XXL Nutrition

primeurtje...... lipostabil

is het niet te verkrijgen in belgie?

ik train nu elke dag 2 uur cardio en buikspier oefeningen.voor de rest zijn we op randsoen gegaan.
2x daags een shake met het nodige fruit en voor de avondmaaltijd ,wit vlees of vis met veel rauwkost,moet lukken hoop ik.
Vanmorgen leeken de zwellingen al te slinken je huid is supper gevoelig op de plekken waar ik de injecties had gezet,het gloeien is nu ook weg,maar de spierpijn nog niet,wordt lachen vanavond met het sporten.
gr jo

Houd ons de hoogte :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
hey jolanda, suc6 met je lipostabil kuurtje!
als je nog tips nodig hebt, vraag gerust, ik heb er ondertussen ook wat meer ervaring mee opgedaan

ik heb de duitse versie nog nooit geprobeerd omdat ik sweer bij de golden gear variant, die is zwaarder gedoseerd en synthetish in tegenstelling tot de duitse die uit natuurlijk materiaal (soja) gehaald is

hij is alleen puur aan de prijs, ik betaalde tussen de 60 en 80 euro per 10 ml geloof ik maar met ongeveer 4 priksessies was ik wel van de "lovehandels" af !

de duitse variant is 50 of 100 mg per ml als ik me niet vergis wat inhoud dat je veel meer moet gaan injecteren

nog een tip, probeer schuin te injecteren dan komt er geen vloeistof mee naar buiten als je de naald eruit trekt
ook zul je merken dat na een aantal injecties de naald botter begint te worden, dan kun je het beste een draaiende beweging maken met injecteren, je zal zien dat dat beter gaat

verder heel veel suc6 en ik zal je vorgeringen met intresse volgen
groetjes

reusje20 zei:
hey jolanda, suc6 met je lipostabil kuurtje!
als je nog tips nodig hebt, vraag gerust, ik heb er ondertussen ook wat meer ervaring mee opgedaan

ik heb de duitse versie nog nooit geprobeerd omdat ik sweer bij de golden gear variant, die is zwaarder gedoseerd en synthetish in tegenstelling tot de duitse die uit natuurlijk materiaal (soja) gehaald is

hij is alleen puur aan de prijs, ik betaalde tussen de 60 en 80 euro per 10 ml geloof ik maar met ongeveer 4 priksessies was ik wel van de "lovehandels" af !

de duitse variant is 50 of 100 mg per ml als ik me niet vergis wat inhoud dat je veel meer moet gaan injecteren

nog een tip, probeer schuin te injecteren dan komt er geen vloeistof mee naar buiten als je de naald eruit trekt
ook zul je merken dat na een aantal injecties de naald botter begint te worden, dan kun je het beste een draaiende beweging maken met injecteren, je zal zien dat dat beter gaat

groetjes

:eek:??!!!?? doe je 1 ampul per week á 10 ml? dus 40 spuiten in 1 keer?WOW!!!ik ga dat goedje maar eens onderzoeken:eek:

he hallo.
Ik weet niet beter dan dat je lipostabil in duitsland vrijblijvend kunt koopen:D
Ben vandaag weer actief wezen sporten,.
Op de plaatsen waar ik het in gespoten hadt werdt het naar het trainen erg warm,( van binnen uit zeg maar:rolleyes:) .Hoort dat er ook bij.
De pijn in nu weg gaat erg snel moet ik zeggen ,hadt ik niet verwacht.
Mijn trainings maatje kitty hadt het zelfde als ik ,ook een schijnend gevoel bij het inspuiten daarnaar ook een mega spierpijn,en vandaag bijna over.
Wat wel raar is na het inspuiten van het goedtje lijk je net een luchtballon
zo opgezet.Veder voelen we er ons goed bij:D

roxxe zei:
is het niet te verkrijgen in belgie?

ben het gaan vragen maar kennen ze zelfs niet...misschien andere benaming.

Heb tevens gevraagd of ik stromba kon meekrijgen maar kreeg een dodelijke blik teruggeworpen:D

Heb toch wel 5 apothekers gedaan zonder resultaat maar het was niet in het stadn misschien maak je daar meer kans.

grtz

je kunt het ook via de apotheeker op internet bestellen
ik geloof dat het parma 24 heet.
je kunt het zo oproepen via lipostabil verkoop in duitsland .
succes.

he goedemorgen

waar haal jij je libostabil dan vandaan??? .
Ik weet niet het al kan maar ik heb het gevoel dat het vet op de heupen al aan het slinken is:rolleyes: kan dat al of wil ik het gewoon graag zien.
ben onder tussen wel 1,5 kilo lichter dus dat is ook wel een leuke start:D voor de eerste week.Dinsdag ga ik de tweede sessie zetten,hoopelijk is die niet zo pijnlijk.

reusje zei:

groetjes
reusje is dat geen vergissing. ik heb de lipostabil van GG en daar staat 100mg per ml en ik dacht dat de duits 250mg per ml was. of ben ik verkeerd?

• Topic Starter Topic Starter
@ skydirk
ik heb de gg variant er ff bijgepakt en die is inderdaad 100 mg/ml
dat betekend dus dat de duitse 50 mg/ml is
5 ml /250 mg :D

foutje van mij

@jolanda
golden gear is een underground lab die hoofdzakelijk anabole steroiden verkopen maar dus ook lipostabil hebben
je zal golden gear producten daarom niet snel bij de apotheek vinden :D

het lijkt me sterk dat het effect van de lipo al zichtbaar is, wel moet ondertussen de zwelling zijn weggetrokken, daarom lijkt het mischien minder
ik zag pas echt resultaat ongeveer 2 weken na de laatste priksessie, maar dat hoeft bij jou niet hetzelfde te zijn uiteraard

ik heb 20 keer 0,5ml gezet zaterdagmiddag. is gezwollen, voelt hard aan, is rood en warm. ik kan mij moeilijk inbeelden dat dit na vier dagen weg is. verleden keer heb ik 100 keer 0,1ml gezet en ik heb minstens een heel week met hetzelfde probleem gezeten.
ja reusje, nu begrijp ik het. is 250mg/5ml.

Effect van lipo merk je niet in gewicht, je valt er geen kilo's dor af, je ziet wel na verloop van tijd effect met behulp van de spiegel.
Het gewicht moet er af door cardio en op die plaatsen waar het vet er maar niet af wil, daar komt lipo van pas.....

ja dacht al dat het door de zwelling kwam,tja eerst zie je er uit als een luchtballon :D en alles daarna ziet er dan wel strak uit.
we hebben onze cardio training uitgebreid met roeien,moet je zeggen dit is niet voor mij weggelegt,wat een oefening zeg.
je merkt wel dat je na 6 mnd niks te hebben gedaan( in verband met 5 mnd gips aan mijn been)
je weer bij af bent:(
ach ik denk maar zo de aanhouder wint niet dan,daarbij heb ik geluk dat mijn maatje ook zo fanatiek is
morgen ga ik de tweede sessie zetten, voel me er veder goed bij ,ben benieuwd hoe die morgen uit pakt.
hou je op de hoogte,gr jolanda

Laatst bewerkt:
:rolleyes: 2de sessie begonnen gisteren,nou je moet wel ballen hebben om dit alles door tezetten:( god lekker is anders.
Bij de eerste paar injekties denkt je och het valt wel mee,(op de heupen gaat het een stuk soepeler,meer vet hihi)
Maar toen begon ik aan de buik gedeelte en dat was echt pijnlijk,de gevoeligheid van de vorige injekties waaren nog niet echt over en hoe veder ik ging met het zetten van de spuiten hoe meer de vloeistof in mijn lichaam begon te branden.De bulten kwamen weer opzetten ook de jeuk rond de plekken,riepen mij toe hallo ken je ons nog.Wat wel raar was naar een paar uur was de jeuk en het brandende gevoel weg.Vanmorgen had ik ook niet het gevoel of ik onder een vrachtauto had gelegen.Wel de blauwe plekken zijn duidelijk zichtbaar maar de pijn is weg(zou je lichaam gewend zijn aan de vloeistof) Mijn maatje de held heeft eerst de reactie van mij afgewacht(gaf haar geen ongelijk) en nadat ze hadt gehoordt dat het mee viel is ze er ook weer voor gegaan.Volgende week gaan we voor de 3de:D

waarom zo vlug.
in de klinieken laten ze vier weken tussen elke sessie.

Als dit een rage gaat worden dan kunnen de chirurgen wel in gaan pakken met hun klinieken maar of het ook verantwoord is om dit bij jezelf te doen met die blauwe plekken en zwellingen die je ervan krijgt?

verantwoord, verantwoord. zolang je er een ander geen kwaad mee doet. die zwellingen en blauwe plekken zijn trouwens verdwenen na een week. en liposuctie zal het niet vervangenwant het dient enkel maar om kleine oppervlaktes mee te bewerken. van gevechtsporten krijg je ook zwellingen en blauwe plekken.

Terug
Naar boven