AndroidHealthClinic

Powervrouwen unite!

Bezoekers in dit topic

Ziet er goed uit zeg!! Erg nice, heel veel succes met je laatste loodjes!
 
Vandaag is de laatste week van mijn prep ingegaan. Which means EEN NIEUWE VLOG yaaay.

Ik heb deze vlog opgesplitst, omdat ik het leuk vind om zoveel mogelijk te laten zien van de achtbaan waar ik in zit. Want zo laag in je energie zitten en honger hebben is al klote, maar dan ook die kou van afgelopen week erbij was serieus wel even afzien.

Ik zal weer een update sturen als ik deel 2 online heb (wat snel zal zijn).
Ik ga ook proberen van deze laatste week zoveel mogelijk vast te leggen om nog een leuk vlogje in elkaar te flansen.

Ik krijg via insta geregeld vragen over mijn voedingsschema, trainingsschema en preplife in het algmeen. Dus hebben JW en ik bedacht dat het leuk zou zijn om een livestream te doen voor alle mensen die graag vragen willen stellen op dit gebied! Ik heb flink wat positieve reacties hierop gehad dus JW en ik gaan even een moment uitzoeken om dit te doen deze week.
Mocht je hierin geïnteresseerd zijn, hou mijn insta in de gaten (@lotteger). Het zal ergens deze week in de avond worden.

Voor een kijkje in mijn leed dat prepleven heet, check de vlog :)

 
Leuke vlog weer! :p
 
Ik ben Stefanie, mag ik bij jullie clubje?
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Omdat we zo lekker bezig zijn, knal ik deel 2 er gelijk tegenaan.

Zie hier, het vervolg...
Het was koud, voel me kut en het gaat steeds minder makkelijk allemaal. Alles, werkelijk ALLES valt uit mn handen, mijn reactie vermogen is heel traag. Ik wil eigenlijk alleen maar slapen en aan niks denken.
Maar ik ben gelukkig WANT ik mag meer eten! Meer carbs = happy life.

Benieuwd hoe ik dit verder heb ervaren? Check em hieronder! Let me know what you think!
 
Goedemiddag samen.

Er staat weer een nieuwe update online!

Vanaf nu ben ik 1 week uit en worden de dagen langzamerhand steeds een stukje zwaarder. Ik voel me vooral moe, heel moe. En eten is echt elke keer het moment van de dag waar je naartoe leeft. Mijn gewicht blijft stabiel.
Voor nu is het vooral ook oefenen op de hakken, trainen, eten en slapen.

Make up is een luxe en mn outfits laten te wensen over, maar nog steeds vind ik het leuk! Op het eten koken na dan... want dat moet ik écht teveel doen haha.

BTW, mocht je het interessant vinden. Vanavond 21.00 uur op mijn Instagram (@lotteger) doen JW en ik een live feed waarin mensen vragen kunnen stellen die voeding/training/wedstrijd gerelateerd zijn. Vind je het interessant? Of heb je een vraag? Schuif dan gezellig aan vanavond!

Goed, check de link voor de vlog!
 
Ik heb je voorlaatste vlog gezien, wat een leed joh met die trouwerij:0 Nog even doorzetten!:flexbiceps:
 
Update van de afgelopen 2 dagen!
Deze dagen zijn redelijk eentonig. Voel me vooral moe. Mijn energie is behoorlijk laag de afgelopen dagen. Het is nog even de eindsprint denk ik, nog even doorzetten!


Daarnaast hebben JW en ik een live Q&A gehouden via Instagram. Mocht je deze hebben gemist of graag nog een keer willen zien dan kan dat hier:
 
Morgen maar even weer kijken. :)

Succes de laatste dagen en veel plezier en succes gewenst voor zondag!
 
Ik heb weer een kleine update van 3 days out.

Het zat niet helemaal mee deze dag, beste wel kut.
Kan het op dit moment niet heel goed gebruiken dat mn lichaam besluit alles eruit te gooien. Maar we blijven doorgaan, mind over body.

See below :)

 
Er staat weer een vlogje online!
Het is een hele korte, maar vond het wel zo leuk om 1 day out ook mee te pakken in de wedstrijd vlog reeks.

Ik ben druk bezig met de vlog van de wedstrijd dag zelf, ik hoop die zsm online te gooien!
Daarnaast heb ik via insta wel een aantal vragen gehad zoals:
Wat nu?!
Hoe ga je dit nu verder aanpakken?
Ga je verder vloggen?
Ga je nu weer "normaal" eten?
Heb je al veel gecheat? Etc.

DUS, ben ik vrolijk aan het door vloggen over hoe het leven is na de wedstrijd. Ik merk dat sommige meiden het wel echt heel interessant vinden om dit te zien/volgen. Ook is er de vraag geweest of er nog meer live sessies aankomen met JW samen.
Ik ga even peilen via insta of er animo voor is. Zo ja, dan ga ik weer een sessie inplannen met de grote man :)
Wil je op de hoogte blijven? Volg me op insta @lotteger.

Zie hier, de vlog van 1 day out:
 
De wedstrijd vlog is online!
Hoe heb ik deze dag beleefd, wat heb ik gegeten, hoe stond ik erbij op het podium en een kijkje achter de schermen.

De kroon op mijn bikinivlog avontuur zie je hier:

MAARRR het is nog niet klaar.
Omdat er veel vraag was naar het hoe en wat na de wedstrijd hadden JW en ik bedacht om nog een Q&A live stream te doen. Deze stond dus in het teken van post comp.
Die zal ik binnenkort ook online zetten voor degene die dat interessant vindt.
We hebben de vraag gehad of we de live stream vaker gaan doen en bij genoeg interesse kunnen we hier zeker een (maandelijks) terugkerend iets van maken!
 
Je zag er echt prachtig uit! Heel goed gedaan, jammer dat de jury iets anders zocht dan het fysiek dat jij gebracht hebt. Erg jammer dat ze toch nog altijd kiezen voor de dames die minder gespierd zijn. Ik vond jouw toch echt één van de mooiere fysieken hebben..

En nu..... Ga je nog eens een wedstrijd doen of hou je het voorlopig voor gezien?
 
Je zag er echt prachtig uit! Heel goed gedaan, jammer dat de jury iets anders zocht dan het fysiek dat jij gebracht hebt. Erg jammer dat ze toch nog altijd kiezen voor de dames die minder gespierd zijn. Ik vond jouw toch echt één van de mooiere fysieken hebben..

En nu..... Ga je nog eens een wedstrijd doen of hou je het voorlopig voor gezien?
Dankjewel!
Ik ben nog niet uitgekeken op wedstrijden doen ;) vond alles bij elkaar echt zo leuk om te doen! Zou het zo weer doen!
De vraag ik meer een beetje wanneer.. Ik zit nu met mn fysiek een beetje tussen 2 klasses in en zal dus wel flink moeten gaan bouwen voor een volgende wedstrijd. (mijn benen kunnen vooral wat meer massa gebruiken)
Dus dat is stap 1 :)
 
Back
Naar boven