Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik hoop het. Ik heb als betaalwijze gekozen voor vooraf overmaken via de RaboBank. Op hun site staat al dat het daardoor een paar dagen later kan zijn. Ik heb het op de 24ste besteld (en betaald).
Heeft het geen invoed op de biologische waarde, en dus de snelheid van opnemen door je lichaam.

dank voor je duidelijke uitleg, een bestelling zal spoedig volgen![]()
Heb deze hele threat gelezen. Mijn conclusie is in ieder geval dat de mensen van Powersupplements er wel wat van af wetenIk ga vanaf 20 september weer echt serieus beginnen dus misschien plaats ik hier ook wel een bestelling!
! De sojalecithine wordt gebruikt bij het instantiseringsproces. In dat proces worden fijne korreltjes whey gecoat met een dun filmpje sojalecithine. De zo verkregen 'instant' whey lost beter op dan een normale whey.
De toevoeging van sojalecithine is maar een fractie van het totaalgewicht.
Kris
krijgen jullie ook nog CEE en L-arginine in het assortiment of hebben julie een duidelijke reden dat niet te doen?
Hebben jullie nog plannen om het assortiment (op korte termijn) uit te breiden Kris/Jaap?
Ik zoek nog altijd een goede weightgainer (dus niet met dextrose als hoofdbestandeel maar een goede complexe carb) en een langzaam opneembaar eiwitsupplement, maar dan geen calcium casseinaat (of het moet micellar zijn).
jullie hebben toch geen instant maar alleen iso whey?
Hier kom ik zo op terug. Even overleggen welke info ik mag vrijgeven![]()
Ik zal zwijgen als het graf 
krijgen jullie ook nog CEE en L-arginine in het assortiment of hebben julie een duidelijke reden dat niet te doen?
Hebben jullie nog plannen om het assortiment (op korte termijn) uit te breiden Kris/Jaap?
Ik zoek nog altijd een goede weightgainer (dus niet met dextrose als hoofdbestandeel maar een goede complexe carb) en een langzaam opneembaar eiwitsupplement, maar dan geen calcium casseinaat (of het moet micellar zijn).