Fitness Seller

PR boek

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Damn jij moet best een beest zijn imo.

Wat is je lengte , gewicht en bf ongeveer? Even een beter beeld krijgen. Maar als je aan 18km/u hardloopt zal je bf% vast niet echt hoog liggen.

Respect kerel
 
Damn jij moet best een beest zijn imo.

Wat is je lengte , gewicht en bf ongeveer? Even een beter beeld krijgen. Maar als je aan 18km/u hardloopt zal je bf% vast niet echt hoog liggen.

Respect kerel

Bedankt voor je leuke reactie: 1,88m en 85kg. Ik denk BF % ongeveer 11.
Tijd terug dat ik dat gemeten heb;)
Taille is 76cm op het moment.:D
 
Weer een PR??? 6x145kg op de dumbbell deadlift:was 5x en ik denk dat het hoger had gekund, want ik heb ze na 6x gewoon neergelegd en zag later dat het een PR was:headbang::lol::D;)
 
Bedankt voor je leuke reactie: 1,88m en 85kg. Ik denk BF % ongeveer 11.
Tijd terug dat ik dat gemeten heb;)
Taille is 76cm op het moment.:D

Mooi kerel , en taille is ook nice , ik zit aan 80 met 80kg 1m85. Je bf zal mss nog iets lager zijn.

Sniets kerel , heb gewoon respect voor je blog , blijf die PR's maken :)
 
Weer een PR??? 6x145kg op de dumbbell deadlift:was 5x en ik denk dat het hoger had gekund, want ik heb ze na 6x gewoon neergelegd en zag later dat het een PR was:headbang::lol::D;)

what the ****? zware dumbbells dan man!:eek:

goed bezig!
 
wtf hebben jullie dumbbells van 72,5 kilo de stuk?
 
wtf hebben jullie dumbbells van 72,5 kilo de stuk?

what the ****? zware dumbbells dan man!:eek:

goed bezig!

Dank je voor jullie leuke reacties. Ze gaan tot 122,5kg;)per stuk
Enne...ik train gewoon lekker thuis op mijn zoldertje.:D

Mooi kerel , en taille is ook nice , ik zit aan 80 met 80kg 1m85. Je bf zal mss nog iets lager zijn.

Sniets kerel , heb gewoon respect voor je blog , blijf die PR's maken :)

Thanx, gewoon lekker blijven knallen:heb je zelf ook een log???
Dan zal ik je zeker volgen:D
 
Lekker de zondagochtendtraining:
3 PR's en ik ben nog niet klaar voor vandaag;)
PR op de Axle Curl (5cm dikke stang) staat nu op 75kg.Op naar de 100:eek:
Stang loop met 120kg in handen (hamergreep) 30m
Duckwalk 120kg:30m

Goed gevoel: het lijkt alsof iemand me helpt om de gewichten te liften:yes:
 
Gaat lekker dumba! Is dit je log, of heb je naast je pr boek ook nog een log met volledige trainingen?
 
Ik hoop dat ik het een beetje kan blijven bijhouden de komende tijd:eek:
Het gaat heel hard iig.

1 hand V-bar flip 222kg (was 212) en nog wel met links.
Hanging knee raise 25x was 23x
Goodmorning 25x50 was 20x50
Gewicht gestrekt voor houden terwijl je tegen muur aan staat 10kg:1.01
(verbetering met 1 sec;):o)

Wel happy met 7 PR's op 1 dag.:D
 
Gaat lekker dumba! Is dit je log, of heb je naast je pr boek ook nog een log met volledige trainingen?

Dank je.:D De andere staat er nu vlak onder bij de dagboeken: kunnen cleane... De jouwe ziet er ook prima uit.
 
Dank je voor jullie leuke reacties. Ze gaan tot 122,5kg;)per stuk
Enne...ik train gewoon lekker thuis op mijn zoldertje.:D



Thanx, gewoon lekker blijven knallen:heb je zelf ook een log???
Dan zal ik je zeker volgen:D

Ik maak nog wel eentje , heb tijdje thuis getrained maar ga nu toch naar een echte fitniss gaan, dan wordt het iets makkelijker om de zaken bij te houden :).
 
Ik hoop dat ik het een beetje kan blijven bijhouden de komende tijd:eek:
Het gaat heel hard iig.

1 hand V-bar flip 222kg (was 212) en nog wel met links.

Wat is dat precies voor oefening?:o
Zoiets als een vertical bar lift???
 
Wat is dat precies voor oefening?:o
Zoiets als een vertical bar lift???

Ik heb thuis niet echt Sterkste Man onderdelen liggen, dus is het af en toe een beetje wat uittesten. De V-bar is een verticale stang die ik dan vol laad met gewichten. Handje eronder wurmen en dan de hele stapel om laten kletteren(als het lukt):D;)
 
Ik heb thuis niet echt Sterkste Man onderdelen liggen, dus is het af en toe een beetje wat uittesten. De V-bar is een verticale stang die ik dan vol laad met gewichten. Handje eronder wurmen en dan de hele stapel om laten kletteren(als het lukt):D;)

Dus als ik het goed begrijp til je 220kg met 1 hand op aan een verticaal stangetje:eek:
 
Dus als ik het goed begrijp til je 220kg met 1 hand op aan een verticaal stangetje:eek:

Het is het omgooien van die stapel met een ruimte van ongeveer 1 cm om je hand er onder te wurmen. Ik zie het als een oefening om sterker met 1 hand te worden en zodat een tractorband weinig problemen geeft. Ik vermoed zelf dat 270-280kg mogelijk moet zijn.;)
 
ik vermoed zo dat alsje dumba een stevige handdruk geeft je hand er terplaatse afrot alsje die pr's ziet :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Eigenlijk vandaag een rustdag, maar ja...ik zei met de 1 hand V-bar flip moet 270kg mogelijk zijn dus ff testen.
LH 1x272 PR RH 2x242/1x272 :D
Nog 15 min cardio en wat sprintwerk gedaan. Gaat best lekker de laatste tijd. Alle gewichten lijken zo'n 10% lichter als anders. Een beschermengeltje die meetilt???, want totaal geen last van spierpijn.;)
 
Gaat lekker hiero. Maar heb jij vanmorgen al weer getraind?
Keep it on
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven