AndroidHealthClinic

Primeurtje (?) De nieuwe GS Stanozolol

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Dit is 'em: De nieuwste telg van GS :D :banana: :cool:

Stanozolol vial 50mg/ml 11ml (!!)

Uiteraard zal wel in labtests gaan blijken dat er een een pietsie meer in zit per ml maar who cares :D

Pics gemaakt met mijn nieuwe Logitech Pro4000 webcam :)

Cool, waar zou dit voor kunnen dienen in een kuurtje?

(jaja ben nog een AAS noob)

dat is een mooi eikenhouten tafel die je daar hebt staan DBC:)

exarchos zei:
dat is een mooi eikenhouten tafel die je daar hebt staan DBC:)

Ziet er eerder uit als grenen of zoiets... :o

In ieder geval mooi dat GS nu de inject heeft, want Zambon gaat stoppen, toch? Wat is trouwens de gedachte achter 11 ml? Het van GS bekende meer is beter? :D

GS heeft er een handje van iets meer in te stoppen als staat aangegeven. Iets wat ik helemaal niet erg vindt.
Ik mag die gasten van GS wel. Wacht maar, dadelijk brengen ze parabolan nog terug op de markt (hoop ik hehe)
mooie plaatjes DBC, ga je de flesjes verloten?

Lauw zei:
GS heeft er een handje van iets meer in te stoppen als staat aangegeven. Iets wat ik helemaal niet erg vindt.
Ik mag die gasten van GS wel. Wacht maar, dadelijk brengen ze parabolan nog terug op de markt (hoop ik hehe)
mooie plaatjes DBC, ga je de flesjes verloten?

BD verkoopt ook parabolan en nog meer UG labs ook.

oh? dat wist ik niet. goed nieuws.
Desondanks zou het niet verkerd zijn als "onze eigen" GS ook parabolan gaat maken. vooral ook omdat die t*ring scammers GS nog niet op de korrel hebben.

• Topic Starter Topic Starter
Nou dat hebben ze wel hoor Lauw, alleen nog niet op grote schaal.

Enne, die flesje ga ik niet verloten, sterker nog, ik ga Primeur-test-rat spelen en u zo vertellen hoe ie mijn tri in ging! :D

Eum DBC schat, zou je niet beter iets posten over week 10 van je kuur ipv fotootjes te maken? :D Dacht dat je 12 weken ging kuren toch? :o Of ga je wachten tot je dit getest hebt? :)

Ziet er yummie uit DBC! :D
Zijn er ook al pics van de Masteron en Anavar van GS ? :)

Greetz....

volgens mij heeft GS geen anavar.....

Maar de fotos zijnidd wel een primeurtje DBC. Het was wel een eek of 2 terug aangekondigd door Chemical.

Pumpin' zei:
volgens mij heeft GS geen anavar.....

Maar de fotos zijnidd wel een primeurtje DBC. Het was wel een eek of 2 terug aangekondigd door Chemical.

Van wat ik heb begrepen zou GS 3 nieuwe producten krijgen:
Winny inject
Masteron
Anavar

Nou, na 5 naalden verspeeld te hebben, prikgaten in mijn beide tri's te hebben en eentje in mijn kont, is het gelukt maar zéker niet van harte.

Wat blijkt? De GS Winny heeft een bezinksel dat wel erg snel zinkt.
Hierdoor wordt de ingang van de naald al snel verstopt.

Wat er gebeurt als je een slin naaldje gebruikt voor je tri's: Er is geen beginnen aan.
Toen na 2 pogingen maar de kont gedaan en zelfs met een dikke lange naald nog steeds bezinksel dat de uitgang blokkeert.

Na lang duwen op de spuit schiet het spul er voor één derde in.
Dan nog twee keer hard en lang drukken om het bezinksel onder druk te zetten en na een half uur klootviolen zit het erin.

Één voordeel: De GS Winny is pijnloos bij injecten ;)

Als ik verschillende dealers mag geloven, verkopen ze al anavar van GS..

Ik heb meteen mn supplier gemaild of ie t al heeft....hij haalt de spullen rechtstreeks van GS dus t zal iig niet lang meer duren.
'
Die Zambon injects zijn op termijn ook wel n dure hobby.

Valt wel mee. Er liggen hier 2 doosjes originele Winstrol® naast me die in verhouding bijna evenveel kosten als die van GS :D

Terug
Naar boven