Fitness Seller

primeurtje...... lipostabil

He Reusje, Leef je nog?????

Hoe gaat het met je nieuwe spulletje, slaat het nou aan???? of valt het tegen?

• Topic Starter Topic Starter
hoi, bedankt voor de intresse, ik leef nog hor, net aan !
nah een ongelukje met een stalen spant is nu ook de wietplantage van reus opgerold ! wat een fl**kers bij de milieupolitie, moest nog een week !

de lipo is goed aangeslagen bij mij, toch een % of 6 a 7 in de min ondanks dat ik slecht heb kunnen trainen

ben me nu aan het voorbereiden op komende maanden, vorge week weer rustig begonnen met trainen, en nu vol dr in
wil in juni weer aan de lipo zonder t3 deze keer

ps zoekt er toevallig nog iemand schuurruimte in de buurt van den helder? 140 m2 ? :D

Ze houden die schuur nu toch zeker in de gaten?

dat zal toch niet ? :D

Hoop het niet :D

ik niet meer ! haha
me maatje is gepakt en krijgt een strafblad, dan betaal ik de boete wel voor m !
het hok moest deze keer op anderre naam, want ik ben al eens gepakt met die grappen ! toen kwam ik er met 1000 euro vanaf
ik moet er een beetje om denken wat ik zeg, want als ze vandaag of morge een inval doen en me computer in beslag nemen ben ik het zaadje (kans van 1 op de 140.000.000 : D )
ach ja, je heb wel eens wat :D

Ik weet er alles van,gabber! :D

Soms zit het mee en soms zit het tegen... ;)

Oei, balen van je plantage :D (en nog meer van die stalen troep in je nek)

Maarre, hoe zag je T3 schema eruit Reus? Hoe lang en tot welke hoogte ben je gegaan, de volle 100mcg? Had je die Winny en clen nog ingezet en hoe zat het met spierverlies?

Gr. JFS

de clen wel, de winny heb ik achterwegen gelaten vanwege een geplande kuur waar ik nu alsnog vanaf zie,
de clen heeft ook maar paar wekies geduurd (tot ongeluk)

de t3 heb ik tot de 150 mcg opgebouwd, zonder dramatish spierverlies, en nare bijwerkingen, gelijk gaan afbouwen nah het ongelukje uiteraard

Hoe zit het met jullie calorie inname? Zit die onder onderhoud? Zoja, heeft het zin om het te gebruiken voor in de bulk? Ik wil niet stoppen met groeien, maar iets vet weg kan geen kwaad...

hoeveel moet je nooi inspuiten 0,3 of 0,5 ml

groetjes jolanda

ben zeer benieeuwd hoe het heeft gewerkd, we zijn nu een kleinne 2 jaar veder. Heeft het echt het doel berijkt van wat je er van verwachten.
hoor het graag.
groetjes jolanda

dfgd

Laatst bewerkt:
he hallo.leuk dat je reageert echt tof.
Ik ga zaterdag de lipostabil in duitsland haalen.Op internet wordt het aangeboden in 5x 5ml amp voor 40 euro.
Ben nu 20 kilo kwijt door hardt te trainen en op mijn voeding te letten.nu zit ik nog met het bekende zwembandtje ( snik snik ) en wil het hiermee te lijf gaan. Ik hoop dat jij mij hierin wat advies kunt geven.Met hoeveel moet ik beginnen welke dikte naald raad je mij aan en om de hoeveel weeken.
Wacht vol spanning jou reaktie af.

groetjes jolanda

Jolanda uit Nijmegen??

Je bent toch niet mijn tante he :)

sorry ik heb geen neven in de familie dus de kans is klein dat ik je tante ben.

Laatst bewerkt:
Hehe gelukkig.

Koop je trouwens in duitsland. Waarom is dat dan

je kunt het hier in nederland niet koopen.
staat onder verboden middelen

Terug
Naar boven