- Waardering
- 14
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
reusje20 zei:hey jolanda, suc6 met je lipostabil kuurtje!
als je nog tips nodig hebt, vraag gerust, ik heb er ondertussen ook wat meer ervaring mee opgedaan
ik heb de duitse versie nog nooit geprobeerd omdat ik sweer bij de golden gear variant, die is zwaarder gedoseerd en synthetish in tegenstelling tot de duitse die uit natuurlijk materiaal (soja) gehaald is
hij is alleen puur aan de prijs, ik betaalde tussen de 60 en 80 euro per 10 ml geloof ik maar met ongeveer 4 priksessies was ik wel van de "lovehandels" af !
de duitse variant is 50 of 100 mg per ml als ik me niet vergis wat inhoud dat je veel meer moet gaan injecteren
nog een tip, probeer schuin te injecteren dan komt er geen vloeistof mee naar buiten als je de naald eruit trekt
ook zul je merken dat na een aantal injecties de naald botter begint te worden, dan kun je het beste een draaiende beweging maken met injecteren, je zal zien dat dat beter gaat
verder heel veel suc6 en ik zal je vorgeringen met intresse volgen
groetjes
??!!!?? doe je 1 ampul per week á 10 ml? dus 40 spuiten in 1 keer?WOW!!!ik ga dat goedje maar eens onderzoeken
) .Hoort dat er ook bij.
roxxe zei:
roxxe zei:

.
kan dat al of wil ik het gewoon graag zien.
voor de eerste week.Dinsdag ga ik de tweede sessie zetten,hoopelijk is die niet zo pijnlijk.reusje is dat geen vergissing. ik heb de lipostabil van GG en daar staat 100mg per ml en ik dacht dat de duits 250mg per ml was. of ben ik verkeerd?reusje zei:de duitse variant is 50 of 100 mg per ml als ik me niet vergis wat inhoud dat je veel meer moet gaan injecteren
nog een tip, probeer schuin te injecteren dan komt er geen vloeistof mee naar buiten als je de naald eruit trekt
ook zul je merken dat na een aantal injecties de naald botter begint te worden, dan kun je het beste een draaiende beweging maken met injecteren, je zal zien dat dat beter gaat
verder heel veel suc6 en ik zal je vorgeringen met intresse volgen
groetjes

en alles daarna ziet er dan wel strak uit.
2de sessie begonnen gisteren,nou je moet wel ballen hebben om dit alles door tezetten
god lekker is anders.