiment (op korte termijn) uit te breiden Kris/Jaap?

Ik zoek nog altijd een goede weightgainer (dus niet met dextrose als hoofdbestandeel maar een goede complexe carb) en een langzaam opneembaar eiwitsupplement, maar dan geen calcium casseinaat (of het moet micellar zijn).

De sojalecithine wordt gebruikt bij het instantiseringsproces. In dat proces worden fijne korreltjes whey gecoat met een dun filmpje sojalecithine. De zo verkregen 'instant' whey lost beter op dan een normale whey.

De toevoeging van sojalecithine is maar een fractie van het totaalgewicht.

Kris

jullie hebben toch geen instant maar alleen iso whey?

krijgen jullie ook nog CEE en L-arginine in het assortiment of hebben julie een duidelijke reden dat niet te doen?

Hebben jullie nog plannen om het assortiment (op korte termijn) uit te breiden Kris/Jaap?

Ik zoek nog altijd een goede weightgainer (dus niet met dextrose als hoofdbestandeel maar een goede complexe carb) en een langzaam opneembaar eiwitsupplement, maar dan geen calcium casseinaat (of het moet micellar zijn).

Hier kom ik zo op terug. Even overleggen welke info ik mag vrijgeven :D

jullie hebben toch geen instant maar alleen iso whey?

Hoi Markywannabee,

Een instant whey kan zowel isolaat, concentraat als hydrolisaat zijn. Die van ons is een instant isolaat.

Kris

Goede vraag Chunky.

Bij deze zal ik dan ook voor het eerst kenbaar maken hoe ons eerder aangekondigde arginine experiment verloopt. Kort door de bocht: slecht.

Arginine is bij orale inname effectief bij doseringen van zo'n 10 gram. We hebben die dosering getest. Drie van de vier proefpersonen kregen daarbij echter flinke maag-darmproblemen. Bij twee was dat een half uur na inname. Bij de derde begon het na enkele dagen maar hielden de problemen ruim een week aan! De vierde proefpersoon vond de smaak zo verschrikkelijk dat hij direct afhaakte. Daar was hij later blij om gezien de reacties van de anderen.

Ik ga arginine zelf ook nog proberen met geleidelijke opbouw (ja ik ben wel eigenwijs). Maar het staat al vast dat wij dit product niet gaan aanbieden!!

Creatine ethyl ester gaan wij ook niet aanbieden. Terwijl er al vrij veel onderzoek is gedaan naar de toxiciteit van arginine (zou geen blijvende bijwerkingen moeten hebben), ontbreekt deze informatie voor CEE.

Creatine als ethylester kan waarschijnlijk celmembranen passeren zonder gebruik te maken van creatinetransporters. Het lichaam heeft daarom geen controle over deze stof. CEE kan misschien komen op plaatsen waar het lichaam geen creatine wil hebben. Voor ons reden om deze stof vooralsnog op het lijstje 'verdacht' te zetten.

Maar niet getreurd. Lees hieronder verder :cool:

We gaan het assortiment inderdaad uitbreiden. Tests voor een ander product zijn in volle gang en gaan tot nu toe voorspoedig. :)

We zijn hier heel enthousiast over en ik denk dat het voor zeker zo'n 50% van de mensen op dit board een erg geschikt en gewild supplement zal zijn.:cool:

Ik mag er nu nog niets concreets over zeggen. Meer nieuws volgt binnenkort in dit topic. Ik hoop dat we het product over ongeveer twee maanden kunnen aanbieden.

Kris :)

Thanks voor de info.

Klasse dat jullie zelf onderzoek doen naar producten alvorens ze aan te gaan bieden.

Ben benieuwd naar het volgende product :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven