Fitness Seller

Primeurtje (?) De nieuwe GS Stanozolol

Leviathan zei:
Ik heb meteen mn supplier gemaild of ie t al heeft....hij haalt de spullen rechtstreeks van GS dus t zal iig niet lang meer duren.
'
Die Zambon injects zijn op termijn ook wel n dure hobby.

Sorry missch vinden velen dit geen gepaste opmerking, maar hoe kan je op 100 euro meer of minder kijken als je met je gezondheid bezig bent ???. Als de optie er is zou ik altijd human grade kiezen

Juriaan zei:
Sorry missch vinden velen dit geen gepaste opmerking, maar hoe kan je op 100 euro meer of minder kijken als je met je gezondheid bezig bent ???. Als de optie er is zou ik altijd human grade kiezen

Daar zijn de meningen over verdeeld, om me mild uit te drukken. :)
In principe heb je natuurlijk wel gelijk, maar het zou best goed kunnen dat human grade Winstrol in de toekomst geen optie meer is. Dan zijn velen toch wel erg blij met de UL's. Want Winstrol is en blijft een mooi poduct, toch?

ENERGY zei:
Van wat ik heb begrepen zou GS 3 nieuwe producten krijgen:
Winny inject
Masteron
Anavar

Idd...ze zijn alle 3 al op de markt. Mn supplier heeft ze al...

@Juriaan: kan wel zijn , maar waarom zou ik human grade spullen gaan aanschaffen als ik underground kan krijgen voor minder geld....

Nergens wordt gezegd dat human grade minder schadelijk is als underground producten......

Laatst bewerkt:
Leviathan zei:
Idd...ze zijn alle 3 al op de markt. Mn supplier heeft ze al...

@Juriaan: kan wel zijn , maar waarom zou ik human grade spullen gaan aanschaffen als ik underground kan krijgen voor minder geld....

Nergens wordt gezegd dat human grade minder schadelijk is als underground producten......

Gaat om de doseringen. Laatst was toch ook iets dat de test enth zou overgedoseerd zijn per ml ipc 200 was het 375. Wil je kuren met 500 mg prik je zonder dat je het weet 750.

Ik betaal liever 100 euro meer tijdens me kuur dat ik zeker ben van me spul

Juriaan zei:
Gaat om de doseringen. Laatst was toch ook iets dat de test enth zou overgedoseerd zijn per ml ipc 200 was het 375. Wil je kuren met 500 mg prik je zonder dat je het weet 750.

Ik betaal liever 100 euro meer tijdens me kuur dat ik zeker ben van me spul

Das waar.....mij maakt het niet zoveel uit. Ik kuur nog niet zo lang en spuit niet meer dan n ml per keer. Laat t overgedoseerd zijn, krijg ik nog geen 400 mg test binnen. Wanneer er hogere doseringen aankomen zou ik liever wat exacter weten hoeveel erin zit. Niet dat ik n gram test zet terwijl ik 500 wil.

Ik hoop dat GS ook nog eens komt met Primo.
Weet iemand daar al meer van?

Ja ik ook, had een tijd geleden al gehoord dat ze met die primo bezig waren! Dus ik ben benieuwd!

t*ring, het beginnen toch wel echt helden te worden....
Nu nog een Nolvadex die ook echt een anti-oestrogene werking heeft en een hologram in het etiket en ik wil niets anders meer!

Ik heb alleen nog maar GS producten gebruikt, muv sustanon en thaibol...
Zoals het eruit ziet wijk ik er ook niet vanaf, aangezien de lijn alleen nog maar wordt uitgebreidt.

en wanneer komt de anavar?

GS doet het goed :D

De mensen achter GS worden rijk vanwege onze drang tot het kweken van buitenpropotionele spieren :p

Ik ga ook een eigen lijn beginnen... :D

GS is master. Nu nog de HGH :D lol

• Topic Starter Topic Starter
Persoonlijke eindconclusie hanteerbaarheid GS 'Winstrol-ject'

(Hiervoor zijn verschillende spuiten en naalden gebruikt om juist te kunnen concluderen.)

Ik heb nu voor de tweede keer dit goedje proberen te injecteren maar wederom een drama.
Laat ik duidelijk vooropstellen dat ik meer dan 1000 keer heb geinjecteerd in m'n leven maar dit is me nog nooit overkomen.

Winstrol-ject schud ik goed zodat de solutie goed oplost.
Ik trek 1ml uit de vial, verwissel de naald voor een nieuwe steriele.

Direct daarna breng ik de naald in, opnieuw proberen om site injection te doen in tri's of schouders.
Maar wéér hetzelfde gezeur: Het bezinksel 'plakt' vermoedelijk meteen vast aan de binnenkant van de naald waardoor de spuitgang wordt geblokkeerd.
Nou, je kan dus een uur staan persen en drukken en duwen maar er komt geen mililiter door die rotnaald naar buiten. Andere arm geprobeerd, nog niks.

Nieuwe naald erop gezet, een intramusculaire extra dikke en lange naald.
Toch maar weer die kont in die al blauw is van de vele injects.

En wéér hetzelfde verhaal! De werkzame stof plakt vliegensvug de spuitgang dicht en de vloeistof op waterbasis kan er niks meer aan doen.
Uiteindelijk, wat valt er te doen?

Wel, er is een héél minder prettige manier om het erin te krijgen:
Héél lang, erg lang, KEIHARD drukken op die spuit totdat de spuitkracht achter de vastplakkende zó groot wordt dat het de barricade doorbreekt.
Inderdaad, in één klap knalt er 0,50/0,75ml je weefsel in en da's geen prettig gevoel.

Dan meteen weer druk erop, want je moet die resterende hoeveelheid er nog doorkrijgen en die is meteen al weer vastgelopen.
Opnieuw wachten...wachten...wachten....drukken....drukken....en...páts! Daar gaat weer 0,50ml als een gloeiende speer je kont in.

Nee, als ik kon had ik dit ingeruild voor de Zambonnies.

Over de werking trouwens niks dan goeds:
Lees mijn update week 10/11 waarin je kan zien dat het héél snel merkbaar is.
Het bevat dus wel degelijk een juiste hoeveelheid Stanozolol, alleen de oplossing is nog niet goed genoeg om probleemloos te injecteren.

DBC01

Laatst bewerkt:
hmmm klinkt niet niet positief. er is dus nog werk aan de winkel voor GS.

is de poeder gemicroniseerd?

• Topic Starter Topic Starter
Het poeder lijkt grover van kwaliteit dan de Zambon-versie.
Als het tegen het glas blijft zitten lijkt het wel alsof je vlokjes ziet.

dream warrior zei:

jongens wat is DUUR???

je mag toch wel een beetje investeren in je eigen lichaam door kwaliteitsspul te gebruiken!!
als je met BB al op de kleintjes moet gaan letten en je wilt gaan gebruiken kun je beter zorgen dat je clean blijft.
de hele way of living van bodybuilding is een erg dure hobby zowel training, voeding en supps!!!

Wees verstandig en inversteer met goede producten in je lichaam het is en blijft je eigen lijf en dan moet je niet op de kleintjes gaan letten!!

Terug
Naar boven