AndroidHealthClinic

primeurtje...... lipostabil

hoeveel mg/ml is die lipostabiel in duitsland dan?

zozo...mooi spul dat lipostabil:rolleyes:

GG was het toch he?;)

5 x 5 ml daarbij kan ik geen verkoop adresse vinden in nederland,waar je het zonder recept kunt haalen.
Ik heb echt alles af gespeurd nada dus.
gr jolanda

maar weet je wat ik mij afvraag,is het hier in nederland ook te koop:cool:
ik heb heel internet al afgespeurd maar niks gevonden.:rolleyes:
ben ik nou zo,n k*tje of valt er hier echt niks tehaalen .

fgd

Laatst bewerkt:
je kunt ook gewoon naar een duitse apotheek gaan.
daar vraag je om Lipostabil, zeg er wel bij dat het injects moeten zijn, het is namelijk ook als tab verkrijgbaar.
je krijgt een pakje van 5x5ml, bv van Nattermann, het zal bij een online apotheek rond 25/30 euro kosten, in een normale apotheek betaal je snel een beetje meer waarschijnlijk tussen 35/50 euro......

ga het morgen koopen,je leest het wel.
o voordat ik het vergeet ???
welke naald dikte heb ik nodig.
gr jolanda

jolanda zei:
ga het morgen koopen,je leest het wel.
o voordat ik het vergeet ???
welke naald dikte heb ik nodig.
gr jolanda

gewone insuline spuitjes volstaan:)als je het maar in je vet kunt spuiten:)

wat os het verschil tussen tablet en amp.is de werking anders

lipostabil in tablet???

Ja lipostabil in tablet.....echt waar, het is eigenlijk bedoelt om vet in je aders op te lossen, bv bij dichtgeslipte aders...
er zijn dan twee verschillende behandelmethoden,
de tabs die dezelfde werkzame stof bevatten maar waar wij dus niks aan hebben
en de injects die je als het op die manier wil gebruiken zoals het bedoelt is in je aders moet injecteren ofzoiets...
zoals wij het gebruiken, injecteer je het gewoon met een insuline naaldje in je vet, je kunt zelf kijken hoe het voor jou het beste werkt....
weinig, op veel plekken en vaak/ veel/veel plekken/minder vaak

De kans is wel groot dat ze het moeten bestellen meestal hebben ze het niet in huis.....

Ik kwam erachter dat er ook lipostabil tabs bestaan toen de eerste keer de apotheek met het verkeerde aan kwam zetten, zo'n kleine amps had ik nog nooit gezien:D

:D hi hi klopt,
ben zaterdag wezen shoppen bij de buuren.
Je moet het inderdaad wel bestellen want ze hebben het niet op voorraad,
och het duurt maar 2 werkdagen dus morgen is voor mij de groote dag en is het binnen en kan ik beginnen met de kuur:rolleyes:
gr jolanda

he hallo,

il heb het nu in huis,kun je mij vertellen hoeveel ik moet gaan zetten en om de hoeveel cm.
ik heb 5x5ml van natermann zet ik de injektie,s 1x per week ?? of om de 5 wkn.

lees het wel:p

Ik zou de injecties om de 2cm doen en per injectie 0,5ml.
Daarna enkele weken wachten, daar het resultaat zich niet direct laat blijken.
Valt het goed mee, zou ik dit nog 2 à 3 keer herhalen. Valt het tegen zou ik per injectie 1ml zetten.
Hoeveel mg per ml zit er eigenlijk in?

Wirkstoff:
Phospholipide aus Sojabohnen.
Zusammensetzung: 1 Ampulle zu 5 ml enthält:
arzneilich wirksamer Bestandteil:
Phospholipide aus Sojabohnen enthaltend 93% (3-sn Phosphatidyl)-cholin (Extraktionsmittel: Ethanol 96% (V/V)) 250 mg:
Sonstige Bestandteile:
Desoxycholsäure, Natriumchlorid, Natriumhydroxid, DLalpha-Tocopherol, Ethanol, Wasser für Injektionszwecke.
Zur Konservierung: Benzylalkohol 45 mg.

Anwendungsgebiete:
Zur Vorbeugung (Prophylaxe) und Behandlung (Therapie) von Verstopfungen der Blutgefäße durch Fettpartikel (Fettembolie).

Gegenanzeigen:
Lipostabil® N i.v. 5 ml darf nicht angewendet werden bei bekannter Überempfindlichkeit gegen einen der Inhaltsstoffe des Arzneimittels.

Wegen des Gehaltes an Benzylalkohol darf das Präparat Neu- und Frühgeborenen nicht verabreicht werden.

Nebenwirkungen:
In seltenen Fällen können Überempfindlichkeitsreaktionen auftreten.

Bei zu schnellem Einspritzen (zu schnelle Injektion) kann ein ak*ter Blutdruckabfall auftreten.

Warnhinweis:
Lipostabil® N i.v. 5 ml enthält 0,3 Vol.-% Alkohol.

:cool:

Volgens mij is het dus 250mg/ml...??? :D
Zou dus gewoon de injecties zetten als hierboven vermeld.;)
Hou ons op de hoogte!

gister dinsdag ben ik begonnen met de kuur,samen met mijn trainings maatje.
Spannend vonden we allebij:eek: .
Vol werwachting gingen we het allebij die avond zetten.
Eng vonden we het wel we hadden er al zoveel over gelezen,maar was het nu een tikkeltje overdreven of stond ons dit heele ritueel ook te wachten,we zouden kontact houden over het verloop van de sesie.:cool:
Dus ik vulde de injektie en liet de inhoud op kamer temp komen.Ik hadt gelezen dat je veel last en aardig blauw daarna kon worden,dus hadt ik maatregelen genomen.creme tegen te blauwe plekken en pijnstilers tegen de pijn en geloof mij voor dat laatste heb je ze wel nodig.Langzaam spoot ik de vloeistof in mijn lichaam waar van ik vond dat het daar wel wat strakker kon worden,en daar begon het al de vloeistofbegon lsangzaam je branden op de blekken waar ik het inspoot,het was maar goed dat ik wist dt dit ging komen.Naar 30 prikjes veder sta je op het punt om te stoppen om dat het overal begint teschijnen en je eruit ziet alsof je flink verbrand bent,maar kom op tanden op elkaar en even nog door zetten,mijn maatje stuurden een berichtje dat ze naar 20 prikken het voor gezien hadt en wel eerst deed afwachten wat dit met haar deed(watje) wie strak wil zijn moet pijn lijden dacht ik stoer.Nou die stoerheid ging vanacht snel over overal waar ik een injectie hadt gezet voelde erg pijnlijk aan of ik onder de vrachtauto hadt gelegen:mad: en vanmorgen herkende ik mij zelf niet meer leek wel of ik een ziekte hadt opgeloopen mooi blauw en allemaal bulten jak dus en de rest vd dag liep ik als een oud vrouwtje door het pand heen,gelukkig was mijn maatje er net zo erg aan toe,sorry heren het was niet overdreven:D maar de harde waarheid.
groetjes jolanda

Die zwellingen en blauwe plekken trekken redelijk snel weg.
Wat betreft het injecteren hoe en wanneer, dit moet je een beetje voor jezelf proberen, ik zou 2 ampullen per keer gebruiken, dus 10 ml als ik het goed heb. Dan een dag of 10/12 wachten en dan sessie 2, licht natuurlijk ook aan hoeveel overbodig vet er is.
Hoeveel je per plek zet hangt ook van jezelf af, ik zou wat experimenteren met veel en weinig en vaak of maar af en toe, wat betreft het zetten, je moet kijken wat voor jou werkt.
Ik hoop niet voor je dat dat veel en vaak is, dan kan het namelijk een dure hobby worden.
Je moet er wel echt bij op je eten en beweging letten!!
Veel succes en sterkte tijdens je lipostabil avontuur!!!!!

Terug
Naar boven