Fitness Seller

Primeurtje (?) De nieuwe GS Stanozolol

Ik zie bij deze voorlopig ff af van winny inject van GS...iig tot ze hier wat op bedacht hebben. :)

exarchos zei:
same here, klinkt niet fijn om als eerste kuur te gebruiken, dan maar zambon

Als je ook ff goed nadenkt: Je hebt 100 tabs (10mg) van GS, das dus 1 gram stanozolol...nu heb ik voor exact dezelfde prijs ook n vial met 11 ml (50mg/ml)

Das voor t zelfde geld 450 mg minder werkzame stof....

Nu zijn injects dan wel beter maar toch wel n groot verschil.

Heb laatst een potje van 10 ml Stanozohl in mijn handjes gehad. Was geen human grade maar voor honden en andere 4 voeters.
Amerikaans of Engelse makelij.. damn, korte termijn geheugen is niet meer wat het geweest is :)

hetzelfde probleem doet zich vaak voor met test suspension. wat te proberen is om de naald enigszins schuin naarboven in te brengen zodat de naald niet vol kan lopen en dan inderdaad niet al te langzaam te injecteren.

pipo zei:
jongens wat is DUUR???

je mag toch wel een beetje investeren in je eigen lichaam door kwaliteitsspul te gebruiken!!
als je met BB al op de kleintjes moet gaan letten en je wilt gaan gebruiken kun je beter zorgen dat je clean blijft.
de hele way of living van bodybuilding is een erg dure hobby zowel training, voeding en supps!!!

Wees verstandig en inversteer met goede producten in je lichaam het is en blijft je eigen lijf en dan moet je niet op de kleintjes gaan letten!!

vind ik ook :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
Dit is de reden van het moeilijke injecteren denk ik, deze pic is gemaakt direct nadat de vial zeer goed is geschud. Zoals je kunt zien blijven de vlokken nog steeds tegen het glas aanzitten, ondank dat het is geschud.

Is trouwens nog een aanmerking:
Er mag zéker wel op de vial iets gezet worden als 'schudden voor gebruik' want dat is absoluut een must bij Stanozolol
!

Zambon rules, ik word daar zo hard van en ik kan echt bergen verzetten met dat spul.

De supsensie in dat flesje erboven ziet er niet uit, ik zou het althans nooit in mijn achterste steken :D .

Levrone@

Terug
Naar boven