XXL Nutrition

PR boek

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Is het niet makkelijker alles gewoon in 1 post te zetten, dan 8 pagina's aan pr's terug te lezen?

Is meer om mezelf gemotiveerd te houden; anders ga ik de PR's en regulier trainen door elkaar heen halen. Een stukje van mijn training is nu echt toegewijd aan PR's behalen. (2-3x per week;))
 
Bedankt aan allen die positieve reacties hebben gegeven ook in mijn andere logje.
Hier mag ook een :slotje:op. Had gisteren (ook uit eigen beweging) hier al om gevraagd.

Bedankt en greetzzzzz;):D;):D
 
suc 6 met je nieuwe log dan, ga hem weer volgen bro ;)
 
Ik ga ervan uit dat jij dus weet dat mc. chick dat dus gedaan heeft, maar je lijkt mij iemand die zelf heel goed kan beslissen of er een slot komt op je eigen log.
Het lijkt me logisch dat jullie kortgesloten hebben dat jij dat voortaan beslist.

Succes met je nieuwe log :D

Nee, heb ik niet van hem vernomen; Weet nog altijd niet wie het gedaan heeft, maar who cares. Ik heb deze ook nog.
Ik ga nog een naampje bedenken iets als dumba's logje of zo.
Hoop dat 3xl de naam van die oude kan omzetten in deze nieuwe naam.:D
 
Goede trainingen!
 
Vandaag al weer even wat voorgetraind: wat een pret:D

Dumbbelloop 2x42,5: 50 meter
Dumbeldeadlift 3x85 Dumbbellloop 2x42,5:25 meter en 20 seconden vastgehouden.
Duckwalk 90kg: 40 meter

Zittend nekpress 3x55/3x60

Axle clean 1x61/Axle press 3x61/Axle front shrug 10x61

Upright axle rows 5x61/4x61

Hyperextension 5x10 (i.v.m. beetje pijn in de onderrug)

Comments: redelijk, maar erg stijf en langzaam bij alle pressbewegingen.:(

Greetzzz.:D

Heb wel de hulp nodig (want het gaat zwaar worden) van voorgenoemde 10 mensen als jullie dat willen om bijv. 1x per week of meer dit te beoordelen; 3 wedstrijden in 6 dagen.
26 april: 10km 30 april: up-hill run en 1 mei St.Job.:)
 
Laatst bewerkt:
Ik wil in sint job tegen je lopen, 100m sprint ofzo
 
Volgens mij gaat het ambiance worden in St Job :p
 
Zal zeker gezellig worden :D.
Meteen weer een lekkere kracht training dumba. Wat vind je nou lekkerder als je moet kiezen? Hardlopen of kracht training?
 
Ik wil in sint job tegen je lopen, 100m sprint ofzo

Dan ben ik helemaal kapot. Zal ik 30 seconden over doen dan.;)
Probeer alles te geven in St.Job. en dan een week alleen wii-fit trainingen.:D
 
Dan ben ik helemaal kapot. Zal ik 30 seconden over doen dan.;)
Probeer alles te geven in St.Job. en dan een week alleen wii-fit trainingen.:D

ja maar jij loopt 35km/u, ik kom niet boven 25km/u denk ik dus zou een makkie moeten wezen. Zo'n dikke slome strongman kan toch niet lopen?
 
Misschien heeft Snoob wat ruimte?:D

:roflol: en @snoop: heb in mijn leven nog geen 3 wedstrijden in 6 daagjes gedaan vandaar dat de snelheid er wel wat uit zal zijn.

@mc Als het lekker gaat liever de krachttraining, maar ja dat is een gevoelskwestie. Rennen tot 2-3km heel leuk, maar daarboven.:eek:
 
ja maar jij loopt 35km/u, ik kom niet boven 25km/u denk ik dus zou een makkie moeten wezen. Zo'n dikke slome strongman kan toch niet lopen?

Valt wel mee;zag 10.34 over 2km als tijd.
Loop zelf aardig naar de 40 en dan is niet alles soepel meer. Ik heb je nooit dik en sloom genoemd voor zo ver ik weet.;)
 
Posts verwijderd. Gelieve interne ruzies NIET uit te vechten in dit topic of op dit forum. Dit hoort via mail, msn, pb te gaan. Bij herhaling worden logs gesloten.
 
Bedankt aan allen die positieve reacties hebben gegeven ook in mijn andere logje.
Hier mag ook een :slotje:op. Had gisteren (ook uit eigen beweging) hier al om gevraagd.

Bedankt en greetzzzzz;):D;):D

Bij deze.
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven